Jump to content

T+A informatie!!!

Guest Mies
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Michel:

...A dirty mind is a joy forever, maar we hadden het over uitlaatstaven, Audiopaul! Wel bij de les blijven heh!  :)

Groet,

Michel   cool.gif

Mmuwahahahahahaha, ik lig weer helemaal dubbel!! :D:D:D

Ach, hier thuis kunnen ze m'n "dirty mind" wel waarderen! ;):D

Geplaatst door Michel:

...A dirty mind is a joy forever, maar we hadden het over uitlaatstaven, Audiopaul! Wel bij de les blijven heh!  :)

Groet,

Michel   cool.gif

En dan beweren ze dat we vaak off-topic gaan. Als we het over uitlaats{T+A}ven hebben, praten we toch ook over T+A??? :P:D;)

Geplaatst door Audiopaul:

Ach, hier thuis kunnen ze m'n "dirty mind" wel waarderen!   ;)   :D

Als je mind te dirty wordt moet je hem eens stevig washen!... :D

Geplaatst door Sodejuu

En dan beweren ze dat we vaak off-topic gaan. Als we het over uitlaats{T+A}ven hebben, praten we toch ook over T+A???

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig (of twee letters en een plus-teken ;))

Groet,

Michel cool.gif

Hoi Audiopaul,

Dat van die brom lijkt iedere muzikant normaal te vinden. Wij (als amateurbandje) hadden er ook altijd last van. Is niet zo zeer aan het fenomeen buis te danken maar aan aardlus problemen en instraling van storende frequenties in de slecht afgeschermde instrumenten, met name de snaarinstrumenten. Het zijn bijna antennes waar je muziek op kunt maken. Misschien moeten ze daar eens met afgeschermde kabels en netfilters gaan experimenteren.

Greetz

Mies

Beste Mies,

Vind je het niet gek dat Mies nog nooit iets over Klipsch heeft gehoord /gezegd.

Want live geluid dus niet HiFi maar LIVE wordt door Klipsch heel dicht benadert.

MvG,

Haudio ;)

:rolleyes:

Geplaatst door Haudio:

Beste Mies,

"Dat Mies nog nooit iets over Klipsch heeft gehoord /gezegd"

"Want live geluid dus niet HiFi"

MvG,

Haudio    ;)

Haudio,

Mies kent Klipsch wel degelijk..al van vroeger toen ze ook al PA-speakers maakten, alleen dat LIVE geen HiFi zou zijn begrijp ik niet helemaal. Een luidspreker moet in staat zijn zo realistisch mogelijk te re-produceren. Live is realiteit ook wel High Fidelity genoemd....ook wel in het kort HiFi geno......uhhh, tja ;)

Greetz

Mies cool.gif

Beste Mies,

HiFi klinkt vaak heel lief (romantisch) een hele mooie sax,viool,trompet ect.

Live is net echt sax kan scheuren

Trompet kan tetteren

Viool kan snerpen

Dat hoor je op Klipsch ;):D

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Haudio,

Das fijn voor Klipsch, maar ik hoorde (of beter; beleefde) het ook met de Cabasse Baltic+Sub op Accuphase combi. En das toch echt hifi...Ik geef toe dat Klipsch heel hard kan wat deels te wijten is aan het hoornconcept. Je moet ervan houden.

Greetz

Mies

Kijk Haudio,

Toch nuttig zo'n forum. Dat wist ik dus niet van die compressie drivers. De complexe driverconstructie leek mij gewoon opgebouwd uit conventionele units.

Bedankt voor de info

Mies :)

• 2 weeks later...

Hoi,

Ik was vandaag voor zaken in Hannover en op de heenweg kwam ik langs Herford, home of the makers van T+A. Dus ik dacht ga effe kijken op de terugweg. Nou, ik ben er geweest. Laat ik zeggen dat gastvrijheid niet de sterkste kant is van die T+A's :(

Mooi spul ja....da wel :D

Mies

Geplaatst door Mies:

Hoi,

Ik was vandaag voor zaken in Hannover en op de heenweg kwam ik langs Herford, home of the makers van T+A. Dus ik dacht ga effe kijken op de terugweg. Nou, ik ben er geweest. Laat ik zeggen dat gastvrijheid niet de sterkste kant is van die T+A's   :(

Mooi spul ja....da wel   :D

Mies

Hoezo, wat is het probleem geweest? Ik weet dat vooral in de Ruhrpot veel stugge duitsers wonen, misschien dat het daar aan ligt.