Jump to content

Jumpertjes

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

:unsure:

En ja, natuurlijk kan je alles beter zelf maken omdat het goedkoper is, in dat licht is alles belachelijk duur natuurlijk. Beetje een dooddoener altijd <_<

Gaat mij er eigenlijk helemaal niet om of het goedkoper is maar of het ter zake doende is. Tuurrlijk is dat een dooddoener :P Maar als je audio als hobby hebt is enige zelfredzaamheid op bassal niveau wel een must eigenlijk. Blijft anders zo'n gezwam in de lucht en hoop dikdoenerij.

Maar ik begrijp dat jij nooit zelf iets kookt en alles bij de traiteur haalt ... :blink: Altijd maar kant en klaar eten gaat ook vervelen.

;)

Tja, als je geen zin hebt om te koken haal je wel eens wat ja, of ga je uit eten, wetende dat je dan 2 keer zoveel geld kwijt bent. Maar omdat het maar een paar keer per jaar is vind je dat ook helemaal geen punt, altijd maar zelf koken gaat ook vervelen :-). Het hele punt van iets kopen is omdat je er zelf geen zin in hebt om het het zelf te maken, of geen zin hebt om te leren hoe je het moet maken.

Voor die 40 euro ga ik niet moeilijk doen, de tijd die het mij kost om de juiste spullen uit te zoeken (en te moeten halen), en moet gaan zitten kutten met een soldeerbout.... nee, die tijd besteed ik liever nuttiger, in de keuken bijvoorbeeld ;)

Iemand die dat leuk vindt als hobby moet het vooral doen natuurlijk, maar als het de hobby was van de ts dan had hij deze vraag nooit gesteld :unsure: .

stukje speakerdraad werkt echt het best. zoveel mogelijk dezelde materialen aanhouden vind ik.

Volgens mij gaat dit niet over luidsprekers maar over een versterker.

Als je het helemaal mooi wilt doen kan je het ook binnen in de versterker (laten) solderen. Mooie korte signaalweg zonder kontakt-overgangen.

stukje speakerdraad werkt echt het best. zoveel mogelijk dezelde materialen aanhouden vind ik.

Volgens mij gaat dit niet over luidsprekers maar over een versterker.

Als je het helemaal mooi wilt doen kan je het ook binnen in de versterker (laten) solderen. Mooie korte signaalweg zonder kontakt-overgangen.

je hebt gelijk.

verkeerd danwel te snel gelezen :)