m44 Posted 23 juni 2007 Report Share Posted 23 juni 2007 wie weet er een adres waar ze echt goed zijn met luidsprekers. mijn century's moet helaas wat aan gebeuren tweeters, woofers en ik heb vernoemen dat het de moeite waard is sommige filteronderdelen te vervangen voor betere. ik zie alleen maar bedrijven in friesland en groningen enzo. maar zit er niets of niemand een beetje rondom utrecht , brabant of gelderland. zo'n operatie i niet in een dagje gefixed denk ik dus zou ik 2 x op en neer moeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 juni 2007 Report Share Posted 23 juni 2007 Audiolab zit n Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 juni 2007 Report Share Posted 23 juni 2007 Je zou ze via de post naar Audiolab kunnen sturen, maar een bezoekje is ook altijd erg leuk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 23 juni 2007 Report Share Posted 23 juni 2007 ...ik zie alleen maar bedrijven in friesland en groningen enzo.Blijkbaar moet je voor luidsprekerunits toch naar het noorden: reparatie in Frysl Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 juni 2007 Report Share Posted 24 juni 2007 .......fabrikage in Denemarken en Noorwegen. Ik dacht dat de fabrikage naar China verplaatst was.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 24 juni 2007 Report Share Posted 24 juni 2007 Ik dacht dat de fabrikage naar China verplaatst was.... Het noorden van China? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 24 juni 2007 Report Share Posted 24 juni 2007 wie weet er een adres waar ze echt goed zijn met luidsprekers. mijn century's moet helaas wat aan gebeuren tweeters, woofers en ik heb vernoemen dat het de moeite waard is sommige filteronderdelen te vervangen voor betere. ik zie alleen maar bedrijven in friesland en groningen enzo. maar zit er niets of niemand een beetje rondom utrecht , brabant of gelderland.zo'n operatie i niet in een dagje gefixed denk ik dus zou ik 2 x op en neer moeten. Deze zit niet zo ver van je vandaan http://www.artspeak.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 juni 2007 Author Report Share Posted 24 juni 2007 wie weet er een adres waar ze echt goed zijn met luidsprekers. mijn century's moet helaas wat aan gebeuren tweeters, woofers en ik heb vernoemen dat het de moeite waard is sommige filteronderdelen te vervangen voor betere. ik zie alleen maar bedrijven in friesland en groningen enzo. maar zit er niets of niemand een beetje rondom utrecht , brabant of gelderland. zo'n operatie i niet in een dagje gefixed denk ik dus zou ik 2 x op en neer moeten. Deze zit niet zo ver van je vandaan http://www.artspeak.nl/ yes!! reuze bedankt. ik kan alleen niet zien of ze ook repareren. ik zal ze bellen. allen bedankt natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts