Jump to content

3 topsets

audiofreak
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack
Leest lekker weg ja, maar moet ik die testen nou serieus nemen? :confused:

Henk is een vakman, boven elke twijfel verheven, heeft perfect een Benz Ace en mijn TD-2001

afgesteld.

Testen kun je ook zelf doen! Zover is Sneek niet..... zonnestralen ook als het regent. B)

Doen!,

Jack

Guest tubejack
Dit is gewoon reclame. Prima voor op de site van de betreffende zaak, maar niks voor op een forum. Je kunt hier namelijk helemaal niks mee.

Hubertinus

Sorry dat vind ik echt onzin :o , dan kun je elke recensie en elk logo wel reclame noemen. :P

M.i. is het doel van een forum, kennis en ervaring uitwisselen, recensies zijn m.i. een onlosmakend

deel daarvan.......

Wat deze recensie betreft neem even de moeite om het verhaal goed te lezen, of ga zelf langs.

Of je een elementje van 39euro of een van 3900euro koopt je krijgt aandacht en wordt

goed geholpen wordt, zonder dat je iets wordt opgedrongen.

Jammer dat zo'n pickup-element zolang meegaat ....anders ging ik echt die Chinees proberen :lol:

Top!,

Jack

:) Dan toch liever die mooie bolides uit Sneek, te lezen en bekijken (genieten) in je eigen tijd, dan het zoveelste Yoghurt-reclame in het midden van een leuke film <_<

;) mvg RastaPhil

Toch weet ik uit zeer betrouwbare bron dat recensenten af en toe het e.e.a. krijgen toegestopt, of dat ze het gerecenseerde voor een heel schappelijk prijsje kunnen krijgen. :huh::blink:;)

Dus, het de zogenaamde hemel inprijzen van bepaalde producten door deze lieden, heeft soms wel degelijk met belangen te maken. ;):ph34r:

Hoe beter ze het recenseren, hoe beter ze de rommel door kunnen verkopen... :o:D

Waarom ik het "bijna" reclame zou noemen is omdat er veel aandacht aan de omgeving/winkel/verkoper is. Als ik in een winkel wat beluister en daar verslag van zou doen, ga ik ook niet zeggen de verkopers zo vriendelijk zijn en dat het zo'n leuke en gezellige winkel waar men veel verstand heeft van de audio apparatuur. Want uiteindelijk dot dat er niet toe. Zeker als het in een winkel is, als het bij iemand thuis is gelden er andere regels.

Hoe ik graag een recentie vanuit een winkel zie is.

1) een inleding wat er waarom je iet hebt vergeleken/beluisterd. Hoeft zeker geen bloemlezing te zijn.

2) de gerecenseerde audio spullen duidelijk genoemd.

Set 1 bestaat uit.

Pre amp x

Power amp y

kabels z

etc

3) welke muziek is gebruikt.

CD .... track.......

LP ........

etc

4) bevindingen, in deze bevindingen moeten geen absoluten staan zoals CD speler X is beter dan Y maar meer ik vind X beter dan Y.

Niet dat ik mij daar zelf aan hou maar toch.

Ik lees lever niet van die verhalen als:

Aldaar aanggekomen werd ik vriendelijk begroet door ......... Na een gezellig gesprek over........ gingen we luisteren. De zaak ademde een aangame en rustgevende sfeer uit, hieruit bleek dat de eigenaar van de zaak met veel liefde voor de te koop aangeboden aanprees. Na een heerlijk kopje (ook zo iets ergs verklein woorden) en een lekker koekje gingen we in de rustieke luister ruimte heerlijk geniet van al dat geen wat............

etc

etc.

Na een heerlijk kopje (ook zo iets ergs verklein woorden)

Ja, ik heb ook wel een beetje een hekeltje aan verkleinwoordjes ;)

Maar ik ben het wel met je eens. Ik zit ook niet te wachten op van die zoetsappige intro's. Gewoon zakelijk en to the point, dat bevalt me beter. Dat zal m'n 'koude techneuten-achtergrond' wel zijn ;)