Jump to content

Na 22 jaar

Guest Hubertinus
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

Zonder nou direct beledigend te willen zijn: de bijdrage van Soundlover hierboven is absolute wartaal waar noch de poster noch de lezer ook maar een touw aan zou kunnen vastknopen.

iemand zegt dat een AB-test de enige goede test is en de ander antwoordt daar op: "ik ben het met je eens dat een AB-vergelijk niks is" dan kun je toch eeuwig bezig blijven?

Woorden die niks anders zijn dan geluid.

en Carl, dat valt me nou ook van jou tegen:

Ik denk dat er ook verschillen zijn die ongetwijfeld per element zullen verschillen

wat betekent zoiets nou in 's hemelsnaam?

is dat de enige fout die je eruit kan halen??? dat valt mij mee dan,had meer commentaar verwacht hier,maar je hebt idd gelijk wat het AB gebeuren betreft,hoop dat je de rest ook gelezen hebt, want zo schiet het ook niet op,over eeuwig gesproken ;) en jammer dat het voor jou wartaal is,vind het eigenlijk wel erg down to earth.bedoel dat gewenning en inspelen totaal verschillende dingen zijn,gewenning komt na!!!!! het inspelen,en met een erg goede set komt die gewenning pas heel laat,voor zover je zoiets "gewenning"kan noemen.een set moet je bekoren,ben ook

Guest Kraus vonBentinck
[meestal is het zo dat er met gewenning het geluid al snel gewoon begint te worden/quote]

Lust u nog peultjes?

en dat is nog maar de eerste zin uit je verhaal.

Guest Kraus vonBentinck

"als je ergens aan gewend bent, dan ben je er aan gewend"

Hoe overbodig kan een mededeling zijn?

"Er is sprake van inspelen want ik sta elke dag versteld en als er geen sprake is van inspelen dan zou ik niet elke dag versteld staan"

Hoe versteld sta je dan wel niet?

"De mens is de maatstaf aller dingen", veel meer betekenis dan dit heeft je ontboezeming niet.

Een bewijs uit het ongerijmde heet dat, alles is immers al eens vertoond

als je ergens aan gewend bent, dan ben je er aan gewend""

als je gewend bent naar een YOKO te luisteren,of naar een high-end set,tuurlijk ben je daar dan aan gewend,tis maar waar je prioriteiten liggen ( aan een slecht geluid zou ik nooit kunnen wennen,zoals meerdere slechte dingen).en voor de rest lijk jij mij niet z'n goede lezer,heb duidelijk gezegd dat ik na het inspelen nog steeds!!!! geniet,maar tijdens inspelen alleen maar beter werd.

(Mijn speakers zijn nu inmiddels een half jaar oud en ik ben ze nog steeds niet gewend,ben nog elke dag verbaast hoe vreselijk mooi ze eigenlijk klinken,en zijn inmiddels al ingespeeld,en dat geld ook voor de rest van mijn set) Dit schreef ik,dus nog steeds versteld ( en ja, heel erg versteld!!!!!! en niet gewend maar verwend.