Seed7 Posted 28 juli 2007 Report Share Posted 28 juli 2007 In een inmiddels gesloten draad over "Dekbedden" schreef Tubejack: Seed 7 Reflecties via het plafond zijn inderdaad heel vervelend, en ik heb ook nog een plafonddat halverweg de kamer vanaf 2meter40 schuin omhoog gaat sad.gif Mijn collega maakt muziek en weet het e.e.a. van geluid, die heeft wel eens geopperd om er lakens slap tussen te hangen. Mag van mijn vrouw, maar dan wordt het zo'n stofbende en aangezien er hier een paar allergisch zijn voor huistofmijt.... niet praktisch dus.... Ik heb nu een combinatie van lange overgordijnen en een kleed en nog wat kleine dingetjes. Een aardig compromis tussen leefbaar en muziekaal. Op zoek naar een oplossing voor de eerste refktiepunten op m'n plafond kwam ik de "Ultima Canopy van Armstrong" tegen. Een gebogen plaat van minerale wol met een hoge dichtheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 2 van die paneeltjes schuin boven mijn speakers (wellicht 3, een in t midden) lijkt me idd wel wat. Zal wel niet goedkoop zijn. Hm als je de installatie instructies leest http://www.armstrong.com/content2/commclgeu/files/29149.pdf vraag ik me wel af waar ze van gemaakt zijn, asbest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 29 juli 2007 Author Report Share Posted 29 juli 2007 2 van die paneeltjes schuin boven mijn speakers (wellicht 3, een in t midden) lijkt me idd wel wat. Mijn idee! De bolle versie en dan iets schuin ophangen zodat het beetje dat nog gereflecteerd wordt richting zijmuur gaat. Hm als je de installatie instructies leesthttp://www.armstrong.com/content2/commclgeu/files/29149.pdf vraag ik me wel af waar ze van gemaakt zijn, asbest? Waarschijnlijk steenwol. Armstrong is m.i. amerikaans, dus zeer voorzichtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 vraag ik me wel af waar ze van gemaakt zijn, asbest? Zeker niet. Waarschijnlijk steenwol. Armstrong is m.i. amerikaans, dus zeer voorzichtig. Mag ik hier wat aan toevoegen? Ik werk bij een Amerikaanse multinational die allerlei produkten maakt op basis van glasvezelvlies. Voornamelijk halffabrikaten. Armstrong USA is een klant van ons. Dit produkt van Armstrong is vermoedelijk gemaakt op basis van glaswol met ons glasvezelvlies als zichtlaag. Dit vlies is ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 Asbest was natuurlijk een grapje. Maar hoe zit het met glaswol? Ik meen me te herinneren dat glaswol vaak afgeraden werd als demping in BR speakers (omdat de vezels door de port naar buiten worden gespuugd). Of was dat steenwol?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 Geen idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 2 van die paneeltjes schuin boven mijn speakers (wellicht 3, een in t midden) lijkt me idd wel wat. Zal wel niet goedkoop zijn. Hm als je de installatie instructies leest http://www.armstrong.com/content2/commclgeu/files/29149.pdf vraag ik me wel af waar ze van gemaakt zijn, asbest? dst denk ik toch niet zal morege wel ff vragen aan ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 Vraag dan meteen de prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts