Jump to content

Queensryche - wie kent deze band ?

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

erste keer dat ik ze hoorde was bij de allereerste vara's vuurwerk uitzending :lol:

herrinert u zich deze nog..nog..nog

ja dat is effe geleden. technisch goede band. was geoff tate niet de zanger of ben ik helemaal abuis.

echter nooit iets van gekocht. ik vond het te soft toen.

echter wel een goede band.

Ik heb ze vorig jaar gehoord op het Arrow Rock festival.

Vond ze veel, en veel te hard spelen. Ben er weggelopen. :(

Jammer, ze hebben goede nummers gemaakt.

Frank. :rolleyes:

Heb "Operation: mindcrime" aangeschaft.

Aangezien ik dat wel een aardig album vond, in 1994 (was toen in de aanbieding) vervolgens ook maar de "operation: LIVEcrime"-box met de VHS-band gekocht (speelduur iets meer dan een uur).

Die versie vond ik nogal tegenvallen. Heb dan ook geen dvd aangeschaft toen die eenmaal verscheen.

Wel heb ik nog de remaster van het studio album gekocht, dat een aardige verbetering gaf ten opzichte van de eerdere versie.

Ik heb wel meer albums van hen gehoord, maar pakken deed het me niet.

Draai af en toe "Operation: mindcrime" nog wel.

Queensyche is wel goed

ben er mee opgegroeid :D

vind maar 3 albums nie zo goed ff wennen is niet de Queensyche die ik ken

1983 Queensyche

1984 The Warning

1986 Rage Of Order

1988 Operation Mindcrime I en II 2006

1990 Empire

1994 Promised Land

die zijn goed

1997 Hear In The Now Frontier

1999 Q2k

2003 Tribe

vind ik minder is een andere style vind ik jammer

een van de weinige band die echt goed live speelt vind ik

maar bedoel Geoff Tate ken goed live zingen klink als op hum albums

Nogmaals, ik ken Queensryche (en dus ook Geoff Tate) niet, maar er zijn toch wel meer die live erg goed zijn? Ook zangers/zangeressen... Wel eens naar een optreden van Dream Theater geweest? Is ook bijna net zoals op cd. Tool ook, dat is gewoon griezelig precies, zoals die gasten spelen. De gemiddelde gothic-muts zangeres kan ook behoorlijk zingen. Vooral Floor Jansen van After Forever vind ik erg goed. Jammer dat hun muziek wat minder is tegenwoordig...

ja er zijn wel meer band tuurlijk

en Dream Theater is ook goed soms zie ik een filmpie van hum denk ik van nou LaBrie ken beter

Hij zal ook wel eens z'n slechte dagen hebben. Vooral hoge uithalen heeft ie live wel eens moeite mee. Maar bekijk de dvd Score maar eens. Dream Theater in top vorm! :)

Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten.

Heb ze 1 keer live gezien echt grandioos

Ik heb ze al 4 keer gezien en ik ga ze in oktober weer zien. Elke keer is het weer grandioos inderdaad. Binnenkort ga ik naar Lowlands. Eens kijken of daar nog bands zijn die goed spelen (of juist niet). Vast wel, want Tool komt ook :) Die zijn misschien nog wel beter dan Dream Theater (en vooral ook heel anders, muzikaal gezien). Verder ben ik benieuwd naar Chris Cornell (over goeie zangers gesproken!), Lacuna Coil en Interpol. En er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander te beleven zijn...

dillinger escape plan live is geweldig. ondanks alle capriolen. (springen, kotsen of arm in gips) het blijft rete strak.

primus is live zelfs beter dan op cd.

@ henrie

Nine inch nails kan gweldig zijn als trent reznor een goede dag heeft. zal wel dringen worden

dillinger

da vink eg de bomb

primus

speciaal voor jacco :lol:

Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten.

Ik heb ze al 4 keer gezien en ik ga ze in oktober weer zien. Elke keer is het weer grandioos inderdaad. Binnenkort ga ik naar Lowlands. Eens kijken of daar nog bands zijn die goed spelen (of juist niet). Vast wel, want Tool komt ook :) Die zijn misschien nog wel beter dan Dream Theater (en vooral ook heel anders, muzikaal gezien). Verder ben ik benieuwd naar Chris Cornell (over goeie zangers gesproken!), Lacuna Coil en Interpol. En er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander te beleven zijn...

Mischien zie ik je dan wel bij lowlands, van 13:00 tot 18:00 werk ik in de Alpha tent PA bewaking. (vrijwillegers werk voor gratis kaartje)

Mischien zie ik je dan wel bij lowlands, van 13:00 tot 18:00 werk ik in de Alpha tent PA bewaking. (vrijwillegers werk voor gratis kaartje)

Misschien wel ;)