Henk&audio Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Kort geleden heb ik m'n draaitafel weer eens van de zolder gehaald. Een geweldige ervaring om dat oude vinyl wwer eens te horen op goede apparatuur. Nu merk ik dat wanneer de TV aanstaat op de een of andere manier een brom binnenkomt. Het gaat om een Braun PDS550 platenspeler met een Shure V15 element. Hebben jullie enig idee hoe dit vermeden kan worden (en ja, het idee om de TV uit te zetten heb ik zelf al bedacht). Kan het bijvoorbeeld iets te maken hebben met het aarden van de platenspeler, soort interlink, etc? groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Hoi Henk, Een brom kan verschillende oorzaken hebben. Heb jij je platenspeler in de buurt van de TV staan? Zo ja, kan de hoogspanning van de beeldbuis de boosdoener zijn. Dit zou misschien met een ferrietkraal om de interlink van je platenspeler verholpen kunnen worden, maar dat weet ik niet zeker. Vraagje: Waarom heb je de TV aanstaan als je muziek aan het luisteren bent? Sodejuu , die dit ook regelmatig doet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 10 december 2001 Report Share Posted 10 december 2001 Geplaatst door sodejuu:Hoi Henk, Een brom kan verschillende oorzaken hebben. Heb jij je platenspeler in de buurt van de TV staan? Zo ja, kan de hoogspanning van de beeldbuis de boosdoener zijn. Dit zou misschien met een ferrietkraal om de interlink van je platenspeler verholpen kunnen worden, maar dat weet ik niet zeker. Vraagje: Waarom heb je de TV aanstaan als je muziek aan het luisteren bent? Sodejuu , die dit ook regelmatig doet. Foei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Geplaatst door Henk&audio:Kort geleden heb ik m'n draaitafel weer eens van de zolder gehaald. Een geweldige ervaring om dat oude vinyl wwer eens te horen op goede apparatuur. Nu merk ik dat wanneer de TV aanstaat op de een of andere manier een brom binnenkomt. Het gaat om een Braun PDS550 platenspeler met een Shure V15 element. Hebben jullie enig idee hoe dit vermeden kan worden (en ja, het idee om de TV uit te zetten heb ik zelf al bedacht). Kan het bijvoorbeeld iets te maken hebben met het aarden van de platenspeler, soort interlink, etc? groeten Henk&audio, CD(igitaal) speler kopen. Weg brom, weg ruis.... GEINTJE!!!!....voor de intimie Merry X-Mies, met een kerstgrapje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Geplaatst door Mies: Merry X-Mies, met een kerstgrapje Henk&audio, CD(igitaal) speler kopen. Weg brom, weg ruis, weg muziek!! GEINTJE!!!!....voor de intimie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Touch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Geplaatst door Audiopaul: Henk&audio, CD(igitaal) speler kopen. Weg brom, weg ruis, weg muziek!! GEINTJE!!!!....voor de intimie BTW Audiopaul, Duur zo'n Sphinx Project 32?, als er geen muziek uit komt? Zondegeld. Niet voor niks dan dat ze opgeheven zijn. Mies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Geplaatst door Mies: BTW Audiopaul, Duur zo'n Sphinx Project 32?, als er geen muziek uit komt? Zondegeld. Niet voor niks dan dat ze opgeheven zijn. Mies Als ik me dan af en toe wil "behelpen" met cd's, dan graag wel zo goed mogelijk!!! WWW.AUDIOPAUL.NL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Geplaatst door Audiopaul: Als ik me dan af en toe wil "behelpen" met cd's, dan graag wel zo goed mogelijk!!! WWW.AUDIOPAUL.NL Arme stakker, Het leven valt ook niet mee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 CD(igitaal) speler kopen. Weg brom, weg ruis.... Weg ruis wil je dat even verklaren??? welke opnames zijn dat dan ??? volgens mij op 1 hand te tellen digitaal is makkelijk analoog is werkelijkheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2001 Report Share Posted 24 december 2001 Geplaatst door Ruud: Treffend gezegd, Demon Vrijdag komt Stonehenge naar Sneek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 december 2001 Report Share Posted 25 december 2001 Geplaatst door Ruud: Bijna goed, ik laat een dubbel Doppia van mijn Sirius maken Leg eens uit, Ruud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts