carl Posted 11 september 2007 Report Share Posted 11 september 2007 Waar staat dat fotoalbum Stefke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 september 2007 Report Share Posted 12 september 2007 Hey Carl Mijn blog en dan fotoalbum Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnalogAudio Posted 23 september 2007 Report Share Posted 23 september 2007 Hallo joopie, misschien helpt het je als je op deze site kijkt? Acoustic Treatment Veel info over akoustiek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 september 2007 Report Share Posted 25 september 2007 Ik ben hier wezen winkelen voor o.a. isolatie van een muur tussen 2 kamers. Met de pagina die je ziet wil ik even wijzen op de akoestische 'schilderijen' waar je ook zelf een ontwerp voor kan opsturen. Voor het laag doen ze wat minder maar galm en een hol geluid kan je denk ik goed aanpakken. Nadeel van dit maatwerk is dat je het niet weer terug kan brengen als het niet voldoet Ik heb ook niet gezegd dat het goedkoop was Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Hoi Stef Akoestische reflectie is geen moeilijke stof, maar wel lastig weg te krijgen. Het is een principe waar Bose gretig gebruik van maakt om een meer "holografisch geluid" te maken. Akoestische reflectie ontstaat op harde oppervlakken. Het is niet meer dan het weerkaatsen van het geluid, ook wel galm genaamd. Galm kun je voorkomen door de reflectievlakken te "breken". Vele kleine oppervlakken met een verschillende hoek bijv. Op die manier maken de professionals ook een dode ruimte. Daar is nergens een recht vlak te bekennen. Als jij last hebt van galm, dan zit er niet veel meer op dan de grote kale muren op eoa manier te bedekken, zij het met hier en daar een kast of mbv diffusers. Idd Roger !! De zoektocht is begonnen om een betaalbare esthetische oplossing te vinden De galm is echt verschrikkelijk, merk ik meer en meer Tijdens het skippen van songs hoor ik nog een nagalm van de mid en hoge tonen alvorens het volgende nr start. Zouden er produkten zijn die SpeedyAndre opgeeft toepasbaar zijn bij mij? Voor diegenen die zich een beeld willen vormen, op mn blogpagina bij fotoalbums staan 2 foto's En ja ik hoop binnenkort de spaghetti achteraan mooi te ordenen Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts