Erjee Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 dat is wel een beetje een waar woord. de drive van spido in combinatie met en stukje arrogantie (beste speaker ter wereld) zal er bij mij voor zorgen dat ik niet snel een PP zal kopen. Precies! Mijn vorige posting in die richting is helaas verwijderd. Waarschijnlijk weer 'n kwestie van de waarheid die pijn deed. wellicht moet klaas zelf eens gaan forummen of spiekerboer Ik vrees dat de schade die "Spido" heeft veroorzaakt inmiddels te groot is. Maar we laten ons aangenaam verrassen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 oktober 2007 Author Report Share Posted 26 oktober 2007 dat is wel een beetje een waar woord. de drive van spido in combinatie met en stukje arrogantie (beste speaker ter wereld) zal er bij mij voor zorgen dat ik niet snel een PP zal kopen. Precies! Mijn vorige posting in die richting is helaas verwijderd. Waarschijnlijk weer 'n kwestie van de waarheid die pijn deed. wellicht moet klaas zelf eens gaan forummen of spiekerboer Ik vrees dat de schade die "Spido" heeft veroorzaakt inmiddels te groot is. Maar we laten ons aangenaam verrassen! Spiekerboer hebben we al gehad... die heeft zich met z'n motor te pletter gereden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 oehoe oehoerend hard zeker, dat zal em leren. te pletter gereden tegen zijn eigen Perfect performer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 oehoe oehoerend hard zeker, dat zal em leren. te pletter gereden tegen zijn eigen Perfect performer. Nee hoor, het waren een paar takkenbossen op een bospaadje. Maar Spido of Klaas? Maakt toch helemaal niets uit? Ze zeggen alletwee hetzelfde. D.w.z. Spido verwoordt hier uitsluitend het gedachtengoed van Klaas namens Klaas. Vind het wel komisch hoe Spido steeds het woord voert namens Klaas. Net of Klaas onder de plak zit bij Spido en vv. Het nodigt iig niet uit om eens thee te gaan drinken bij Klaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Beste Spido, vertel ff aan die beste Klaas, dat ik denk dat 11.00 uur waarschijnlijk voor iedereen het beste uitkomt. Vooral ook gezien de tijd van het jaar. Kan iedereen voor donker en files weer thuis zijn. En Klaas z'n leeftijd, tja, ikke is ouder en ikke moet ook mijn oude botten 's morgens zo naast het bed laten zakken, dat ik er op kan blijven staan...hum...en dan nog boxen sjouwen.....in de wetenschap dat het in Appelscha nooit meer het zelfde zal zijn..... nadat ik weer ben vertrokken....wel met die boxen....en er misschien in Appelscha een hi-end bedrijf gaat ontstaan genaamd MPA - Macho Perfect Audio - .... Is dat gesijk over de PP ook es afgelopen.....jaaa, het kan een vruchtbare zaterdag worden ..... Eeeeuuhh, wanneer is het ook al weer volle maan...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Ohw, vandaar die wolf die me beet....ff in de spiegel kijken........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Ja, en de maan stond deze keer uitzonderlijk dicht bij de aarde, duss.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Ja, en de maan stond deze keer uitzonderlijk dicht bij de aarde, duss.... Mogen we van geluk spreken dat er geen spiekerbouwende maanmannetjes op dit forum zijn neergestreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 (...) Dan denk ik dat ik dan afhaak, voor 3,5 uur zo ver rijden... Beste Hans, Nou, okay dan: twaalf uur, half Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 oehoe oehoerend hard zeker, dat zal em leren. te pletter gereden tegen zijn eigen Perfect performer. Nee hoor, het waren een paar takkenbossen op een bospaadje. Maar Spido of Klaas? Maakt toch helemaal niets uit? Ze zeggen alletwee hetzelfde. D.w.z. Spido verwoordt hier uitsluitend het gedachtengoed van Klaas namens Klaas. Vind het wel komisch hoe Spido steeds het woord voert namens Klaas. Net of Klaas onder de plak zit bij Spido en vv. Het nodigt iig niet uit om eens thee te gaan drinken bij Klaas. Voor de mensen die het nog niet helemaal door hadden, spido = klaas, alleen het forum-alterego van klaas. Maar hoe dan ook 1 en dezelfde persoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 oehoe oehoerend hard zeker, dat zal em leren. te pletter gereden tegen zijn eigen Perfect performer. Nee hoor, het waren een paar takkenbossen op een bospaadje. Maar Spido of Klaas? Maakt toch helemaal niets uit? Ze zeggen alletwee hetzelfde. D.w.z. Spido verwoordt hier uitsluitend het gedachtengoed van Klaas namens Klaas. Vind het wel komisch hoe Spido steeds het woord voert namens Klaas. Net of Klaas onder de plak zit bij Spido en vv. Het nodigt iig niet uit om eens thee te gaan drinken bij Klaas. Voor de mensen die het nog niet helemaal door hadden, spido = klaas, alleen het forum-alterego van klaas. Maar hoe dan ook 1 en dezelfde persoon. Ga w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 "Boooooooooooo...........ring" Het blijft een slechte tragie-comedie om een paar spiekers te verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 Vooral als de clue tijdens de voorstelling verklapt wordt! RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 eeeeuuuhh..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 28 oktober 2007 Report Share Posted 28 oktober 2007 eeeuuh, hum, gezien die beet van die wolf, ik neem denk ik toch ook maar een kerkorgeltje cd'tje mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 28 oktober 2007 Report Share Posted 28 oktober 2007 Ik haak af, ga liever naar Robx hem vind ik minstens net zo interessant. Bovendien gaf Klaas het al een beetje aan, dat ik t.o.v. mijn huidige weergevers g Link to comment Share on other sites More sharing options...
weidok Posted 31 oktober 2007 Report Share Posted 31 oktober 2007 (...) Dan denk ik dat ik dan afhaak, voor 3,5 uur zo ver rijden... Beste Hans, Nou, okay dan: twaalf uur, half Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 9 november 2007 Report Share Posted 9 november 2007 Even over de luistermiddag bij KF. Ik denk dat het verstandig is als ik even een vorm van "onder voor behoud" toevoeg. Waarom, nou, als het weer bar en boos is op die dag, ga ik liever niet met mijn boxen het huis uit. Ik ben er nog al zuinig op en zit niet te wachten op schade door weersinvloeden. Het zijn dingen die je niet ff onder de arm neemt om ze ff vlug in de auto te gooien. Ik neem aan dat jullie dat begrijpen. In de week voor die zaterdag kom ik er wel op terug en kunnen we beslissen wat we gaan doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 10 november 2007 Author Report Share Posted 10 november 2007 (...) Dan denk ik dat ik dan afhaak, voor 3,5 uur zo ver rijden... Beste Hans, Nou, okay dan: twaalf uur, half Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 Ik hou nog even een slag om de arm, maar de kans dat ik er ben (m Link to comment Share on other sites More sharing options...
weidok Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 Even over de luistermiddag bij KF.Ik denk dat het verstandig is als ik even een vorm van "onder voor behoud" toevoeg. Waarom, nou, als het weer bar en boos is op die dag, ga ik liever niet met mijn boxen het huis uit. Ik ben er nog al zuinig op en zit niet te wachten op schade door weersinvloeden. Het zijn dingen die je niet ff onder de arm neemt om ze ff vlug in de auto te gooien. Ik neem aan dat jullie dat begrijpen. In de week voor die zaterdag kom ik er wel op terug en kunnen we beslissen wat we gaan doen. OK......... tja ze zijn behoorlijk zwaar en log... we volgen de weersvoorspellingen wel... de kans op een zware deperssie eind november is zeer waarschijnlijk volgens sommige weerdeskundigen dus SUPERSTORM !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 november 2007 Author Report Share Posted 18 november 2007 Even over de luistermiddag bij KF. Ik denk dat het verstandig is als ik even een vorm van "onder voor behoud" toevoeg. Waarom, nou, als het weer bar en boos is op die dag, ga ik liever niet met mijn boxen het huis uit. Ik ben er nog al zuinig op en zit niet te wachten op schade door weersinvloeden. Het zijn dingen die je niet ff onder de arm neemt om ze ff vlug in de auto te gooien. Ik neem aan dat jullie dat begrijpen. In de week voor die zaterdag kom ik er wel op terug en kunnen we beslissen wat we gaan doen. OK......... tja ze zijn behoorlijk zwaar en log... we volgen de weersvoorspellingen wel... de kans op een zware deperssie eind november is zeer waarschijnlijk volgens sommige weerdeskundigen dus SUPERSTORM !!!!! Kennelijk lukt het niet echt om ver vooraf een zinnig weerbericht op te stellen. De verwachting is nu "enigzins wisselvallig met temperaturen rond 6 gr C." Gaat het a.s. zaterdag door..?? Jerry gaat waarschijnlijk ook mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 18 november 2007 Report Share Posted 18 november 2007 Hoi Hans, Ik wacht nog ff op de verdere vooruitzichten. Ik wil geen risico lopen met m'n boxen. Die dingen inpakken is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Maar, als we het uitstellen, is dat wat mij betreft geen afstel. Dan schuiven we de dag een stukje op. Hopenlijk hebben we dinsdag wat beter zicht op de weersverwachting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 november 2007 Author Report Share Posted 18 november 2007 Hoi Hans, Ik wacht nog ff op de verdere vooruitzichten. Ik wil geen risico lopen met m'n boxen. Die dingen inpakken is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Maar, als we het uitstellen, is dat wat mij betreft geen afstel. Dan schuiven we de dag een stukje op. Hopenlijk hebben we dinsdag wat beter zicht op de weersverwachting. Je kunt bij Klaas bijna tot aan de achterdeur rijden. En een stuk plastic doet wonderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 18 november 2007 Report Share Posted 18 november 2007 Ja, maar da's bij mij anders. We zien wel, plastic om een box maakt ze glibberig in je handen, maar het kan. Als het erg koud is, maak ik me vooral zorgen om de ribbontweeters. Te snel afkoelen kan funest zijn. Maar ik zat al te prakkiseren hoe ik die kan afdekken. Ik ga er voorlopig nog van uit dat het doorgaat en hoop je daar te ontmoeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts