Guest TuurV Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Beste allen, Ben aan het overwegen om een nieuwe set aan te kopen. Zit te denken aan een keuze uit deze beide sets: NAD C370 versterker; NAD C541 CD-speler (HDCD) NAD C440 Tuner of de volgende Arcam combinatie: Arcam A85 versterker; Arcam CD 72 CD-speler Arcam T51 Tuner Ik wil het graag bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
wim Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Wat dacht je bv van marantz versterker PM-8000 cd speler CD-6000 tuner ST-6000 Dit compleet voor ongeveer 3300 gulden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rr Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Of de premium serie van marantz,kocht ik in de aanbieding voor 6000,-.(17 serie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Hallo Tuur, Wat ook 't overwegen waard is: Cyrus. Ziet er (naar mijn mening) erg fraai uit, zeer degelijk gebouwd, goede upgrade mogelijkheden,en last but not least 't klinkt goed! Als je ech tussen Arcam of NAD wilt kiezen, zou ik voor NAD gaan. Arcam zou ik nog niet gratis in m'n huis willen hebben staan. (vanwege 't zeeer goedkoop ogende,voelende uiterlijk) Ik heb in al mijn HiFi jaren altijd goede ervaringen gehad met NAD. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TuurV Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Hi Alco, Allereerst dank voor je reactie; 't valt me overigens op dat iedereen altijd wel een antword krijgt op de vragen die gesteld worden. Grote klasse! complimenten voor alle medeforum'ers. Enniewee, Arcam popperig spul? Heb je het dan ook over de laatste series (Diva en FMJ)? Met name de FMJ series maken juist een zeer degelijke indruk op me. De Allpha series ken ik verder niet goed. Zeker als je naar de testrapporten kijkt van de Arcam CD72 dan schijnt dit toch wel iets speciaals te zijn (What Hi-Fi); maar zoals gezegd heb ik zelf geen ervaring met het zwikje. Iemand anders een andere mening toegedaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 Hi Tuur, Sorry, nee ik bedoel dan de 7 en 8 series van Arcam. Die doen erg goedkoop aan met al dat plastic. De duurdere series zijn prima. btw, Rotel is ook nog 'n mogelijkheid. Ziet er goed uit, klinkt ook goed,heeft 5 jaar garantie en is zeer betaalbaar. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 Hallo TuurV, Ga ze eens tegenover elkaar beluisteren. Ik weet niet waar je woont, maar mocht er bij jou in de buurt geen winkel zijn die jou dit vergelijk kan bieden, dan ben je bij ons welkom. Wij beschikken over de Tannoy Revolution R2, dus daarop kun je dan het vergelijk maken. Eventueel kun je de volgende telefoonnummers bellen voor dealeradressen: Audiac (Arcam) 030-6049000 AND (NAD) 013-4550955 Tannoy 010-2860555 Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TuurV Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 Hi Marcel, Ik woon in Eindhoven; Ik begrijp dat je een eigen zaak hebt? Enigszins in de buurt? Groeten Tuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts