carl Posted 22 mei 2013 Report Share Posted 22 mei 2013 Ik weet niet of ik het met je eens ben TL. Als je gezondheid niet tegenvalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 mei 2013 Report Share Posted 22 mei 2013 Ik vind het wel relaxed, oud zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 23 mei 2013 Report Share Posted 23 mei 2013 Slechts 74... >> Ronnie Splinter << Slechts 64... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 23 mei 2013 Report Share Posted 23 mei 2013 Ik weet niet of ik het met je eens ben TL. Als je gezondheid niet tegenvalt. Dat zei onze oude buurvrouw altijd, haar geestelijke gezondeid was fantastisch, het lichaam wilde niet meer, ze was 84, kon niet meer lopen etc. Het gaat natuurlijk om de kwaliteit van het leven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 mei 2013 Author Report Share Posted 23 mei 2013 Ik vind het wel relaxed, oud zijn. Ja ik ook...het heeft wel wat...ben in ieder geval uit het witte water. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 mei 2013 Author Report Share Posted 23 mei 2013 >> Ronnie Splinter << Slechts 64... Das inderdaad wel erg jong...en erg vlakbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 mei 2013 Author Report Share Posted 23 mei 2013 Ja jongens, we worden oud......... Iedereen wil het worden, niemand wil het zijn. Ray, rust zacht. Inderdaad.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 juli 2013 Report Share Posted 13 juli 2013 Toch interessant om zijn manier van leven en werken te lezen. 'Geluidspionier' Amar Bose overledenhttp://www.nu.nl/muziek/3525277/geluidspionier-amar-bose-overleden.html Amar G. Bose, Acoustic Engineer and Inventor, Dies at 83http://www.nytimes.com/2013/07/13/business/amar-g-bose-acoustic-engineer-and-inventor-dies-at-83.html?_r=0 Amar Bose, Pioneer of High-End Audio, Dies at 83: Professor, entrepreneur and engineer whose company pursued his research into sound and vibrations.http://online.wsj.com/article/SB10001424127887324694904578602320243502316.html Amar Bose ’51, SM ’52, ScD ’56, Bose Corporation’s founder, has died at 83: Entrepreneur served on faculty for 45 years; championed long-term corporate research.http://web.mit.edu/newsoffice/2013/obit-amar-bose-0712.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juli 2013 Report Share Posted 23 juli 2013 Dichter, cabaretier en oud-journalist Michel van der Plas overleden Schrijver Michel van der Plas in 1976 tijdens de presentatie van het programma 'De grote wegwezer'. Archieffoto ANP Schrijver, dichter, biograaf, cabaretier, tekstschrijver en oud-journalist Michel van der Plas is zondagmorgen op 85-jarige leeftijd overleden. (...) 'HIJ BLONK UIT IN ELEGANTE TAALPARODIEËN'Hij was nooit een man die wild om zich heen sloeg, die opstandige of ontluisterende teksten schreef, zo schreef recensent Henk van Gelder vorig jaar over Van der Plas in NRC Handelsblad: "Hij blonk uit in elegante, vormvast verwoorde lyriek en treffende taalparodieën. Maar het waren altijd anderen die hem daartoe moesten aanzetten: eerst Sonneveld, die hem als cabaret-auteur ontdekte, daarna Frans Halsema en jarenlang ook de KRO-radio, waar hij de produktieve leverancier was van het succesprogramma Cursief." De meeste mensen weten helemaal niet wie Michel van der Plas was. Anderen kennen hem hoogstens als de tekstschrijver van "Tearoom Tango" of "Frater Venantius" (Wim Sonneveld), of van "Zij" en "Kees" (Frans Halsema). Zijn teksten waren onopvallend steengoed: geen woord te veel of te weinig, en alles op de juiste plaats. Hij was een uitstekend schrijver van artikelen, maar ook een begenadigd dichter. Eén van zijn mooiste teksten vind ik "De Zomertram van Scheveningen": een lieve jeugdherinnering in tekst, met prachtige muziek van Ruud Bos en onnavolgbaar gezongen door Sonneveld. Kan zich zondermeer meten met de allerbeste Franse chansons... http://avro.nl/sandwich/luisteren/110805evennaproeven.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 juli 2013 Author Report Share Posted 24 juli 2013 Ook ik moet met schaamte toegeven dat ik niet wist wie het was....dank je voor het plaatsen van dit eerbetoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 juli 2013 Report Share Posted 24 juli 2013 Vanmiddag om een uur drie is overleden ons lief poesje Patsie, doodgereden door een idioot die 60 rijdt in een 30 km wijk. Een persoon, met zoveel respect voor een dier dat hij of zij gewoon door rijdt. Mensen, nou ja mensen???, kunnen zo verrekte kil zijn, dat wekt nu veel woede in mij op. Gelukkig heeft ze niet geleden, haar koppie was ontploft. Onze ene kater probeerde haar nog wakker te duwen, hartverscheurend. Vrouw, dochters, buurvrouw alles van streek.Ik ga nu aan de drank. En hoop dat dat onding die dit op z'n geweten heeft een paar hele slechte nachten heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 juli 2013 Author Report Share Posted 24 juli 2013 Dat is inderdaad een schande...helaas niets nieuws voor me , en dat is het trieste aan het geheel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 juli 2013 Report Share Posted 24 juli 2013 Ik ken de goede man al sinds mijn jeugd. Toen ik nog misdienaar was heb ik hem in levenden lijve ontmoet toen hij een lezing zou houden tijdens de H.mis, in de consistorie. Oude katholieke tijden. