WanFie Posted 11 september 2007 Report Share Posted 11 september 2007 Ik vond deze site waarop wordt uitgelegd hoe je speakers kunt repareren. Uiteraard worden er ook de benodigde spullen verkocht... Heeft iemand dit al eens gedaan en is het echt zo eenvoudig..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Gaulhofer Posted 15 september 2007 Report Share Posted 15 september 2007 Heeft iemand dit al eens gedaan en is het echt zo eenvoudig..?? Hoi Hans, Ja het is best te doen. Ik heb de spullen alleen ergens anders besteld. De lijm is relatief duur. http://www.audiofriends.nl/ 3,50 euro voor een flinke vingerhoed. Lijkt op witte houtlijm maar dat is een gok. Ik heb geoefend op een setje uit de Translator zooi. Ik heb ze nog niet ingebouwd. Maar op het eerste gezicht werkt alles naar behoren en lopen ze niet aan. Ik heb wel eenbeetje genoeid met de lijm. Dus echt mooi zien ze er niet uit maar dat geeft meestal niets. Ik heb nu 2 mooie woofers voor 5 euro voor de speakers en 21 euro voor de kits. Maar ja ze liggen nu in de garage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deksels Posted 17 september 2007 Report Share Posted 17 september 2007 Ik vond deze site waarop wordt uitgelegd hoe je speakers kunt repareren. Uiteraard worden er ook de benodigde spullen verkocht... Heeft iemand dit al eens gedaan en is het echt zo eenvoudig..?? Mischien ,ik ben de laatste die je er van af wilt brengen ,maar ik wil je erop wijzen dat er tegenwoordig ook zeer goede namaak -luidsprekers zijn,gewoon nieuw dus .Effe zoeken ,maar dan heb je wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 17 september 2007 Report Share Posted 17 september 2007 Ik vond deze site waarop wordt uitgelegd hoe je speakers kunt repareren. Uiteraard worden er ook de benodigde spullen verkocht... Heeft iemand dit al eens gedaan en is het echt zo eenvoudig..?? Ja, ik heb m'n Translators Heliodoor er mee gereviseerd. Het is op zich eenvoudig maar kan je aanraden er echt de rust en tijd voor te nemen omdat het best wel een prutsklusje is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts