Guest Hubertinus Posted 25 september 2007 Report Share Posted 25 september 2007 klaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 september 2007 Report Share Posted 25 september 2007 Ach... de afdeling ontwikkeling moet toch ook wat te doen hebben... Anders wordt het toch maar een afdeling R&D (reizen en declareren...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 september 2007 Report Share Posted 25 september 2007 Als dat waar is, Hans, dan houden die bedrijven zich zelf voor de gek. En kan er nog een hoop geld bespaard worden. Huberinus Vaak zijn het kleine bedrijven waar de eigenaar de ontwerpen maakt. Wanneer hij daar mee stopt, dan is de lol er af en gaat het alleen nog over het grote geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 september 2007 Report Share Posted 25 september 2007 Ik vind dat er dit jaar wel erg veel draaitafels gemaakt zijn/worden. Als je kijkt wat Thorens allemaal aan draaitafels introduceert of Pro-ject of Transrotor. Ik noem maar even deze drie merken omdat die me opgevallen zijn. Niet normaal! De ene na de andere draaitafel. Echter... zoals ik het zie is het elke keer meer van hetzelfde... Oh ja, ik was Clearaudio nog even vergeten. Persoonlijk vind ik zoiets overbodig. Gewoon 3 tot 5 modellen per merk en dan is het goed. Kijk maar naar Avid of Nottingham Analogue. Zo kan het toch ook!? Hubertinus Denk dat het gewoon een marketing iets is. Mensen willen graag de illusie van keuze. Als een merk veel verschillende modellen heeft lijkt het alsof er veel te kiezen valt terwijl budget, smaak en andere factoren die keuze vaak zeer beperken. Sommige merken bieden zogenaamde "basis" modellen aan die dan later geupgrade kunnen worden. Mensen vinden dat fijn om te weten dat die mogelijkheid er is, ook al maakt denk ik een groot deel van de mensen daar nooit gebruik van. Als se dan het geld hebben om te upgraden komt er denk ik eerder een duudere betere speler die ook weer diverse mogelijkheden heeft. Tenminste ik denk dat het zo vaak gebeurd, het is niet gebaseerd op enige vorm van kennis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 september 2007 Report Share Posted 26 september 2007 Pro-ject heeft momenteel 20 modellen! project overzicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 september 2007 Report Share Posted 26 september 2007 Dit schijnt geen grap te zijn http://blog.stereophile.com/cedia2007/090607mcintosh/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Transrotor 19. Veel meer, je kunt daar zo'n beetje iedere combinatie van hun standaard onderdelen bestellen. Een klant van mij, met een goede relatie met de familie, kon mijn vermoeden min of meer bevestigen, ze hebben bij Transrootor een soort mega bouwdoos waar ze uit putten. Wil je een Woody met een gouden onderstel? Kan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
musfed Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Ik zie het probleem niet echt. Er is bij Pro-ject voor elke beurs tot pak 'm beet "2000 euro plus" een draaitafel te koop. Heerlijk toch om als klant zo'n keus te hebben. Nee dan de keus die men in Oost Duitsland vroeger had bij de aanschaf van een auto. Je kon kiezen uit twee modellen Trabants, de limousine en de combi. En dan moest je nog 12 jaar wachten om 'm op te kunnen halen bij de leverancier. Keuzes keuzes keuzes, dat is toch een groot nadeel van de huidige westerse levenswijze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Het is gewoon de tijdsgeest alles en iedereen wilt zn produkten aan zoveel mogelijk mensen slijten ... A klasse Mercedes vroeger ondenkbaar Idem BMW Idem Toyota dus waarom niet in draaitafelland Ik vind het ook wel overkill maar pakt niet weg dat er mss mensen zijn die een P1 zien zitten maar niet de prijs van een P3 bvb Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Pro-Ject 2 Xperience Comfort Haha, die naam!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts