m44 Posted 25 juli 2007 Report Share Posted 25 juli 2007 mijn zwager wil een buizen versterker gaan kopen . het zal zijn eerste zijn en hij verwacht een warm geluid en meer sfeer. ik heb hem al gezegd dat hem dat nog wel eens tegen kan gaan vallen maar ben wel eerlijk geweet dat ik niet veel verstand heb van buizen. (volgens mij klinkt dat niet veel anders namelijk) hij zoekt een warm geluid en is een liefhebber van hendrix tot metal. hij heeft zuilluidsprekers van infinity (ik schat wel 90 db) van leuke (geen denderende) kwaliteit. en draait plaat zowel als cd (dus wel met phono) qua akoestiek zit het bij hem wel goed. hij stuurt me al mailtjes over sphinx en copland. iemand een leuke tip voor de beginnende buizen man. evt met linkjes naar marktplaats. ik heb nooit een bijzondere aandacht voor buis gehad. alvast bedabnkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 25 juli 2007 Report Share Posted 25 juli 2007 Een buis hoeft niet per definitie warm te klinken. Al eens aan Marantz gedacht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 juli 2007 Author Report Share Posted 25 juli 2007 hij heeft nu al marantz pm7200 dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juli 2007 Report Share Posted 25 juli 2007 hij heeft nu al marantz pm7200 dacht ik. Dan moet ie JBL's kopen. Prima combi, al zeg ik het zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts