Kees ut grun Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Geacht forumlid, Ik ben op zoek naar een paar eenvoudig ogende speakerstands van 60 cm hoog met een uitzonderlijke prestatie (dus hoge massa en optimale stijfheid) en kwam na enig zoeken uit op een stand van Target. Kan alleen geen site van ze vinden. Bestaan ze nog wel? Alvast dank, ook voor degene die me een paar tweehands modellen kan leveren of weet te leveren. Groet, jk Link to comment Share on other sites More sharing options...
secondhans Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Hallo, Target zat jaren bij "Latham", nu niet meer ik denk dat het in Nederland niet meer wordt vertegenwoordigt! Ik kon er niets meer van vinden en heb zelf 'Standdesign" aangeschaft, deze zijn minder mooi is mijn mening. Groeten "Secondhans" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tillie Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Volgens mij wordt Target niet meer ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Volgens de ingewijden bestaat Target niet meer (helaas). Goeie stands zijn echter wel verkrijgbaar. Bovengenoemde Standesign is goed, maar ook Atacama maakt hele goeie stands voor een goeie prijs. Atacama probeert het gat dat is gevallen door het verdwijnen van Target nu op te vullen. Of het lukt...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Hallo Kees, Tja, helaas is (uitgerekend) Target failliet! Of Atacama 't gat op kan vullen...? Ik denk 't niet. Ze hebben lang niet zo'n groot aanbod,en persoonlijk vindt ik de Atacama's lelijke stands hebben. De SA24 (als ik me niet vergis) werd een jaar of 2 geleden door diverse Audio-bladen de hemel in geprezen,maar ik vindt 't een waardeloze en onogelijke stand. (ik heb persoonlijk betere ervaringen met z.n 'open frame' stands. Solidsteel levert trouwens ook erg fraaie stands. Deze zijn bovendien veel mooier afgewerkt als Target. Wat dacht je hiervan: (uiteraard ook in zwart te verkrijgenen last but not least... ook in Grun' te koop bij Eringa) Maar Standesign heeft inderdaad ook vrij goede stands als betaalbaar alternatief. (vaak wel iets minder fraai qua afwerking) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Beste Kees, Waarom begin je niet met een pvc pijp gevuld met cement of zand, met aan twee kanten een tegel? Kost bijna niets (maar dat zie je er dan ook aan af ), maar klinkt uitstekend. Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Voor het klassieke interieur: Betonnen tuinormamenten, in ieder geval lekker zwaar. Als je erop bent uitgekeken zet je ze in de tuin of bied je ze op 31 april te koop aan. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Kees, simpele doch zeer goede luidsprekerstands worden geleverd door diverse handelaren ten lande, Ruad levert bijvoorbeeld stands van Apollo.................020 6698336 Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Wat dacht je van de stands van Dynaudio? fl 500,- per paar dacht ik, zwaar, en is beter dan de modellen van atacama die ik ken. gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts