audioresearch Posted 8 juli 2007 Report Share Posted 8 juli 2007 buizen versterker van plus minus.10 jaar. kan dat problemen geven.met slijtage. van de onderdelen.buizen is geen probleem. bedoel de rest van de versterker. de conrad johnson premier 11. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 8 juli 2007 Report Share Posted 8 juli 2007 Dat zal geen probleem zijn Kijk even of de elco's niet bol staan en als je het niet vertrouwd gewoon nieuwe erin zetten ook even kijken of je geen zwarte weerstanden ziet. En opletten of het een versterker met auto bias of vaste is bij een vaste moet deze goed ingesteld worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioresearch Posted 11 juli 2007 Author Report Share Posted 11 juli 2007 wijnig reacties op mijn vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 11 juli 2007 Report Share Posted 11 juli 2007 Mijn audioresearch is origineel een SP 6 uit? 1978 geloof ik . Is wel een keer nagekeken elco vervangen plus weerstandje , maar ik kan hem nog probleemloos tussen een cd speler en een eindtrap van nu inzetten. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 12 juli 2007 Report Share Posted 12 juli 2007 wijnig reacties op mijn vraag. Tja, maar Tube 3000 heeft alles al gezegd wat er over te zeggen valt, meer reacties zijn na de zijne niet meer nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 12 juli 2007 Report Share Posted 12 juli 2007 buizen versterker van plus minus.10 jaar.kan dat problemen geven.met slijtage. van de onderdelen.buizen is geen probleem. bedoel de rest van de versterker. de conrad johnson premier 11. Mijn LS 2 en V70 zijn uit begin jaren '90 en spelen uitstekend. Deze zijn wel nagekeken door de importeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts