Jump to content

Super Speaker Stands

Kees ut grun
 Share

Recommended Posts

Geacht forumlid,

Ik ben op zoek naar een paar eenvoudig ogende speakerstands van 60 cm hoog met een uitzonderlijke prestatie (dus hoge massa en optimale stijfheid) en kwam na enig zoeken uit op een stand van Target.

Kan alleen geen site van ze vinden. Bestaan ze nog wel?

Alvast dank, ook voor degene die me een paar tweehands modellen kan leveren of weet te leveren.

Groet, jk

Hallo,

Target zat jaren bij "Latham", nu niet meer ik denk dat het in Nederland niet meer wordt vertegenwoordigt! Ik kon er niets meer van vinden en heb zelf 'Standdesign" aangeschaft, deze zijn minder mooi is mijn mening.

Groeten "Secondhans"

Volgens de ingewijden bestaat Target niet meer (helaas). Goeie stands zijn echter wel verkrijgbaar. Bovengenoemde Standesign is goed, maar ook Atacama maakt hele goeie stands voor een goeie prijs. Atacama probeert het gat dat is gevallen door het verdwijnen van Target nu op te vullen. Of het lukt...?

Hallo Kees,

Tja, helaas is (uitgerekend) Target failliet!

Of Atacama 't gat op kan vullen...? Ik denk 't niet. Ze hebben lang niet zo'n groot aanbod,en persoonlijk vindt ik de Atacama's lelijke stands hebben.

De SA24 (als ik me niet vergis) werd een jaar of 2 geleden door diverse Audio-bladen de hemel in geprezen,maar ik vindt 't een waardeloze en onogelijke stand.

(ik heb persoonlijk betere ervaringen met z.n 'open frame' stands.

Solidsteel levert trouwens ook erg fraaie stands. Deze zijn bovendien veel mooier afgewerkt als Target.

Wat dacht je hiervan:

sl6s.jpg

(uiteraard ook in zwart te verkrijgenen last but not least... ook in Grun' te koop bij Eringa)

Maar Standesign heeft inderdaad ook vrij goede stands als betaalbaar alternatief.

(vaak wel iets minder fraai qua afwerking)

Groeten,

Alco

Kees,

simpele doch zeer goede luidsprekerstands worden geleverd door diverse handelaren ten lande, Ruad levert bijvoorbeeld stands van Apollo.................020 6698336

Groet Jitze

• 2 weeks later...