Harmp Posted 16 juli 2007 Report Share Posted 16 juli 2007 Hallo, Ik sta op het punt om een receiver aan te schaffen. Ik twijfel hierbij tussen de Denon DRA-700AE en de NAD C720BEE. Mijn speakers zijn Monitor Audio Silver S6's. Wat is jullie ervaring met deze receivers en welke zou je kopen en waarom?? Groeten, Harm Link to comment Share on other sites More sharing options...
cerwinvega Posted 22 juli 2007 Report Share Posted 22 juli 2007 zelf heb ik de nad c320 bee, dat is geloof dezelfde versterker die in de receiver zit. ik ben er erg tevreden over. erg mooi geluid, en krachtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eip Posted 23 juli 2007 Report Share Posted 23 juli 2007 Ik heb ook de NAD C720BEE, hij geeft een prima geluid mooie volle stakke bas hij is nu 8 mnd oud. ik heb hem beluisterd samen met de marantz pm 7001 en de primare i21 en die klinken niks beter maar ook niet slechter. Van de primare had ik meer verwacht, hoe de denon klinkt weet ik niet je zou ze eens een keer samen kunnen beluisteren dan hoor je gelijk het verschil. Voor meer info kun je kijken op www.kieskeurig.nl groet Eip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eip Posted 27 juli 2007 Report Share Posted 27 juli 2007 Hallo, En Harm, wat is het geworden ik ben benieuwd en velen met mij . is het de denon de nad of misschien een andere reciever geworden, we horen het wel. Groet Eip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts