pete Posted 15 juni 2007 Report Share Posted 15 juni 2007 Hallo, Ik heb sinds een aantal jaren een Denon-set. Mijn receiver is een AVR-1400. Nu heb ik pas Digitenne van KPN aangeschaft, waarbij ik een audiokabel van het Digitennekastje op mijn receiver moest aansluiten. Ik heb dat ook gedaan, maar ik krijg geen radiozenders te horen op mijn receiver. Ik heb al contact hierover opgenomen met Digitenne, maar ze konden me niet veel wijzer maken. Volgens Denon moet het geen probleem zijn en kan ik elke aansluiting op de receiver voor de audiokabel gebruiken. Maar desondanks lukt het me toch niet om radiozenders te ontvangen. Heeft iemand een oplossing? Vriendelijke groeten, Pete Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 Hoi Pete, Beetje flauw misschien, maar mijn oprechte deelneming dat je Digitenne hebt. Mijn ervaring hiermee is zeer slecht. Kanalen komen bijna allemaal met veel ruis binnen. Ook is het behoorlijk storingsgevoelig. Bij het passeren van een auto of brommer langs je huis is het al mogelijk dat je artefacten op je tv zal zien. KPN heeft mij zelfs nog een sterkere antenne gegeven. Niets hielp. Als je de mogelijkheid nog hebt om voor digitale kabel te kiezen, neem deze dan. Je bent dan verzekerd van storingsvrij genieten. Dit geldt voor beeld en geluid. Groet, Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 Ik kijk ook op digitenne met een Strong gevalletje. Hiermee alleen 1, 2, 3 en de regionale omroep. Ik heb nog een ouderwetse hark aan de digitenne hangen en heb verder een prima beeld. Alleen als het weer extreem slecht is wil er wel wat ruis komen. Op de afstandsbediening van de Strong zit bij mij de omschakelaar tussen video en audiokanalen. Toevallig heb ik de knop deze week ondekt, ik heb de handleiding dus ook niet doorgelezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts