Jump to content

PC audio naar Computer.

Ron
 Share

Recommended Posts

Indien ik mijn computer aansluit op mijn versterker dan hoor ik een irritante bromtoon erdoor heen.Ik heb al van alles geprobeerd: stekkers omgedraaid,aangesloten op aarde en dan weer niet op aarde of afwisselend comp. of versterker op aarde.

Ik gebruik goed afgeschermde kabel en toch ----- nog steeds die irritante brom.Heeft iemand een eenvoudige oplossing hiervoor??

Hoi Ron,

Het kan je geluidskaart zelf zijn die bromt en dat je dat gewoon wat duidelijker hoort met een versterker ofzo. Wat je dan kan proberen, is dat je even kijkt of je geluidskaart niet te dicht naast een andere kaart zit, als dat zo is, dan moet je eens de geluidskaart zo goed mogelijk alleen laten staan in de computer met geen andere kaarten dicht er naast.

Beste Ron,

Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik LP's via de computer op CD wilde zetten. Er klonk een irritante brom. Ben naar de elektronicawinkel gegaan en een aardlusdemper (ik dacht dat het zo heet) gehaald. Tussen de PC en versterker geplaatst en geen brom meer. Vraag het in de elektronicawinkel en ze weten precies waar je het over hebt. Je hebt ze in verschillende kwaliteiten en meestal vanaf zo'n fl.40,-. Je kan ook eens on Conrad.nl/com kijken.

Michiel