18bart Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 De linker eindtrap van mijn sugden is overleden. Op de eindtransitoren staan 2 coderingen nl B776/D6H en D896/D7D4 Weet een van de techneuten: a Waar ik deze transistoren kan kopen? b Evt vervangers ervoor? c Een kundige reparateur die de reparatie kan uitvoeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 weet je ook de reden waarom ie er mee opgehouden is. wellicht is er meer aan de hand. goede ervaring mee. ik weet dat een vriend van mij hier regelmatig besteld. wellicht heb je er wat aan. zoalsng de waarde's hetzelfde zijn en het past zit je altijd wel goed. als die trafo die erin zat niet te vinden is kan je ze ook allebei vervangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silversurfer Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 weet je ook de reden waarom ie er mee opgehouden is. wellicht is er meer aan de hand. goede ervaring mee. ik weet dat een vriend van mij hier regelmatig besteld. wellicht heb je er wat aan. zoalsng de waarde's hetzelfde zijn en het past zit je altijd wel goed. als die trafo die erin zat niet te vinden is kan je ze ook allebei vervangen uhhh...Hij heeft het over transistors en niet over een transformator Torren kun je gewoon bij elke zichzelf respecterende electronicaboer halen kosten een paar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 augustus 2007 Report Share Posted 9 augustus 2007 De linker eindtrap van mijn sugden is overleden.Op de eindtransitoren staan 2 coderingen nl B776/D6H en D896/D7D4 Weet een van de techneuten: a Waar ik deze transistoren kan kopen? b Evt vervangers ervoor? c Een kundige reparateur die de reparatie kan uitvoeren? De torren zijn de 2SB776 en de 2SD896. Die horen bij elkaar. Ik weet echter niet waar je ze kunt kopen. Misschien dat Stuut & Bruin ze hebben. De vraag is echter of die torren uberhaupt wel overleden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hearquad Posted 3 september 2007 Report Share Posted 3 september 2007 De eindtransistoren zijn de 2SB776 en 2SD 896, vervangers zou je op deze manier moeten kunnen krijgen nu k je de gegevens ervan geef nl: http://www.ortodoxism.ro/datasheets/sanyo/...df_e/2SB776.pdf Succes Bij farnell zou je een goede kans maken! http://nl.farnell.com/jsp/home/homepage.jsp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts