luxmanL81 Posted 6 juli 2007 Report Share Posted 6 juli 2007 Kennis gooide dit door de bus het magazine met 'meer' Music Emotion nr 6 juni 2007 ziet er wel mooi en en staan ook zinnige dingen in zijn er hear meer die dat blad ook lezen ? owja de kennis heeft zijn linn lp12 vervangen door een modified thorens (zoon oudje) en zo waar ............... het is zo de thorens klinkt mooier Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 7 juli 2007 Report Share Posted 7 juli 2007 erg mooi blad, ik lees hem al vanaf het eerste nummer, leuke artikelen. groeten Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 7 juli 2007 Report Share Posted 7 juli 2007 Ja, ik heb het laatste nummer weer eens gelezen... Had na de eerste drie nummers de moed opgegeven. Ben allergisch voor de schrijfsels van Jo Muller geworden omdat die niets meer te maken hadden met recensies maar bol stonden van beschrijvingen van zijn gevoelens bij het horen van..en daarnaast slecht geschreven waren. Tot nu toe hou ik het maar bij HVT wat betreft de Nederlandse tijdschriften; leuk om te lezen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 juli 2007 Report Share Posted 9 juli 2007 nee. voor de muziek lees ik het oor. en ook HVT zo af en toe. maar op alle fronten vind ik de engelse bladen beter. (net als hun kooprogramma's) wat is er trouwens met A&T gebeurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts