dekkersj Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Oh, bedoelde je het zo. Kan ook. Ik ken alleen die van Hypex en dan ook alleen maar de UcD400. Die is helemaal niet rauw in het hoog en het laag is heel gecontroleerd. Kaarsrecht en geen hoorbare vervorming. Wat andere fabrikanten er van bakken weet ik niet. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Oh, bedoelde je het zo. Kan ook. Ik ken alleen die van Hypex en dan ook alleen maar de UcD400. Die is helemaal niet rauw in het hoog en het laag is heel gecontroleerd. Kaarsrecht en geen hoorbare vervorming. Wat andere fabrikanten er van bakken weet ik niet. Groet, Jacco Bij mijn weten zijn de Kharma amps gemodificeerde UcD's http://www.6moons.com/audioreviews/kharma2/matrix.html Elders is men er laaiend over (niet gek met zo'n url) http://www.positive-feedback.com/Issue25/kharma_mp150.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Waarbij de UcD's zijn omgebogen om te klinken als een SET? Zo staat het er in het artikel. Het was dat ik net mijn slok doorgeslikt had, anders had ik het uitgeproest... Ik denk dat ze er beter helemaal niets aan hadden kunnen doen en gewoon die modules er in schroeven. Eventueel met een andere instrumentatieversterker ervoor. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Tis weer zover... aan de buitenkant een M8 bout en dikke vergulde kontacten om de boel vast te schroeven... aan de binnenkant blikken schuifstekkertjes en 0,5 mm2.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Zou jij niet naar een Aragon gaan luisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Volgens mij zijn de speaker draden de wat dikkere rode (roze) en witte draden uit het rijtje van 5 steekverbindingen (dichts bij de grote elco's). Waarom ze zo'n omweg nemen naar de Cardas binding post is mij ook een raadsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean Sibelius Posted 29 augustus 2007 Report Share Posted 29 augustus 2007 Vanavond ga ik luisteren naar wat N802D's (op Aragon Paladium). Doe Antoine de groeten Ben benieuwd hoe jij deze combi vindt klinken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
flippo Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 Een 2e hands Parasound Halo A21 voor 2000 misschien http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57334.0 (weet niet of ie er nog is) Er staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
flippo Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 2 weken geleden ook een paar Nautilus (de 803S) 2e-hands aangeschaft, die voorlopig nog even in de doos moeten blijven, wegens luisterruimte nog niet in orde. Mijn versterker is een Vincent SV233, die geen probleem had met het aansturen van mijn vorige speakers: de matrix 802/SIII. Ben benieuwd wat het nu zal worden, nog even geduld dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 Zou jij niet naar een Aragon gaan luisteren? Niet om 18:35 h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 Je maakt me erg nieuwsgierig . Ik zal vanavond online blijven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Dat er w Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniz Posted 31 augustus 2007 Author Report Share Posted 31 augustus 2007 Jongens, allemaal mooie tips en nuttige info. ASR is mooi, maar omdat ik het liefste maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts