Jump to content

van Medevoort CA-111

Odin
 Share

Recommended Posts

Beste Odin,

Een vriend van mij heeft een Van Medevoort CA111 gehad, ook met de phono-optie. Aangezien ik regelmatig bij hem heb geluisterd naar muziek durf ik er wel iets over te zeggen. Allereerst vind ik de vormgeving van deze voorversterker erg mooi, dat blijft natuurlijk erg persoonlijk maar een strak zwart apparaat met zo min mogelijk knoppen vind ik erg mooi. Alle aansluitingen zijn cinch (dus geen XLR), als ik het mij goed herinner is de phono aansluiting verguld. Verder is het voorversterker die netjes zijn werk doet. De kleuring is, voor zover aanwezig, vrij koel, analytisch zeg maar. Op de set van die vriend was het een goede voorversterker, helaas geen afstandsbediening en is daarom verkocht. Over de optie van de phono-trap kan ik weinig zeggen behalve dat hij hem gebruikte icm een Pro-ject platenspeler met MC-element, klonk gewoon netjes.

Als je intereese hebt in de folders van Van Medevoort van deze versterker moet je dat even melden, dan zal ik kijken of ik ze nog kan vinden en even in kan scannen.

Enno

Hallo Enno,

Bedankt voor de reactie, ik heb onlangs iets anders op het oog gekregen namelijk een Sphinx project 2 met phono. Na deze beluisterd te hebben was ik gelijk overtuigd.

Kopen!!!!

De plaatsing is erg goed en de phono is zeker te vergelijken met andere phono versterkers in de prijs klasse vanaf 800,-.

Bij elkaar een andere wending tov de van medevoort, waar ik achteraf niet ongelukkig mee ben.

groet,

:Ddin