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 24 juli 2013 Report Share Posted 24 juli 2013 En hoop dat dat onding die dit op z'n geweten heeft een paar hele slechte nachten heeft. Waarschijnlijk heeft hij of zij druk bellend het niet eens gemerkt, Zag vandaag weer zo'n "klets nimf " Hup zo de rotonde op telefoon aan één oor.... Direct rijbewijs afpakken en opnieuw examen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 25 juli 2013 Report Share Posted 25 juli 2013 Vanmiddag om een uur drie is overleden ons lief poesje Patsie, doodgereden door een idioot die 60 rijdt in een 30 km wijk. Een persoon, met zoveel respect voor een dier dat hij of zij gewoon door rijdt. Mensen, nou ja mensen???, kunnen zo verrekte kil zijn, dat wekt nu veel woede in mij op. Gelukkig heeft ze niet geleden, haar koppie was ontploft. Onze ene kater probeerde haar nog wakker te duwen, hartverscheurend. Vrouw, dochters, buurvrouw alles van streek. Ik ga nu aan de drank. En hoop dat dat onding die dit op z'n geweten heeft een paar hele slechte nachten heeft. Is mij ook al eens overkomen, ik hield enorm van dat beest. Kan me voorstellen dat je kwaad bent. Sterkte ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 25 juli 2013 Report Share Posted 25 juli 2013 Paulebappie en de anderen, bedankt voor jullie medeleven. Het gaat alweer een beetje, ik moest het even kwijt. We missen wel het gekrab aan de deur......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 juli 2013 Report Share Posted 26 juli 2013 Vanmiddag om een uur drie is overleden ons lief poesje Patsie, doodgereden door een idioot die 60 rijdt in een 30 km wijk. Een persoon, met zoveel respect voor een dier dat hij of zij gewoon door rijdt. Mensen, nou ja mensen???, kunnen zo verrekte kil zijn, dat wekt nu veel woede in mij op. Gelukkig heeft ze niet geleden, haar koppie was ontploft. Onze ene kater probeerde haar nog wakker te duwen, hartverscheurend. Vrouw, dochters, buurvrouw alles van streek. Ik ga nu aan de drank. En hoop dat dat onding die dit op z'n geweten heeft een paar hele slechte nachten heeft. Dat is vreselijk. Ben blij dat mn kat nooit buiten komt. Sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 juli 2013 Report Share Posted 26 juli 2013 Dank je Duck, het grootste probleem is dat hier gebouwd wordt waardoor het veel drukker is geworden in de straat. We hebben nog twee katten maar die springen altijd in een tuin als ze een auto horen. Dit was de jongste, 5 jaar maar nog zo speels en ontdeugend. Als het een hond was geweest was het een Jack-Russel, klein straaljagertje. Sneu hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 26 juli 2013 Report Share Posted 26 juli 2013 Gewoon camara en flitspaal in bouwen in lantaarns dan is die race rij opgelost en andehalve maal de snelhed wagen inleveren op de schroothoop mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 juli 2013 Report Share Posted 26 juli 2013 Gewoon camara en flitspaal in bouwen in lantaarns dan is die race rij opgelost en andehalve maal de snelhed wagen inleveren op de schroothoop mvg wol Was het maar zo simpel, Wol. Een buurvrouw uit de straat is via Veilig Verkeer bezig om hier drempels te krijgen, afwachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 juli 2013 Report Share Posted 26 juli 2013 Vaak blijken het de "eigen" bewoners uit de buurt te zijn..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 juli 2013 Report Share Posted 26 juli 2013 Vaak blijken het de "eigen" bewoners uit de buurt te zijn..... Klopt, schijnt hier ook het geval. Jaren geleden meegewerkt aan een aktie om van een 70 km weg een 50 km te krijgen. Toen dat klaar was kreeg de voorzitster van het comité als eerste een bekeuring, lekker simpel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 juli 2013 Report Share Posted 27 juli 2013 R.I.P. J.J. Cale http://nos.nl/artikel/533927-zanger-jj-cale-74-overleden.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 juli 2013 Report Share Posted 27 juli 2013 Damn, gister nog iets van hem gedraaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 juli 2013 Report Share Posted 27 juli 2013 Toch een ongezond beroep..?? Ik waardeer de muziek van JJ Cale enorm. Een zeer herkenbare stijl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts