Lestat Posted 13 september 2007 Report Share Posted 13 september 2007 O ja wat wel grappig was toen ze nog klein waren: speelgoed in de basreflexpijp. Vroeger in het pre-kindertijdperk had ik frontjes-loze speakers, zelf-bouw. Nooit doen. Kinderen van alle leeftijden en ook volwassenen prikken graag in conussen met de vngers. Dus, altijd frontje gebruiken. Maar ja, ieder van jullie zal op Hifi-shows wel volwassen lieden gezien hebben die conus-prikken. Zelfs tijdens luistersessies! Vergeten we de huisdieren niet? Mijn hond mag echt niet met zijn flostouw spelen als ik een LP draai! En van die conusprikkers heb ik ook gehad, bij mijn vorige verjaardag heeft iemand zijn of haar nagelafdruk in mijn tweeter gezet Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 13 september 2007 Report Share Posted 13 september 2007 pics en stats graag Wat is haar kantelpunt? Heren, heren, zo kan die wel weer! De pics en stats hou ik graag prive en met haar kantelpunt zit het wel goed in combinatie met een proportioneel kontragewicht . Maar laten we zeggen dat ik haar geen LP op laat zetten, of juist wel, istie meteen stofvrij . Satisfied? (en nu geen flauwe grappen over borsthaar ) En van die conusprikkers heb ik ook gehad, bij mijn vorige verjaardag heeft iemand zijn of haar nagelafdruk in mijn tweeter gezet Nagelafdruk - vingerafdruk, dan moet de dader te achterhalen zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 september 2007 Report Share Posted 13 september 2007 O ja wat wel grappig was toen ze nog klein waren: speelgoed in de basreflexpijp. Vroeger in het pre-kindertijdperk had ik frontjes-loze speakers, zelf-bouw. Nooit doen. Kinderen van alle leeftijden en ook volwassenen prikken graag in conussen met de vngers. Dus, altijd frontje gebruiken. Maar ja, ieder van jullie zal op Hifi-shows wel volwassen lieden gezien hebben die conus-prikken. Zelfs tijdens luistersessies! Vergeten we de huisdieren niet? Mijn hond mag echt niet met zijn flostouw spelen als ik een LP draai! En van die conusprikkers heb ik ook gehad, bij mijn vorige verjaardag heeft iemand zijn of haar nagelafdruk in mijn tweeter gezet mijn honden ( ik weet niet welke) heeft 2 maal tegen mijn zuilen gepiest. gevolg grote uitgebeten plekken Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 13 september 2007 Report Share Posted 13 september 2007 Ik heb geen kinderen , geen honden , geen vrouw die mijn platen schoonmaakt , ze "mag" er gewoon niet aankomen/bovenhangen, en nog maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 september 2007 Report Share Posted 13 september 2007 De hond van mijn broer heeft een keer tegen mijn luidsprekers gepiest, nou issie dood!! Ach daar zat wel 3 jaar tussen het piesen en dood gaan. Maar kan er niet goed tegen als zoiets gebeurt. Gelukkig geen schade. Mijn hond heeft de neiging om de zijkant van de luidspreker als hoofdsteun te gebruiken als hij slaapt. Dat mag ie van mij. Verder pootjes af. En de kleine man, tja, geduld kappen er oen niet teveel aandacht aan schenken als ie tegen de doeken aan het duwen is. Om duwen wordt een groot probleem, is voor mij nog moeilijk. Daar maak ik me niet zo bang voor. Het gaat meer om die onbewaakte momenten dat ie aan de volume knop zit en ik het niet gezien heb als ik de versterker aan zet. Nou zit er op deze wel een redelijke volume knop. Versterker he niet mijn vrouw, want dat gaat jullie niks aan. Die mag trouwens wel overal aan zitten............ Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 september 2007 Report Share Posted 14 september 2007 Hmmm Wat een lekker ontspannen audio leven heb ik. Een vriendin die prima met mijn platenspeler weet om te gaan. Geen kinderen (die gaan er ook nooit komen). Geen huisdieren, die gaan er ook niet komen ivm met allergie. Dat is ook een reden waarom ik geen kinderen wil, ik krijg de kriebels van kinderen. Wel zijn mijn Driade speakers omgevallen tijdens het stofzuigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 september 2007 Report Share Posted 14 september 2007 Wat een lekker ontspannen audio leven heb ik. Een vriendin die prima met mijn platenspeler weet om te gaan. Geen kinderen (die gaan er ook nooit komen). Geen huisdieren, die gaan er ook niet komen ivm met allergie. Dat is ook een reden waarom ik geen kinderen wil, ik krijg de kriebels van kinderen.klinkt goed. Ik heb ook geen kids, en als 't aan mij ligt mag dat ook zo blijven. Doet me denken aan een scene uit m'n favoriete TV-series Cold Feet, waarin een jong stel (Adam & Rachel) op kraamvisite gaan bij vrienden van haar. Zij vind kinderen wel leuk, en van hem hoeft 't niet zo nodig. Eenmaal boven de wieg hangend vraagt iemand aan Adam:"You like kids, Adam ?" Waarop Adam antwoord:"I prefer cats!", en zijn vriendin Rachel antwoord met:"But Adam,...you're allergic to cats", waarop Adam weer reageerd met:"That's right!" Aan de andere kant... kan ik me ook voorstellen wanneer iemand zegt:"Het is maar een hobby en 't is iets materieels... Ik denk dat als een kind geconfronteerd word met bijvoorbeeld een omvallende en daardoor beschadigde speaker, gevolgd door papa's boosheid en verdriet... 't niet zo snel weer zal gebeuren" Je kunt 't een klein kind eigenlijk ook niet kwalijk nemen, daarvoor is 't nog een kind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 september 2007 Report Share Posted 14 september 2007 Zo'n gedachte kan alleen maar van iemand zijn met tere monitoren Klopt, of iemand met niet al te grote, zware zuilen op spikes Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 september 2007 Report Share Posted 15 september 2007 Pfffft, ik heb (nog) geen kinderen, maar als mijn vriendin in de buurt van mijn speakers komt word ik ook al nerveus (ze heeft nogal een ongecontroleerde motoriek en mijn speakers zijn topzwaar ) Ik word nerveus van mijn topzware vriendin... Mijn vriendin is verre van topzwaar, maar ik had de bovenstaande opmerking beter niet kunnen maken, want zonet heeft ze het dus inderdaad klaargespeeld om een speaker om te gooien. Resultaat: een spike afgebroken, de voet daardoor beschadigd, en het ding viel ook nog tegen een deur aan waardoor er nu een deuk inzit.. Maar ze is wel lief hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 september 2007 Report Share Posted 15 september 2007 ze heeft gewoon je reactie gelezen en dit is haar wraak denk maar niet dat vrouwen niet checken wat je hier uitspookt Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 september 2007 Report Share Posted 15 september 2007 Nou, ze is nog niet echt op de hoogte van mijn internetescapades.. 'Je roept het over jezelf af!' zeg ik dan altijd maar. Had ik me kop maar gehouwe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 september 2007 Report Share Posted 16 september 2007 (...) mijn honden ( ik weet niet welke) heeft 2 maal tegen mijn zuilen gepiest (...) JBL, zeker? De hond van mijn broer heeft een keer tegen mijn luidsprekers gepiest (...) B&W, zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 september 2007 Report Share Posted 16 september 2007 Nou, ze is nog niet echt op de hoogte van mijn internetescapades.. 'Je roept het over jezelf af!' zeg ik dan altijd maar. Had ik me kop maar gehouwe... das karmaaaa beste bart (...) mijn honden ( ik weet niet welke) heeft 2 maal tegen mijn zuilen gepiest (...) JBL, zeker? De hond van mijn broer heeft een keer tegen mijn luidsprekers gepiest (...) B&W, zeker? nee geen jbl maar "audio spectrum"model artemis. vrij onbekend merk de meest hier zullen het wel goed vinden klinken maar ik viel er bij in slaap. soort griekse dynaudio. heb ik ook geen hoge pet van op hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 16 september 2007 Report Share Posted 16 september 2007 (...) mijn honden ( ik weet niet welke) heeft 2 maal tegen mijn zuilen gepiest (...) JBL, zeker? nee geen jbl maar "audio spectrum"model artemis. vrij onbekend merk de meest hier zullen het wel goed vinden klinken maar ik viel er bij in slaap. soort griekse dynaudio. heb ik ook geen hoge pet van op hoor. Hmm, de hond was dus ook duidelijk met zijn oordeel: Piss on you, you worthless speaker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Micheln Posted 16 september 2007 Report Share Posted 16 september 2007 Je moet niet je apparatuur veilig stellen maar het kind leren er niet aan te komen. Ik heb zelf geen kinderen maar mijn broertje heeft er 2 die hier af en toe komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 16 september 2007 Report Share Posted 16 september 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ja eeeeeh, klopt, B&W, hoe wist je dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 16 september 2007 Report Share Posted 16 september 2007 In de B&W fabriek loopt een hond los die ze daar houwen als mascotte. Die hond van je broer zal dat geurspoor geroken hebben zeker? RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 17 september 2007 Report Share Posted 17 september 2007 Ach ja dat was het ook, maar waarom piest die van mij er niet tegen dan. Waarschijnlijk omdat hij wel goede oren heeft, en weerstand kan bieden aan zijn zeik gedrag............ Slimme en lieve hond heb ik toch. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 september 2007 Report Share Posted 17 september 2007 (...) maar waarom piest die van mij er niet tegen dan? (....)............ Verstopte neus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 september 2007 Report Share Posted 17 september 2007 Spido wordt steeds leuker Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 17 september 2007 Report Share Posted 17 september 2007 Slimme en lieve hond heb ik toch. Slimme en lieve kat heb ik toch . (alleen g Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 18 september 2007 Report Share Posted 18 september 2007 Pfffft, ik heb (nog) geen kinderen, maar als mijn vriendin in de buurt van mijn speakers komt word ik ook al nerveus (ze heeft nogal een ongecontroleerde motoriek en mijn speakers zijn topzwaar ) Ik word nerveus van mijn topzware vriendin... pics en stats graag Wat is haar kantelpunt? Nou, vooruit dan maar: Zoals je ziet: een paar flinke lampen, en een perfect gematcht paartje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 18 september 2007 Report Share Posted 18 september 2007 Mmmm... en hoe stel je de bias in dan? RastaPhil Do they glow in the dark? Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 18 september 2007 Report Share Posted 18 september 2007 Pfffft, ik heb (nog) geen kinderen, maar als mijn vriendin in de buurt van mijn speakers komt word ik ook al nerveus (ze heeft nogal een ongecontroleerde motoriek en mijn speakers zijn topzwaar ) Ik word nerveus van mijn topzware vriendin... Mijn vriendin is verre van topzwaar, maar ik had de bovenstaande opmerking beter niet kunnen maken, want zonet heeft ze het dus inderdaad klaargespeeld om een speaker om te gooien. Resultaat: een spike afgebroken, de voet daardoor beschadigd, en het ding viel ook nog tegen een deur aan waardoor er nu een deuk inzit.. Maar ze is wel lief hoor.. Met deze 'combinatie' lijkt het anders heel goed te gaan: Nou stop ik er mee anders word ik straks nog geband wegens obsceen posting gedrag , alhoewel, 't is gewoon een advertentie uit de Stereophile. Die Amerikanen denken (weten?) nog steeds dat "sex sells"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 september 2007 Report Share Posted 18 september 2007 Nou stop ik er mee anders word ik straks nog geband wegens obsceen posting gedrag , alhoewel, 't is gewoon een advertentie uit de Stereophile. Die Amerikanen denken (weten?) nog steeds dat "sex sells"... Ja, maar o wee als er een tepel in beeld komt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts