VANZOMERENG Posted 2 augustus 2007 Report Share Posted 2 augustus 2007 Bij deze wil ik de band Queensryche onder de aandacht brengen uit Seattle, Usa. Queensryche vindt je in de platenzaken meestal in de bakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 augustus 2007 Report Share Posted 2 augustus 2007 erste keer dat ik ze hoorde was bij de allereerste vara's vuurwerk uitzending herrinert u zich deze nog..nog..nog ja dat is effe geleden. technisch goede band. was geoff tate niet de zanger of ben ik helemaal abuis. echter nooit iets van gekocht. ik vond het te soft toen. echter wel een goede band. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 3 augustus 2007 Report Share Posted 3 augustus 2007 Volgens mij is Geoff Tates ook klassiek geschoold, heb ik eens gehoord of zo. is inderdaad een topband, maar ja, inderdaad over hoogtepunt heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 3 augustus 2007 Report Share Posted 3 augustus 2007 Ik heb ze vorig jaar gehoord op het Arrow Rock festival. Vond ze veel, en veel te hard spelen. Ben er weggelopen. Jammer, ze hebben goede nummers gemaakt. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 3 augustus 2007 Report Share Posted 3 augustus 2007 Heb "Operation: mindcrime" aangeschaft. Aangezien ik dat wel een aardig album vond, in 1994 (was toen in de aanbieding) vervolgens ook maar de "operation: LIVEcrime"-box met de VHS-band gekocht (speelduur iets meer dan een uur). Die versie vond ik nogal tegenvallen. Heb dan ook geen dvd aangeschaft toen die eenmaal verscheen. Wel heb ik nog de remaster van het studio album gekocht, dat een aardige verbetering gaf ten opzichte van de eerdere versie. Ik heb wel meer albums van hen gehoord, maar pakken deed het me niet. Draai af en toe "Operation: mindcrime" nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glorificus Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 Queensyche is wel goed ben er mee opgegroeid vind maar 3 albums nie zo goed ff wennen is niet de Queensyche die ik ken 1983 Queensyche 1984 The Warning 1986 Rage Of Order 1988 Operation Mindcrime I en II 2006 1990 Empire 1994 Promised Land die zijn goed 1997 Hear In The Now Frontier 1999 Q2k 2003 Tribe vind ik minder is een andere style vind ik jammer een van de weinige band die echt goed live speelt vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 een van de weinige band die echt goed live speelt vind ik Nou ken ik Queensryche niet, en heb ze dus ook nooit live gezien, maar volgens mij moet jij vaker naar een optreden gaan. Er zijn toch wel meer bands die goed spelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glorificus Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 maar bedoel Geoff Tate ken goed live zingen klink als op hum albums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 maar bedoel Geoff Tate ken goed live zingen klink als op hum albums Nogmaals, ik ken Queensryche (en dus ook Geoff Tate) niet, maar er zijn toch wel meer die live erg goed zijn? Ook zangers/zangeressen... Wel eens naar een optreden van Dream Theater geweest? Is ook bijna net zoals op cd. Tool ook, dat is gewoon griezelig precies, zoals die gasten spelen. De gemiddelde gothic-muts zangeres kan ook behoorlijk zingen. Vooral Floor Jansen van After Forever vind ik erg goed. Jammer dat hun muziek wat minder is tegenwoordig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glorificus Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 ja er zijn wel meer band tuurlijk en Dream Theater is ook goed soms zie ik een filmpie van hum denk ik van nou LaBrie ken beter Take Hold Of The Flame Queesnryche:Take Hold Of The Flame Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 ja er zijn wel meer band tuurlijken Dream Theater is ook goed soms zie ik een filmpie van hum denk ik van nou LaBrie ken beter Hij zal ook wel eens z'n slechte dagen hebben. Vooral hoge uithalen heeft ie live wel eens moeite mee. Maar bekijk de dvd Score maar eens. Dream Theater in top vorm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten. Heb ze 1 keer live gezien echt grandioos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten.Heb ze 1 keer live gezien echt grandioos Ik heb ze al 4 keer gezien en ik ga ze in oktober weer zien. Elke keer is het weer grandioos inderdaad. Binnenkort ga ik naar Lowlands. Eens kijken of daar nog bands zijn die goed spelen (of juist niet). Vast wel, want Tool komt ook Die zijn misschien nog wel beter dan Dream Theater (en vooral ook heel anders, muzikaal gezien). Verder ben ik benieuwd naar Chris Cornell (over goeie zangers gesproken!), Lacuna Coil en Interpol. En er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander te beleven zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 augustus 2007 Report Share Posted 4 augustus 2007 dillinger escape plan live is geweldig. ondanks alle capriolen. (springen, kotsen of arm in gips) het blijft rete strak. primus is live zelfs beter dan op cd. @ henrie Nine inch nails kan gweldig zijn als trent reznor een goede dag heeft. zal wel dringen worden dillinger da vink eg de bomb primus speciaal voor jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten. Heb ze 1 keer live gezien echt grandioos Ik heb ze al 4 keer gezien en ik ga ze in oktober weer zien. Elke keer is het weer grandioos inderdaad. Binnenkort ga ik naar Lowlands. Eens kijken of daar nog bands zijn die goed spelen (of juist niet). Vast wel, want Tool komt ook Die zijn misschien nog wel beter dan Dream Theater (en vooral ook heel anders, muzikaal gezien). Verder ben ik benieuwd naar Chris Cornell (over goeie zangers gesproken!), Lacuna Coil en Interpol. En er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander te beleven zijn... Mischien zie ik je dan wel bij lowlands, van 13:00 tot 18:00 werk ik in de Alpha tent PA bewaking. (vrijwillegers werk voor gratis kaartje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten. Heb ze 1 keer live gezien echt grandioos Ik heb ze al 4 keer gezien en ik ga ze in oktober weer zien. Elke keer is het weer grandioos inderdaad. Binnenkort ga ik naar Lowlands. Eens kijken of daar nog bands zijn die goed spelen (of juist niet). Vast wel, want Tool komt ook Die zijn misschien nog wel beter dan Dream Theater (en vooral ook heel anders, muzikaal gezien). Verder ben ik benieuwd naar Chris Cornell (over goeie zangers gesproken!), Lacuna Coil en Interpol. En er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander te beleven zijn... Mischien zie ik je dan wel bij lowlands, van 13:00 tot 18:00 werk ik in de Alpha tent PA bewaking. (vrijwillegers werk voor gratis kaartje) Misschien wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
stkr Posted 12 augustus 2007 Report Share Posted 12 augustus 2007 Tja, dreamtheater, dan noem je ook een band. Die lui zijn echt grandioos, het zijn topmuziekanten.Heb ze 1 keer live gezien echt grandioos Ik vind m live altijd wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts