Jump to content

kinderen en hifi

padangpanjang
 Share

Recommended Posts

Kom maar eens op bezoek Spido, dan kan ie echt wel ruiken welk stukje jij overgeslagen hebt met wassen terwijl je denkt dat het niet zo is. Schaamteloos die honden.

Loop je door de stad tijdens een van die weinige zomerse dagen. Loopt er een dame voor je in een wuft rokje, steekt die lummel zijn neus onder haar rok. Meiske had de maandelijkse periode.... :eek:

Achja. Je kan niet alles hebben.....

Wil die B&W hond wel eens zien. Denk dat ik dan maar gelijk dood schiet :lol:

Andre

Doet me denken aan een scene uit m'n favoriete TV-series Cold Feet, waarin een jong stel (Adam & Rachel) op kraamvisite gaan bij vrienden van haar. Zij vind kinderen wel leuk, en van hem hoeft 't niet zo nodig.

Eenmaal boven de wieg hangend vraagt iemand aan Adam:"You like kids, Adam ?"

Waarop Adam antwoord:"I prefer cats!", en zijn vriendin Rachel antwoord met:"But Adam,...you're allergic to cats", waarop Adam weer reageerd met:"That's right!" :D

Tja waar blijven dat soort series tegenwoordig ;)

een kennis zag zijn dochtertje, zijn video recorder vol proppen met door haar uitgekauwt brood :lol:

h

Mijn vriendin is verre van topzwaar, maar ik had de bovenstaande opmerking beter niet kunnen maken, want zonet heeft ze het dus inderdaad klaargespeeld om een speaker om te gooien. Resultaat: een spike afgebroken, de voet daardoor beschadigd, en het ding viel ook nog tegen een deur aan waardoor er nu een deuk inzit..

:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:

Maar ze is wel lief hoor.. :wub:

Met deze 'combinatie' lijkt het anders heel goed te gaan:

1403107989_e5a258b81c_o.jpg

Nou stop ik er mee anders word ik straks nog geband wegens obsceen posting gedrag :D, alhoewel, 't is gewoon een advertentie uit de Stereophile. Die Amerikanen denken (weten?) nog steeds dat "sex sells"...

Ach, het is misschien een beetje platvloers, maar ik ben blij te zien dat er weer lolletjes gemaakt worden op het forum B)

En wat jij daar aankaart, tsja, dat vrouwtje vind ik erg prettig, maar om mezelf met die Revenge of the Nerd te vergelijken... <_<:D

*edit*

Bij nadere beschouwing van die foto wordt de speaker hier wel heel erg als fallussymbool gebruikt :rolleyes:

Dus d

Kom maar eens op bezoek Spido, dan kan ie echt wel ruiken welk stukje jij overgeslagen hebt met wassen terwijl je denkt dat het niet zo is. Schaamteloos die honden.

Loop je door de stad tijdens een van die weinige zomerse dagen. Loopt er een dame voor je in een wuft rokje, steekt die lummel zijn neus onder haar rok. Meiske had de maandelijkse periode.... :eek:

Achja. Je kan niet alles hebben.....

Wil die B&W hond wel eens zien. Denk dat ik dan maar gelijk dood schiet :lol:

Andre

Yoda%20dog.JPG

B&W good speaker it is..yes

Vraagje,

M.b.t de Martin Logan electrostaten/hybriden.

1. Het betreft de geperforeerde metalen rooster, zit hier nu een "vlies" in ?

2. Dit metalen rooster wat open en bloot is, wat is het risico m.b.t kinderen ?

wat kan hier aan gemolesteerd worden en hoe ?

Hier vind je alles: ('t lijkt Ikea wel :D)

Martin Logan Electrostatic Frequently Asked Questions

Martin Logan Theory

Vraagje,

M.b.t de Martin Logan electrostaten/hybriden.

1. Het betreft de geperforeerde metalen rooster, zit hier nu een "vlies" in ?

2. Dit metalen rooster wat open en bloot is, wat is het risico m.b.t kinderen ?

wat kan hier aan gemolesteerd worden en hoe ?

Beste VANZOMERENG,

Nou, wacht maar tot je hond er 'n keertje tegenaan piest! :D

• 3 weeks later...

Hoi Bart laten we dan hopen dat dat laatste al eerste is. Ik hoef die cdtjs van K(ak) 3 etc, niet te draaien toch.

Ik voed mijn zoon op met merendeels de muziek die ik draai. Skunk anansie, pink floyd morphine maar ook philip glass en michael nyman....

Ach ik hoop dat het goed komt met 'm. :)

Andre

Hoi Bart laten we dan hopen dat dat laatste al eerste is. Ik hoef die cdtjs van K(ak) 3 etc, niet te draaien toch.

Ik voed mijn zoon op met merendeels de muziek die ik draai. Skunk anansie, pink floyd ...

Ach ik hoop dat het goed komt met 'm. :)

Tja ander nadeel van kinderen en hifi is wel dat hij naar de cd van Ernie en Bert wil luisteren.... Ik kan best veel hebben :mad2: hahaha

Andre

Heeeeeeeeeeeel herkenbaar... gaat idem hierzo (maar dan met dochter, die graag de plaat met de baby wil horen (Nervermind - Nirvana))

mijn kinderen hebben rammstein al in de armen gesloten nu nog toewerken naar strapping young lad. :lol:

Ook ik vind K3 mega minda en co ergerlijk, maar als mijn dochters zich daarop willen uitleven mij best. Het zijn nog kinderen met hun eigen leefwereld, ze zijn al zo snel groot! :) Wij hadden de onze toch ook toen we kids waren :D

Niettemin luisteren ze ook heel vaak naar daddy's music en dat kan Pixies Sonic Youth Garagerock Captain Beefheart, die ze niet echt graag hebben wegens niet op te dansen, Pink Floyd Editors Ben Harper Hooverphonic enz zijn :rolleyes:

Gr

Stef

Helemaal waar Stef, maar zo af en toe kan ik die Bert en Ernie wel wurgen. Dit lezen met de intonatie van Frank van Putten (Kooten en de Bie) met de tanden op elkaar zeggen dus.

Maarrrrrr als ik dan zie hoe hij begint te springen en dansen als Bert en Ernie (daar zijn ze weer) hard mogen dan vergoed dat veel. En daarna weer even springen met papa op Metalica of zo.

Je wil niet weten wat ik vroeger allemaal draaide als klein manneke van een jaar of 4 - 5......

Andre

Je wil niet weten wat ik vroeger allemaal draaide als klein manneke van een jaar of 4 - 5......

Andre

:D:D:D

tell me tell me

toch wijs Metallica met je zoon

Ik schat een 5-tal jaren terug bracht Wire nieuwe muziek uit, strak ritmisch zwaar tempo (ben effe te lui om op te snorren) bon een groen hoesje en een rood hoesje. Ik liet dit aan mn dochter horen van toen bijna 7 en ze vond het geweldig. Had ik niet verwacht want het is toch behoorlijk noisy. Reden? Het ritme waarop te dansen valt, same story met Seven nation army of In the cold cold night van de White Stripes

ik weet nog dat ik 11 was toen ik mn eerste K7 je ging opnemen bij een vriend, AC DC live

sindsdien is de liefde vr guitar muziek altijd gebleven

Gr

Stef

nee ik weet niet meer welke ik heb The art of stopping krijg ik nu al de hele dag niet uit mijn kop. zwarte hoes rode letters, zal een jaar of 3 oud zijn denk ik.