m44 Posted 15 augustus 2007 Report Share Posted 15 augustus 2007 momenteel de trotse bezitter van een bose 1801 einbak. er zitten echter op de achterkant geen aansluitingen voor standaard interlinks maar een soort van hoofdtelefoon openingen met schroefdraad om de opening. mijn interlink past dus niet zijn er hier verloop stekkers voor. kan iemand die als ze er niet zijn maken of heeft iemand ze en wil wel ruilen tegen een degelijke interlink. ik hoop te horen van jullie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 augustus 2007 Report Share Posted 15 augustus 2007 Ik weet niet welke aansluiting je precies bedoeld. Bryston gebruikt momenteel een gecombineerde XLR/jack ** aansluitbus. Je kunt de gebalanceerde ingang zowel via een stereo jack per kanaal als ook via een nomale XLR aansluiten. En omzetten van een 2-polige tulp naar een 3-poligen gebalanceerde (jack of tulp) is niet moeilijk. Je moet enkel de "cold" (pen 3) en de "ground" (pen 1) in de gebalanceerde plug verbinden en die op de massa van de tulp aansluiten. De "hot" (pen 2) moet dan op de plus van de tulp komen. Iets met een schroefaansluiting ken ik echter niet. Misschien ff een plaatje plaatsen **) plaatje van de gecombineerde bus Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 augustus 2007 Author Report Share Posted 15 augustus 2007 een plaatjre plaatsen vanuit mijn comp lukt niet. er zijn verloop plugggen van jack naar tulp ik denk dat dat et iwel is. iemand een link naar een plug. ik kan alleen kabels vinden. het is zeker geen xlr het lijkt exact op een hoofdtelefoon aansluiting de schroefdraad heeft verer geen nut denk ik. sorry maar ik ben een beetje zat. het is vakentie nl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 augustus 2007 Report Share Posted 16 augustus 2007 Bedoel je zoiets? Die zijn te koop bij de electronicaboer en de beter gesorteerde muziekinstrumentenwinkel (moet misschien wel besteld worden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 augustus 2007 Author Report Share Posted 16 augustus 2007 Bedoel je zoiets? Die zijn te koop bij de electronicaboer en de beter gesorteerde muziekinstrumentenwinkel (moet misschien wel besteld worden) thnx als het goed is zijn ze besteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts