Jump to content

Perfect Performer....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack
iemand ideen over de te gebuiken "test"muziek

of gewoon lekker luisteren :)

Hear test CD...??

Hans ik denk toch dat je een beter oordeel over weergave kan geven met je eigen favoriete muziek.

Voor de

Ver...?

Randstedelingen en Brabanders zijn echt verwend.

Dat klopt. Maar dat merk je niet als je daar woont. Je merkt het pas als je (zoals ik) in een uithoek woont. Laatst nog zoiets meegemaakt: de laatst trein vanuit Rotterdam naar Enschede vertrekt al om een paar minuten over 11 's avonds. Ja, dan kan je dus nooit meer thuis komen, als je een optreden bezoekt, want die zijn zelden zo vroeg afgelopen. Gelukkig kon ik mee naar Amersfoort met de auto en daar blijven slapen. Maar anders moet je een hotel boeken of zo...

Ver...?

Dat klopt. Maar dat merk je niet als je daar woont. Je merkt het pas als je (zoals ik) in een uithoek woont. Laatst nog zoiets meegemaakt: de laatst trein vanuit Rotterdam naar Enschede vertrekt al om een paar minuten over 11 's avonds. Ja, dan kan je dus nooit meer thuis komen, als je een optreden bezoekt, want die zijn zelden zo vroeg afgelopen. Gelukkig kon ik mee naar Amersfoort met de auto en daar blijven slapen. Maar anders moet je een hotel boeken of zo...

Organiseer dan iets leuks bij je in de buurt, waarom moet dat altijd hier! Jullie veroorzaken dus de files! :D

Ver...?

Organiseer dan iets leuks bij je in de buurt, waarom moet dat altijd hier! Jullie veroorzaken dus de files! :D

Laatst een klant op bezoek gehad vanuit Rotterdam/Den Haag. Hij kon 's morgens gewoon doorrijden naar Hengelo. Maar op de andere rijbaan was het 1 lange file. Dus wie veroorzaken er nou files? ;)

iemand ideen over de te gebuiken "test"muziek

of gewoon lekker luisteren :)

ben alvast in training om de "Rambo's" helpen te sjouwen :)

Hear test CD...??

Muziek lijst Weidok

Paul Simon - Homeless - CD Graceland

Leonard Bernstein - West Side Story Prologue CD

Peter Gabriel - Mercy Street -So CD

Pink Floyd - The great gig in the sky - The Dark Side Of The Moon CD

Yello The Rhythm Divine - cd One second

Chess - One Night In Bankok van de musical 'dubbel CD

Simply Red - Sad old red - cd Picture book

Harry Belafonte, concert uit 1959 in de Carnegie hall.

Enya - the Longships - cd Watermark

Eagles - Hotel California - Hell freezes over

Klassiek

4e van Mahler ??

Wat staat er op die "Hear CD" ???

:)

eh... 13.00 uur is prima wat mij aangaat :cool2:

Volgens mij worden files veroorzaakt door dat er teveel mensen /autos van een bepaald weg oppervlakte gebruik willen/moeten maken , dus er zijn 2 oplossingen of het aantal mensen verminderen , of het wegoppervlak vergroten , het weg opp vlak vergroten mag niet van de NL rechters op vraag door milieudefensie.

Het aantal op en afritten verminderen gaat ook niet omdat niet iedereen op de zelfde plek woont.

De grandioos gevonden oplossing door de briljant geleerde mensen die dit land besturen , is om de prijs per geleden kilometer staks zo duur te maken dat niemand meer de weg op wil , uitgezonderd de extreem kapitaal krachtigen.

met vriendelijke groet AAdesign :D:(

:lol: ah dat verklaart de vraag prijs van die speakers van jou

you wanna keep rolling B)

Die speakers van mij zijn qua gebruikte materialen en bijkomende kosten(oa detailhandel) echt niet duur hoor , besides ik heb geeneens een auto meer , ik doe alles per trein of leen/huur een auto cq busje.

Keep on rollin :D

gr :confused: hj :huh:

M44 ze staan trouwens hier dhttp://www.senseofmusic.nl/ dus mocht je ze een keer willen beluisteren, hier is je kans , toen ik er was speelden ze met een graaf GM 20 OTL versterker , analoog, dat klinkt waanzinnig mooi vindt ik.

Die speakers van mij zijn qua gebruikte materialen en bijkomende kosten(oa detailhandel) echt niet duur hoor , besides ik heb geeneens een auto meer , ik doe alles per trein of leen/huur een auto cq busje.

Keep on rollin :D

gr :confused: hj :huh:

M44 ze staan trouwens hier dhttp://www.senseofmusic.nl/ dus mocht je ze een keer willen beluisteren, hier is je kans , toen ik er was speelden ze met een graaf GM 20 OTL versterker , analoog, dat klinkt waanzinnig mooi vindt ik.

Beste andromedaaudiodesign,

Durf je ze naast die van Klaas te zetten? Kom dan maar

Hoezo geloof je me niet dan ?

Je denkt toch niet dat ik als beginnend fabrikant , meteen een aantal paar kasten laat maken , dit paar is een aantal malen filtertechnisch aangepast ,andere componenten oa.

Ze worden op bestelling gemaakt voorlopig , als er meer verkoop is , zal dat uiteraard veranderen .

Dit paar is een demo paar

gr :( hj :blink:

Jammer , volgende keer beter :D

Het lijkt me interessant wat je ervan vindt , omdat je natuurlijk heel veel sets en ruimtes hebt gehoord , en weet wat er zoal mogelijk is.

Ik was zelf erg onder de indruk van die OTL van graaf, ik had ook van ronald vernomen dat er al een (kleine? ) acoustische aanpassing was gedaan door jou.

gr :blink: hj :D

(..) Hoe komt het eigenlijk dat ik nog nooit ergens een PP ben tegengekomen? (...)

Beste Thingman,

A. Mijn naam is Spido. Niet Klaas, dus.

B. Ach, er is wel eens een forummer geweest die PP's had gekocht, maar die heeft kennelijk genoeg gekregen van alle onzin die hij hear over zich uitgestort kreeg toen hij vertelde hoe goed ze hem bevielen.

En er is een forummer die een betonnen variant van een PP-model heeft gemaakt.

Maar de meeste bezitters van PP's zitten gewoon lekker naar muziek te luisteren, in plaats van te kiften op een forum.

Ach, zo heeft iedereen z'n hobby's, h

A. Mijn naam is Spido. Niet Klaas, dus.

B. Ach, er is wel eens een forummer geweest die PP's had gekocht, maar die heeft kennelijk genoeg gekregen van alle onzin die hij hear over zich uitgestort kreeg toen hij vertelde hoe goed ze hem bevielen.

En er is een forummer die een betonnen variant van een PP-model heeft gemaakt.

Goh, 2 klanten op dit forum... :lol:

Besef je nu nog steeds niet hoeveel schade jij toe brengt aan het bedrijf dat de Perfect Performer verkoopt?

B)

dat is wel een beetje een waar woord. de drive van spido in combinatie met en stukje arrogantie (beste speaker ter wereld) zal er bij mij voor zorgen dat ik niet snel een PP zal kopen.

wellicht moet klaas zelf eens gaan forummen of spiekerboer