Frank Posted 21 december 2001 Report Share Posted 21 december 2001 Wie weet wat een beetje een goede phonotrap is. Ik heb een naim NAP150/NAC112 gecombineerd met Monitor Audio "Studio 12" speakers en een thorens draaitafel. Dus in principe is de NAIM de meest voor de hand liggende. Heeft iemand ervaringen met deze voorversterker en kan je een kwaliteit/prijsoordeel geven? Ik heb verder een aardige CREEK gezien voor ca. NLG 350,= en dat is dan ook gelijk een beetje wat ik eraan uit wil geven (denk ik). Het aantal platen dat ik heb is namelijk redelijk beperkt, maar wel leuk genoeg om zo nu en dan te draaien. Andere suggesties zijn natuurlijk van harte welkom. Groeten Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
bennie Posted 21 december 2001 Report Share Posted 21 december 2001 Hoi, Koop een oude (voor)versterker met een gerenomeerd goede phonotrap voor weinig geld, sluit je draaitafel erop aan gebruikde pre out of tape out naar je eigen vv. en je hebt voor niet veel geld het genoegen naar je platen te luisteren. PS koop een Disco antistat platen reiniger voor Fl 89, en veel platen klinken weer als nieuw. groet Ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
fastfolkert Posted 26 december 2001 Report Share Posted 26 december 2001 Ik heb zowel een NAD phonotrapje, als een Quad34 in gebruik gehad voor mijn DUAL5000/Denon DL160. Hoewel die 34 wel iets beter was, valt mij dat NAD doosje ook niet tegen. Wel is -tie gevoelig voor EMC instraling op de voedingslijn (mijn DECT telefoon :-( ) De Quad 24 staat inmiddels met een 303 op zolder als tweede installatie (voor bij het strijken van de was....) Folkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 26 december 2001 Report Share Posted 26 december 2001 Morgenavond ga ik luisteren naar een tweetal phonotrapjes, de Phenomea en de Lukaschek van Benz, laat 't je weten................ Groet jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts