jazzman Posted 11 augustus 2007 Report Share Posted 11 augustus 2007 Goedemiddag, De linker VU meter van mijn Advance Acoustic MAP 305II versterker daalt niet terug naar nul, wanneer de versterker zacht of aan staat. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Volgens mij heeft de oplossing op de site van Inovis gestaan, echter zij zijn geen dealer meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 11 augustus 2007 Report Share Posted 11 augustus 2007 Misschien kun je een e-mail sturen naar Inovis, of anders naar de nieuwe importeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jazzman Posted 14 augustus 2007 Author Report Share Posted 14 augustus 2007 Er is al contact opgenomen via de dealer, maar nog geen reactie gezien. Wellicht dat andere gebruikers dit euvel hebben gehad en aan kunen geven wat ze er aan gedaan hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jazzman Posted 26 augustus 2007 Author Report Share Posted 26 augustus 2007 Er komt binnenkort een andere versterker ter vervanging. Ik hoop dan niet dat deze hetzelfde euvel heeft. Zijn er forumleden die met dit merk hetzelfde euvel hebben gehad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 27 augustus 2007 Report Share Posted 27 augustus 2007 Hallo jazzman, Ik speel sinds een paar maanden met de MAA 705 eind amp's en die hebben er geen last van iig, en een kennis van mij speelt al een goed jaar met de MAP 407 en die heeft er ook nog geen last van gehad. Veel succes met de nieuwe amp. gr Theo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts