Leeuwarden Posted 4 november 2016 Report Share Posted 4 november 2016 Meneer Manger is recent ook overleden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 november 2016 Report Share Posted 11 november 2016 Leonard Cohen is op 82 jarige leeftijd overleden..... Voor mij was hij een van de allergrootste. http://nos.nl/artikel/2142470-zanger-leonard-cohen-82-overleden.html Hier bij een concert in 2009 Gisteravond tijdens een thuisdemo bij een audioclublid thuis nog een paar nummers van hem gedraaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 11 november 2016 Report Share Posted 11 november 2016 De laatste CD is er ook een van afscheid nemen. Marianne was hem net voorgegaan en achterom kijkend kon ze hem al zien aankomen, aldus Leonard himself. Out with a bang want de laatste CD is zeer goed. 100% Leonard Cohen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 11 november 2016 Report Share Posted 11 november 2016 De man heeft hele mooie muziek gemaakt,ik heb er enkele lp's van. R.I.P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 november 2016 Report Share Posted 11 november 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 december 2016 Report Share Posted 8 december 2016 Basgitarist Greg Lake (69) van Emerson, Lake and Palmer overleden En Joop Braakhekke ook vandaag, maar die deed geloof ik niet in muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 december 2016 Report Share Posted 8 december 2016 (edited) Hij zong alleen voor zijn moeder denk ik. Maar ELP is nu P. Damn, we worden oud. Edited 8 december 2016 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 december 2016 Report Share Posted 9 december 2016 Zeg dat. Gisteren de laatste aflevering van Menten gezien. Die zat aan het eind van zijn leven een stuk of 6 jaar in het gevang, en kwam er dement uit. De laatste 3 jaar in een luxe verzorgingstehuis. En toen kwam het... Time in a bottle, van Jim Croce. Waanzinnig, een van de allermooiste liedjes die ik ken. Hartverscheurend GV, ik schoot vol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 9 december 2016 Report Share Posted 9 december 2016 Ja viel mij ook op; goed gekozen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 december 2016 Report Share Posted 9 december 2016 Inderdaad een beetje vergeten zanger die hele mooie liedjes heeft gezongen (en gemaakt?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 9 december 2016 Report Share Posted 9 december 2016 Mooie afsluiting ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 25 december 2016 Report Share Posted 25 december 2016 George Michael slechts 53 jaar geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 25 december 2016 Report Share Posted 25 december 2016 2016 nog een week te gaan. Jemig George Michael. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 25 december 2016 Report Share Posted 25 december 2016 Het gaat erg hard met de grote namen zo Ivan. Laten we hopen dat het in 2017 even klaar is en George voorlopig even de laatste is die we moeten laten gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 december 2016 Report Share Posted 25 december 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 december 2016 Report Share Posted 26 december 2016 53 jaar pas. Hij is overleden aan hartfalen lees ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 december 2016 Report Share Posted 27 december 2016 George Michael is op eerste kerstdag overleden. Een dag eerder was Rick Parfitt (68) van Status Quo aan de beurt. Dit jaar is er een aardig slagveld aangericht in de muziekwerled Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 december 2016 Report Share Posted 27 december 2016 Iets respectabelere leeftijd, maar nog steeds te jong. Gek dat je daar daar niets van hoorde (wllicht zijn bandleden vaak toch wat anonymer dan een solo artiest) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 27 december 2016 Report Share Posted 27 december 2016 (edited) George Michael was één van mijn persoonlijke favorieten. Ik hoorde het tweede kerstdag pas want ik had mijn kindjes en verplichtingen. Mijn kerst is behoorlijk verknald. Ik heb hem voor het eerst en voor het laatst gezien in Antwerpen eind 2011. Wat een geweldige zanger en in mijn ogen sterk ondergewaardeerd. Different Corner is inderdaad één van zijn mooiere nummers. Ik herinner me nog dat Freddy Mercury overleed en er een concert werd gehouden genaamd the Freddy Mercury Tribute. Enorm veel gastzangers traden op. Zo goed als niemand bakte er zang technisch het nodige van die dag. Richting het eind kwam George op en de presentator op TV deed er een beetje minachtend over. Alsof hij wilde zeggen: nu gaat die zanger van Wham respectabele muziek van Queen zingen. George zong het nummer Somebody to love van Queen en de meesten zullen dat wel kennen. Hij was voor mij de enige die dag "who nailed it". Voor mij staat dat synoniem voor een typische George, zingen met het hart en de ziel. Wat had die man een passie in zijn stem. Ik vind het heel erg dat hij er niet meer is. Weer een grote naar de eeuwige jam. Te vroeg, te onverwacht en in een klote-periode. Edited 27 december 2016 by Karma Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 28 december 2016 Report Share Posted 28 december 2016 (edited) Met het overlijden van al die hele bekende artiesten is het overlijden van drummer Alphonse Mouzon op 1e kerstdag een beetje ondergesneeuwd... Edited 28 december 2016 by edwin16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 december 2016 Report Share Posted 28 december 2016 (edited) George Michael was één van mijn persoonlijke favorieten. Ik hoorde het tweede kerstdag pas want ik had mijn kindjes en verplichtingen. Mijn kerst is behoorlijk verknald. Ik heb hem voor het eerst en voor het laatst gezien in Antwerpen eind 2011. Wat een geweldige zanger en in mijn ogen sterk ondergewaardeerd. Different Corner is inderdaad één van zijn mooiere nummers. Ik herinner me nog dat Freddy Mercury overleed en er een concert werd gehouden genaamd the Freddy Mercury Tribute. Enorm veel gastzangers traden op. Zo goed als niemand bakte er zang technisch het nodige van die dag. Richting het eind kwam George op en de presentator op TV deed er een beetje minachtend over. Alsof hij wilde zeggen: nu gaat die zanger van Wham respectabele muziek van Queen zingen. George zong het nummer Somebody to love van Queen en de meesten zullen dat wel kennen. Hij was voor mij de enige die dag "who nailed it". Voor mij staat dat synoniem voor een typische George, zingen met het hart en de ziel. Wat had die man een passie in zijn stem. Ik vind het heel erg dat hij er niet meer is. Weer een grote naar de eeuwige jam. Te vroeg, te onverwacht en in een klote-periode. Hij was zeker een begenadigd zanger (niet geheel mijn smaak op de ballads na dan) Je hebt inderdaad gelijk, he nailed it (als zanger en showman) Ik begrijp dat dit uit 2011 is: Edited 28 december 2016 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 december 2016 Report Share Posted 30 december 2016 Bron: http://www.prestoclassical.co.uk/obituary/1650/2016-Goodbyes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 31 januari 2017 Report Share Posted 31 januari 2017 John Wetton https://www.youtube.com/watch?v=Na4aBPLxf_w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 februari 2017 Report Share Posted 1 februari 2017 inderdaad http://ultimateclassicrock.com/john-wetton-dies/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 februari 2017 Report Share Posted 1 februari 2017 Als je hier begint, zie je wel wie we allemaal hebben overgeslagen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts