Andre Kel Posted 19 september 2007 Report Share Posted 19 september 2007 Kom maar eens op bezoek Spido, dan kan ie echt wel ruiken welk stukje jij overgeslagen hebt met wassen terwijl je denkt dat het niet zo is. Schaamteloos die honden. Loop je door de stad tijdens een van die weinige zomerse dagen. Loopt er een dame voor je in een wuft rokje, steekt die lummel zijn neus onder haar rok. Meiske had de maandelijkse periode.... Achja. Je kan niet alles hebben..... Wil die B&W hond wel eens zien. Denk dat ik dan maar gelijk dood schiet Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 19 september 2007 Report Share Posted 19 september 2007 Doet me denken aan een scene uit m'n favoriete TV-series Cold Feet, waarin een jong stel (Adam & Rachel) op kraamvisite gaan bij vrienden van haar. Zij vind kinderen wel leuk, en van hem hoeft 't niet zo nodig.Eenmaal boven de wieg hangend vraagt iemand aan Adam:"You like kids, Adam ?" Waarop Adam antwoord:"I prefer cats!", en zijn vriendin Rachel antwoord met:"But Adam,...you're allergic to cats", waarop Adam weer reageerd met:"That's right!" Tja waar blijven dat soort series tegenwoordig een kennis zag zijn dochtertje, zijn video recorder vol proppen met door haar uitgekauwt brood h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 september 2007 Report Share Posted 19 september 2007 Mijn vriendin is verre van topzwaar, maar ik had de bovenstaande opmerking beter niet kunnen maken, want zonet heeft ze het dus inderdaad klaargespeeld om een speaker om te gooien. Resultaat: een spike afgebroken, de voet daardoor beschadigd, en het ding viel ook nog tegen een deur aan waardoor er nu een deuk inzit.. Maar ze is wel lief hoor.. Met deze 'combinatie' lijkt het anders heel goed te gaan: Nou stop ik er mee anders word ik straks nog geband wegens obsceen posting gedrag , alhoewel, 't is gewoon een advertentie uit de Stereophile. Die Amerikanen denken (weten?) nog steeds dat "sex sells"... Ach, het is misschien een beetje platvloers, maar ik ben blij te zien dat er weer lolletjes gemaakt worden op het forum En wat jij daar aankaart, tsja, dat vrouwtje vind ik erg prettig, maar om mezelf met die Revenge of the Nerd te vergelijken... *edit* Bij nadere beschouwing van die foto wordt de speaker hier wel heel erg als fallussymbool gebruikt Dus d Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 september 2007 Report Share Posted 19 september 2007 Kom maar eens op bezoek Spido, dan kan ie echt wel ruiken welk stukje jij overgeslagen hebt met wassen terwijl je denkt dat het niet zo is. Schaamteloos die honden. Loop je door de stad tijdens een van die weinige zomerse dagen. Loopt er een dame voor je in een wuft rokje, steekt die lummel zijn neus onder haar rok. Meiske had de maandelijkse periode.... Achja. Je kan niet alles hebben..... Wil die B&W hond wel eens zien. Denk dat ik dan maar gelijk dood schiet Andre B&W good speaker it is..yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 20 september 2007 Report Share Posted 20 september 2007 Daar issieeeee! Zou mijn zoon nu zeggen. En daar ging het geloof ik om. Kinderen en hifi. Om toch weer even terug te vallen in een gewoonte. Is dat jouwn hond m44? Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 september 2007 Report Share Posted 20 september 2007 nee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 21 september 2007 Report Share Posted 21 september 2007 En nu ga jij mij weer vertellen dat jij dit ook niet bent........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 22 september 2007 Report Share Posted 22 september 2007 Vraagje, M.b.t de Martin Logan electrostaten/hybriden. 1. Het betreft de geperforeerde metalen rooster, zit hier nu een "vlies" in ? 2. Dit metalen rooster wat open en bloot is, wat is het risico m.b.t kinderen ? wat kan hier aan gemolesteerd worden en hoe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 22 september 2007 Report Share Posted 22 september 2007 Vraagje, M.b.t de Martin Logan electrostaten/hybriden. 1. Het betreft de geperforeerde metalen rooster, zit hier nu een "vlies" in ? 2. Dit metalen rooster wat open en bloot is, wat is het risico m.b.t kinderen ? wat kan hier aan gemolesteerd worden en hoe ? Hier vind je alles: ('t lijkt Ikea wel ) Martin Logan Electrostatic Frequently Asked Questions Martin Logan Theory Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 september 2007 Report Share Posted 23 september 2007 Vraagje, M.b.t de Martin Logan electrostaten/hybriden. 1. Het betreft de geperforeerde metalen rooster, zit hier nu een "vlies" in ? 2. Dit metalen rooster wat open en bloot is, wat is het risico m.b.t kinderen ? wat kan hier aan gemolesteerd worden en hoe ? Beste VANZOMERENG, Nou, wacht maar tot je hond er 'n keertje tegenaan piest! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Het duurde even. Mijn hond gebruikt mijn luidspreker als steuntje... Tja ander nadeel van kinderen en hifi is wel dat hij naar de cd van Ernie en Bert wil luisteren.... Ik kan best veel hebben hahaha Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Ik hoop dat -mocht ik ooit kinderen krijgen- tegen die tijd er geen supercommercieel overgehypete kindermuziek zal zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Hoi Bart laten we dan hopen dat dat laatste al eerste is. Ik hoef die cdtjs van K(ak) 3 etc, niet te draaien toch. Ik voed mijn zoon op met merendeels de muziek die ik draai. Skunk anansie, pink floyd morphine maar ook philip glass en michael nyman.... Ach ik hoop dat het goed komt met 'm. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Hoi Bart laten we dan hopen dat dat laatste al eerste is. Ik hoef die cdtjs van K(ak) 3 etc, niet te draaien toch.Ik voed mijn zoon op met merendeels de muziek die ik draai. Skunk anansie, pink floyd ... Ach ik hoop dat het goed komt met 'm. Tja ander nadeel van kinderen en hifi is wel dat hij naar de cd van Ernie en Bert wil luisteren.... Ik kan best veel hebben hahaha Andre Heeeeeeeeeeeel herkenbaar... gaat idem hierzo (maar dan met dochter, die graag de plaat met de baby wil horen (Nervermind - Nirvana)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 mijn kinderen hebben rammstein al in de armen gesloten nu nog toewerken naar strapping young lad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Ook ik vind K3 mega minda en co ergerlijk, maar als mijn dochters zich daarop willen uitleven mij best. Het zijn nog kinderen met hun eigen leefwereld, ze zijn al zo snel groot! Wij hadden de onze toch ook toen we kids waren Niettemin luisteren ze ook heel vaak naar daddy's music en dat kan Pixies Sonic Youth Garagerock Captain Beefheart, die ze niet echt graag hebben wegens niet op te dansen, Pink Floyd Editors Ben Harper Hooverphonic enz zijn Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Helemaal waar Stef, maar zo af en toe kan ik die Bert en Ernie wel wurgen. Dit lezen met de intonatie van Frank van Putten (Kooten en de Bie) met de tanden op elkaar zeggen dus. Maarrrrrr als ik dan zie hoe hij begint te springen en dansen als Bert en Ernie (daar zijn ze weer) hard mogen dan vergoed dat veel. En daarna weer even springen met papa op Metalica of zo. Je wil niet weten wat ik vroeger allemaal draaide als klein manneke van een jaar of 4 - 5...... Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 10 oktober 2007 Report Share Posted 10 oktober 2007 Je wil niet weten wat ik vroeger allemaal draaide als klein manneke van een jaar of 4 - 5...... Andre tell me tell me toch wijs Metallica met je zoon Ik schat een 5-tal jaren terug bracht Wire nieuwe muziek uit, strak ritmisch zwaar tempo (ben effe te lui om op te snorren) bon een groen hoesje en een rood hoesje. Ik liet dit aan mn dochter horen van toen bijna 7 en ze vond het geweldig. Had ik niet verwacht want het is toch behoorlijk noisy. Reden? Het ritme waarop te dansen valt, same story met Seven nation army of In the cold cold night van de White Stripes ik weet nog dat ik 11 was toen ik mn eerste K7 je ging opnemen bij een vriend, AC DC live sindsdien is de liefde vr guitar muziek altijd gebleven Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 oktober 2007 Report Share Posted 11 oktober 2007 wire heb ik ook idd lekker stampend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 oktober 2007 Report Share Posted 11 oktober 2007 wire heb ik ook idd lekker stampend. Heb je de beginperiode ook Pink Flag en Chairs Missing? Die vind ik de max hoor Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 oktober 2007 Report Share Posted 11 oktober 2007 nee ik weet niet meer welke ik heb The art of stopping krijg ik nu al de hele dag niet uit mijn kop. zwarte hoes rode letters, zal een jaar of 3 oud zijn denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Is hear nu NIEMAND die z'n kinderen kennis laat maken met g Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Is hear nu NIEMAND die z'n kinderen kennis laat maken met g Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Gisteren tijden Sinatra het zoontje van een vriendin. Hij was aan het genieten en wilde dolgraag voelen hoe warm een buisje werd. Een grote brabdblaar dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Gelukkig was het d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts