Jump to content

bryston... even gauw hulp nodig

m44
 Share

Recommended Posts

die brystons ploppen ook behoorlijk bij aan en uit zetten. zijn dat ploppen waar je je zorgen om moet maken . het is volgens mij gelijkstroom nl.

Met het omsolderen wordt bedoeld dat ze een andere aftakking van de trafo gaan gebruiken.

Datzelfde wordt gedaan als je een Amerikaans exemplaar hier naartoe haalt en 'm zonder omvormer in wilt gaan zetten.

Je hoort 't wel van ze of de trafo's vervangen moeten worden, maar daar zijn mij geen gevallen van bekend.

Het ploppen van je Bryston is niet vreemd. Een paar series daarna heeft men dit opgelost met een in- en uitschakelvertraging, waarmee het ploppen tot het verleden behoort.

Ik ben ook van plan om, ALS die Phase Lineair terug in de running is, er een inschakelvertraging en/of speakerbescherming in (of aan ) te bouwen. Thel leverde daar vroeger een mooi printje voor, weet ni of het nu nog in d'r gamma zit...

mvg RastaPhil

Voor de rest denk ik dat de meeste speakers wel tegen die ploppen kunnen, maar over die speakertjes in mijn PC flatscreen heb ik zo mijn twijfels... haha

Ik ben ook van plan om, ALS die Phase Lineair terug in de running is, er een inschakelvertraging en/of speakerbescherming in (of aan ) te bouwen. Thel leverde daar vroeger een mooi printje voor, weet ni of het nu nog in d'r gamma zit...

mvg RastaPhil

als je er een hebt stuur dan effe door. :)

hoe weet je dat... zag hij eruit als een slanke goed uitziende, potente, intelligent ogende jongeman?