Jump to content

luidsprekers voor op het terras

herfs
 Share

Recommended Posts

Ik heb via itunes en apple airport express een draadloze verbinding naar mijn terras. Ik wil aan de airport express uitgang luidsprekers koppelen die ik op mijn terras wil hangen. Dat betekent dat deze buitenduurzaam moeten zijn. Een andere eis is dat ze actief moeten zijn omdat niet actieve speakers gekoppeld aan de apple airport express niet kunnen. Bestaan maw actieve buitenduurzame speakers die je op een prive terras kunt hangen?

Of andere mogelijkheid

is er een kleine versterker die ik met een afstandbediening door een raam kan bedienen die ik tussen de airport express en niet actieve buiten luidsprekers koppel?

Bart

dank voor je reactie. Bose en andere hebben inderdaad buitenspeakers. Ik heb op de website van bose amerika gevonden dat ze ook amplifiers hebben. Ik neem aan dat deze bedoeld zijn om buitenspeakers actief te krijgen. Ik heb deze vraag zowel bij bose nederland als vs neergelegd. Helaas nog geen antwoord

ik zou maar eens kijken op jbl.com

die hebben meerdere lijnen en ook beroemd om hun buitenversterking.

anders Harman.com

is de eon lijn niks voor jou

jbl_eon1500.jpg

zijn niet moeders mooiste maar kunnen zeer muziekaal uit de hoek komen. het is wellicht niet pure high fidelity maar buiten hebben speakers wel iets meer nodig om tot leven te komen.

Inderdaad ook een optie die EON's maar muzikaal uit de hoek komen..? Toevallig heb ik net een optreden van mijn broertje zijn band versterkt met JBL EON G2's en met als monitor zo'n kleine EON als jij hebt gepost. Ik ken best veel PA speakers en voor 'on the road' zijn het prima speakers, maar muzikaal? Nee, doe mij dan maar Masterblaster / Sound Projects X-act monitors.. :)

34122e2689c528.gif

ik heb de eon's met de eon sub erbij heel leuke dingen horen doen. ii vrees dat je ze niet onder de juiste omstandigheden hebt gehoord. de masterblaster is ook heel mooi. geen idee wat ie kost alleen.

ik heb de eon's met de eon sub erbij heel leuke dingen horen doen. ii vrees dat je ze niet onder de juiste omstandigheden hebt gehoord. de masterblaster is ook heel mooi. geen idee wat ie kost alleen.

Sorry, maar ik denk dat ik de EON's beter ken dan jij denkt. Ik heb namelijk al ongeveer 20x een livemix op die dingen moeten doen.. En met dat soort werk, leer je luidsprekers wel kennen..

Sorry, maar ik denk dat ik de EON's beter ken dan jij denkt. Ik heb namelijk al ongeveer 20x een livemix op die dingen moeten doen.. En met dat soort werk, leer je luidsprekers wel kennen..

je zulrt ongetwijfeld meer errvaring hebben met de eon's maae deze persoon gaat er geen "live"versterking mee doen maar muziek op draaien. de eons heb ik op een harman kardon versterker ghoord bij iemand thuis die ook in de pA zat en gebruikt ze als thuis set.

dit klonk gewoon echt goed. wellicht is het beter te formuleren dat jij ze in de juiste omstandig heden hebt gehoord en ik in bijzondere.

• 4 weeks later...

Deze reactie zal je niet dadelijk helpen, maar ik heb ooit na een leuke wandeling in Turkije (iets van 100km van Bodrum, vrij verlaten) mij neergeplofd op een terrasje. De sfeer was heel goed, de inrichting mooi, het uitzicht nog v

jbl_eon1500.jpg

zijn niet moeders mooiste maar kunnen zeer muziekaal uit de hoek komen. het is wellicht niet pure high fidelity maar buiten hebben speakers wel iets meer nodig om tot leven te komen.

kunnen ze ook tegen de regen.

Groet Eip.

jbl_eon1500.jpg

kunnen ze ook tegen de regen.

Groet Eip.

volgesn mij wel maar dat zou ik aan de winkel of fabrikant vragen.

en als je deze pagina heel snel scrollt lijken ze op darth vader,