Jump to content

PS Quintet

Harman Karton
 Share

Recommended Posts

Aan de plaatjes op de website te zien inderdaad een kwestie van ruimtegebrek om er 5 x 2 van ons Europese formaat in kwijt te kunnen. Ik denk dat je trouwens wel gewoon meerdere apparaten op 1 stopcontact kan aansluiten via een extra ... stekkerdoos - of door zelf een gesplitste stroomkabel te maken. Het enige 'nadeel' is dan dat ze beide van die ene door de 'nano-crystalline' gefilterde 'zone' gaan.

Ik twijfel of ik zo'n blok zal aanschaffen, geen idee of het een hoorbaar verschil geeft. Zie ook: hifi forum ps-audio quintet

Misschien is een Premier Power Plant wel the way to go, maar da's ook meteen een way to go voor je spaarcenten :( Overigens geldt geloof ik deze maand nog die korting die je krijgt via directe bestelling bij Aspera Audio (zie PS Audio nl)

Die actie met de PS Audio Premier is inmiddels al voorbij.

Ik heb laatst een kleine week een ingespeelde Premier te leen gehad. Deze kwam bij de importeur vandaan en heb ik geleend via East West Audio in Alverna, gemeente Wijchen (leuke zaak overigens).

Aanvankelijk was ik enthousiast over de Premier. Het muziekbeeld werd voller en warmer, stemmen klonken stabieler en duidelijker gepositioneerd. Toen draaide ik strijkers in Mahler symfoni