m44 Posted 5 augustus 2007 Author Report Share Posted 5 augustus 2007 die brystons ploppen ook behoorlijk bij aan en uit zetten. zijn dat ploppen waar je je zorgen om moet maken . het is volgens mij gelijkstroom nl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 5 augustus 2007 Report Share Posted 5 augustus 2007 Met het omsolderen wordt bedoeld dat ze een andere aftakking van de trafo gaan gebruiken. Datzelfde wordt gedaan als je een Amerikaans exemplaar hier naartoe haalt en 'm zonder omvormer in wilt gaan zetten. Je hoort 't wel van ze of de trafo's vervangen moeten worden, maar daar zijn mij geen gevallen van bekend. Het ploppen van je Bryston is niet vreemd. Een paar series daarna heeft men dit opgelost met een in- en uitschakelvertraging, waarmee het ploppen tot het verleden behoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 5 augustus 2007 Report Share Posted 5 augustus 2007 Ik ben ook van plan om, ALS die Phase Lineair terug in de running is, er een inschakelvertraging en/of speakerbescherming in (of aan ) te bouwen. Thel leverde daar vroeger een mooi printje voor, weet ni of het nu nog in d'r gamma zit... mvg RastaPhil Voor de rest denk ik dat de meeste speakers wel tegen die ploppen kunnen, maar over die speakertjes in mijn PC flatscreen heb ik zo mijn twijfels... haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 augustus 2007 Author Report Share Posted 5 augustus 2007 Ik ben ook van plan om, ALS die Phase Lineair terug in de running is, er een inschakelvertraging en/of speakerbescherming in (of aan ) te bouwen. Thel leverde daar vroeger een mooi printje voor, weet ni of het nu nog in d'r gamma zit... mvg RastaPhil als je er een hebt stuur dan effe door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 5 augustus 2007 Report Share Posted 5 augustus 2007 http://www.thel-audioworld.de/ suchen sie mit... RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 augustus 2007 Author Report Share Posted 5 augustus 2007 ik spreek uberhaupt geen duits Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 6 augustus 2007 Report Share Posted 6 augustus 2007 ik spreek uberhaupt geen duits Je bent anders aardig op weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 augustus 2007 Author Report Share Posted 6 augustus 2007 danke Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 augustus 2007 Author Report Share Posted 6 augustus 2007 groetjes van mijn zoontje (gek op emo's) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huub Franssen Posted 7 augustus 2007 Report Share Posted 7 augustus 2007 Mijn Bryston-setje bromde ook als ik de voor- en eind op elkaar had staan. Daar kwam ik pas achter toen de combinatie al verkocht was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 augustus 2007 Author Report Share Posted 7 augustus 2007 nog bedankt voor het aannemen van mijn geld dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huub Franssen Posted 7 augustus 2007 Report Share Posted 7 augustus 2007 nog bedankt voor het aannemen van mijn geld dan Dat ben jij niet geweest jongeman! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 augustus 2007 Author Report Share Posted 7 augustus 2007 hoe weet je dat... zag hij eruit als een slanke goed uitziende, potente, intelligent ogende jongeman? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 7 augustus 2007 Report Share Posted 7 augustus 2007 nog bedankt voor het aannemen van mijn geld dan Dat ben jij niet geweest jongeman! Hoi Huub, Dat had ik ook al gecheckt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts