Guest tubejack Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 mooi topic is het mijns inziens, wat de een helemaal top vindt, zeikt de ander helemaal af, en omgekeerd: heerlijk toch? ik vind het wel kicken om te lezen met wat voor pulp anderen bezig zijn mijn smaak is nou eenmaal de perfecte smaak nee, effe eerlijk, maar diep in zijn/haar hart denk ik toch dat iedereen dat wel een beetje denkt of niet dan? Ik vind het ook leuk Vooral dat verhaal van jou was zo herkenbaar en de topper van een Rastaphil! . Dat mijn smaak perfect is nee, vast niet.... maar het is wel mijn smaak! en dat veranderd ook nog wel eens nagelang mijn stemming. Verder vind ik alleen maar geweldig dat mensen van muziek houden, "vreemde" die hier over de vloer komen vraag ik steevast om hun favoriete muziek mee te nemen, zo heb ik van alles en nog wat leren te waarderen. Ik moet er alleen niet aan denken dat ik ooit e.e.a. "Johnnie" naast me komt wonen die de hele dag keiharde "gezellige" Nederlandse levensliederen draaidt. Het kan te gek ook! Aan de andere kant een dagje feest in de Jordaan.... moet kunnen! Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 juni 2007 Author Report Share Posted 28 juni 2007 mijn smaak is nou eenmaal de perfecte smaak hee leuk dat wij dezelfde cd"s hebben mooi topic is het mijns inziens, wat de een helemaal top vindt, zeikt de ander helemaal af, en omgekeerd: heerlijk toch? ik vind het wel kicken om te lezen met wat voor pulp anderen bezig zijn mijn smaak is nou eenmaal de perfecte smaak nee, effe eerlijk, maar diep in zijn/haar hart denk ik toch dat iedereen dat wel een beetje denkt of niet dan? Ik vind het ook leuk Vooral dat verhaal van jou was zo herkenbaar en de topper van een Rastaphil! . Dat mijn smaak perfect is nee, vast niet.... maar het is wel mijn smaak! en dat veranderd ook nog wel eens nagelang mijn stemming. Verder vind ik alleen maar geweldig dat mensen van muziek houden, "vreemde" die hier over de vloer komen vraag ik steevast om hun favoriete muziek mee te nemen, zo heb ik van alles en nog wat leren te waarderen. Ik moet er alleen niet aan denken dat ik ooit e.e.a. "Johnnie" naast me komt wonen die de hele dag keiharde "gezellige" Nederlandse levensliederen draaidt. Het kan te gek ook! Aan de andere kant een dagje feest in de Jordaan.... moet kunnen! Groet, Jack moet ook kunnen maar aub zonder mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 tenzij je dekkers heet. Midas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 juni 2007 Author Report Share Posted 28 juni 2007 jacco! ik denk dat hij een avondje kan vullen met de wet van maxwell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 ik denk dat hij een avondje kan vullen met de wet van maxwell. Kan dat met cassettes & bandjes van bijna `tzelfde merk. Allemaal bagger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 juni 2007 Report Share Posted 29 juni 2007 moet ook kunnen maar aub zonder mij Dan wordt het vast.............Gezellig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Der kwam er hier net weer eentje voorbij... je komt ze bijna dagelijks tegen... De bagger der baggers (voor mij dan toch) Van die boem-box gepimpte auto's met dreun techno (?) Het klingt als een ambachtelijke fanfare, een doe mee project voor mentaal gehandicapten, het is eigenlijk alleen maar luid, kreeg er ooit zo eentje in de studio, een "house" producer: met twee vingertjes legde ie uit hoe't moest klinken: "Ben je er klaar voor?", wat echo, en dan de beat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2007 Author Report Share Posted 30 juni 2007 primitieve muziek voor de primitieve mensch. ik heb vanuit mijn verzameldrang naar allerlei soorten muziek ook wel wat hardcore liggen (atari teenage riot , alec empire) en dat is zo heeeeel af en toe