Jump to content

downloaden

m44
 Share

Recommended Posts

zijn er hier actieve downloaders. waar doe je dat , zitten er veel virussen, en is het gratis?

al jaren niet meer gedownload laatst weer eens een geinstalleerd maar die ging mijn startpagina vervangen (bearshare) en de hele boel liep regelmatig vast.

dus alle tips zijn welkom liefst met en linkje naar het installeren toe.

thnx

lime wire heb ik ooit gehad, daar was ik niet zo tevreden mee. veel reclame ,veel onzin wat erop stond en boordevol virussen.

is idd wel populair.

www.jazzymusic.org/

Dit is een Spaanse site met erg veel jazz, fusion, flamenco.

Je kunt of 100 mb downloaden per anderhalf uur of een abonnementje (8 euro) nemen op de rapidshare download site.

Veel muziek in hoge bitrates. Goedkoper kan bijna niet en .. complete albums. Dat gezeur met limewire of torrent is af en toe behoorlijk vervelend. Verschillende kwaliteiten, niet compleet etc.

Ik heb veel gedownload maar ook gekocht naar aanleiding van wat ik op deze site vond.

Ik wil natuurlijk niks aanbieden, want dat mag ik niet, maar het schijnt dat ik een ftp-server heb, waar je (op verzoek en na strenge selectie ;) ) muziek kan downloaden. Zit ook vast wel wat muziek van jouw smaak bij... :)

Even voor de goede orde:

Zolang het om muziek en films gaat, bestaat illegaal downloaden niet in Nederland. Je mag van muziek en films een kopie maken voor eigen gebruik en hoeft daarvoor de bron niet te bezitten. Let wel: "voor eigen gebruik". Je mag dus muziek downloaden en thuis afspelen, maar uitlenen of weggeven mag niet. Het aanbieden van auteursrechtelijk beschermde muziek en filmbestanden is daarom wel illegaal.

Geloof niet alles wat Brein je wil doen geloven.

Persoonlijk vind ik usenet de meest handige bron.

Zolang het om muziek en films gaat, bestaat illegaal downloaden niet in Nederland. Je mag van muziek en films een kopie maken voor eigen gebruik en hoeft daarvoor de bron niet te bezitten. Let wel: "voor eigen gebruik". Je mag dus muziek downloaden en thuis afspelen, maar uitlenen of weggeven mag niet. Het aanbieden van auteursrechtelijk beschermde muziek en filmbestanden is daarom wel illegaal.

Een DJ die zijn bronnen niet kan aantonen is strafbaar, in ieder geval in belgi

Ik wil natuurlijk niks aanbieden, want dat mag ik niet, maar het schijnt dat ik een ftp-server heb, waar je (op verzoek en na strenge selectie ;) ) muziek kan downloaden. Zit ook vast wel wat muziek van jouw smaak bij... :)

Wat voor muziek heb je Henri? Wie weet heb je iets wat ik leuk vind en kom ik door de ballotagecommissie.

Wat voor muziek heb je Henri? Wie weet heb je iets wat ik leuk vind en kom ik door de ballotagecommissie.

Een kleine greep uit 'mijn collectie':

• 16 Horsepower
  • After Forever
  • Alice In Chains
  • Ane Brun
  • Boards Of Canada
  • Craig Armstrong
  • Damien Rice
  • dEUS
  • Dream Theater
  • Faith No More
  • Fiona Apple
  • Kyuss
  • Interpol
  • Lacuna Coil
  • Lamb
  • Massive Attack
  • My Dying Bride
  • Nick Cave & The Bad Seeds
  • Nick Drake
  • Oceansize
  • Opeth
  • Paradise Lost
  • Porcupine Tree
  • Queen
  • Radiohead
  • Saviour Machine
  • Sepultura
  • Slowdive
  • Soundgarden
  • System Of A Down
  • Talk Talk
  • The Afgan Whigs
  • The Doors
  • The Gathering
  • The Mars Volta
  • The Provenance
  • Tool
  • Tori Amos
  • Type O Negative
  • Woven Hand

Lijkt het je wat? Laat maar weten, via PM...

ik ben zelf een fanatiek koper maar zoals jullie wellicht wten werk ik met jongeren en jong volwassenen en de vakantie komt er aan. met regelmaat maakte ik dan een muziekquiz. waarbij ik op een cassette bandje de eerste 30 sec van een stuk of 40 nummers zetten en dan moet de groep raden artiest en titel en evt bijzonderheden voor bonuspunten. ik zoek dus een site waar alto en doorsnee muziek op staat en waar ik een keer van kan downloaden voor de quiz.

heb jij wat modern spul henrie en er moet ook wat nederlandstalig bij zijn. niet alle jongeren hebben een hoge intelligentie nl.

anders een simpele site die werkt alla Kazaa.

Zoeken naar torrents ed via Isohunt

Downloaden via Mjutorrent of Newsleecher...

Gaat perfect.

:huh:

heb jij wat modern spul henrie en er moet ook wat nederlandstalig bij zijn. niet alle jongeren hebben een hoge intelligentie nl.

Nee, ik heb weinig 'modern spul', in de zin van 'bekend van (m)tv' of zo... Nederlandstalig heb ik ook niet, op iets van Spinvis en Stuurbaard Bakkebaard na. Maar of 'simpele jongeren' dat kennen, ik betwijfel het ;)

Nee, ik heb weinig 'modern spul', in de zin van 'bekend van (m)tv' of zo... Nederlandstalig heb ik ook niet, op iets van Spinvis en Stuurbaard Bakkebaard na. Maar of 'simpele jongeren' dat kennen, ik betwijfel het ;)

sjonge jonge, enig idee hoelang ik al zocht naar die naam. stuurbaard bakkebaard. ooit op (ik dacht) lowlands gezien en nooit meer teruggevonden. das toevallig zeg. thnx

ik was alweer vergeten dat ik dat leuk vond. hoe zijn de albums BTW...

sjonge jonge, enig idee hoelang ik al zocht naar die naam. stuurbaard bakkebaard. ooit op (ik dacht) lowlands gezien en nooit meer teruggevonden. das toevallig zeg. thnx

ik was alweer vergeten dat ik dat leuk vond. hoe zijn de albums BTW...

Geen idee, ik heb maar 1 nummer :D:P 'Lied van de meeuwen' heet dat... Maar misschien kan ik wel wat voor je vinden...

[edit]Gevonden. Twee albums zelfs...

Ps. Ik zie dus nu pas dat Stuurbaard Bakkebaard meestal NIET in het Nederlands zingt... ;)[/edit]

Ik heb SB-BB ooit eens live gezien in het voorprogramma van 16HP en het eerste liedje vond ik leuk en origineel. Het tweede al minder en het derde was niets meer. De rest daarna ook ongein. Naar mijn idee hebben ze bij elk liedje een leuk idee (gebruik van en raar instrument of zingen door een Tuba) en vervolgens bouwen ze daar een liedje omheen. Tja, IMHO is

• 16 Horsepower
  • After Forever
  • Alice In Chains
  • Ane Brun
  • Boards Of Canada
  • Craig Armstrong
  • Damien Rice
  • dEUS
  • Dream Theater
  • Faith No More
  • Fiona Apple
  • Kyuss
  • Interpol
  • Lacuna Coil
  • Lamb
  • Massive Attack
  • My Dying Bride
  • Nick Drake
  • Oceansize
  • Opeth
  • Paradise Lost
  • Porcupine Tree
  • Queen
  • Radiohead
  • Saviour Machine
  • Sepultura
  • Slowdive
  • Soundgarden
  • System Of A Down
  • Talk Talk
  • The Afgan Whigs
  • The Doors
  • The Gathering
  • The Mars Volta
  • The Provenance
  • Tool
  • Tori Amos
  • Type O Negative
  • Woven Hand

allemaal nix ;)

• 16 Horsepower
  • After Forever
  • Alice In Chains
  • Ane Brun
  • Boards Of Canada
  • Craig Armstrong
  • Damien Rice
  • dEUS
  • Dream Theater
  • Faith No More
  • Fiona Apple
  • Kyuss
  • Interpol
  • Lacuna Coil
  • Lamb
  • Massive Attack
  • My Dying Bride
  • Nick Drake
  • Oceansize
  • Opeth
  • Paradise Lost
  • Porcupine Tree
  • Queen
  • Radiohead
  • Saviour Machine
  • Sepultura
  • Slowdive
  • Soundgarden
  • System Of A Down
  • Talk Talk
  • The Afgan Whigs
  • The Doors
  • The Gathering
  • The Mars Volta
  • The Provenance
  • Tool
  • Tori Amos
  • Type O Negative
  • Woven Hand

allemaal nix ;)

Vertel eens, Erik: hoeveel van bovengenoemde namen ken je daadwerkelijk? :rolleyes:

Maar serieus, er zit misschien, heeeeel misschien, nog wel wat bij, wat je niet verschrikkelijk zou vinden. Niet dat er orgelmuziek bij zit of zo, maar het is niet allemaal alleen maar herrie, bedoel ik... ;)