wel lekker. en ook schaam ik mij er niet voor dat ik die jaren 90 happy hardcore wel "lekker"vind. vrolijke deuntjes en niet ingewikkeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Ik kan er echt niet bij; die Johnnys staan dan meestal in de fabriek full time achter zo een monotoon dreundend machien Wees blij dat ze dat willen doen. Voor `t `tzelfde geld (en misschien wel meer) maken ze je buurt ff onveilig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Ik kan er echt niet bij; die Johnnys staan dan meestal in de fabriek full time achter zo een monotoon dreundend machien Wees blij dat ze dat willen doen. Voor `t `tzelfde geld (en misschien wel meer) maken ze je buurt ff onveilig. Dan moeten ze in Nederland heel wat factories gaan bouwen om het veilig te krijgen, die nitwits komen als paddestoelen uit de grond Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Is Jaaaaazzzzz dan toch een beetje voor de "upper class" zo meen ik hier en daar te bespeuren , het maakt de "mensch" blij als hij zich superieur kan voelen , waarmee hij tegelijkertijd ongemerkt zijn eigen beperktheid toont gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Is Jaaaaazzzzz dan toch een beetje voor de "upper class" zo meen ik hier en daar te bespeuren , het maakt de "mensch" blij als hij zich superieur kan voelen , waarmee hij tegelijkertijd ongemerkt zijn eigen beperktheid toont gr hj Ik kan je gerust stellen: Jazz is zeker niet voor de zgn. upper class! Zoveel eikels die van jazz houden ontmoet, dat ik daar absoluut zeker van ben: boerenpummels heb je bij alle muzieksoorten, all Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Vanmiddag toevallig nog een jaaazzz cdtje gekocht vh bluenote label , omdat het goede geluidskwaliteit zou hebben , wel muziek waar je rustig van word , maar de opname vond ik zeker niet bijzonder . Iron maiden staat nu weer op gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2007 Author Report Share Posted 30 juni 2007 Is Jaaaaazzzzz dan toch een beetje voor de "upper class" zo meen ik hier en daar te bespeuren , het maakt de "mensch" blij als hij zich superieur kan voelen , waarmee hij tegelijkertijd ongemerkt zijn eigen beperktheid toont gr hj Ik kan je gerust stellen: Jazz is zeker niet voor de zgn. upper class! Zoveel eikels die van jazz houden ontmoet, dat ik daar absoluut zeker van ben: boerenpummels heb je bij alle muzieksoorten, all Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 IRON MAIDEN had ik lang , een stuk of 4 of 5 cds ,vooral die live cds zijn erg mooi, door die wadia ga je bepaalde live cds mooi vinden waarmee ik eerst niet echt raad mee wist , meer details ? Vandaag gekocht ; JOE SATRANI , crystal planet , beetje vaag elektronisch gitaarspel niet bijzonder . JEAN MICHEL JARRE < AERO , topcd , jarre is me nog nooit echt tegengevallen. Blue note dan, kenny dorham ;una mas. , ook niet echt wat (miskoop ) Frank zappa in newyork kon ik niet vinden. En met de post kreeg ik de cd van jacco die weer op weg is naar jouw natuurlijk, leuke drumsolo staat er oa op. Er zijn ook een paar nummers die ruis bevatten bij gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2007 Author Report Share Posted 30 juni 2007 ik ben benieuwd. jmmer dat er wat miskopen bij zaten. zelf ben ik wel blij met de opname van jimi hendrix band of gypsies. live registratie die je echt het geveol geeft erbij te zijn. wel een oudje natuurliojk maar bij solo's hoor je de bekkens van de drums mee resoneren. vaak voor een prikkie te koop. free record shop 3 voor 25 euro cd. naar wie moet ik hem doorsturen eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Ja jimi hendrix moet ik ook zeker meer van hebben, volgend weekend Het doorstuurlijstje staat in het test cd topic. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts