Jurgenvanes Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Gisterenmiddag reed ik twee maal langs Wijnbergen Audiosphere in Heerlen en mij viel op dat de rolluiken dicht waren. Ik vond dit raar, het was immers woensdagmiddag! Weet iemand misschien of de zaak gesloten is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Klopt jammer genoeg, hebben ook geen website meer, staan niet meer op importeurslijsten etc. Groet, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Wijnbergen is niet meer. Paul heeft elders werk en Harry zit ergens in Canada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 27 september 2007 Author Report Share Posted 27 september 2007 Dat is idd erg jammer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Bestaat die zaak in Meerssen wel nog? Of moet ik naar Aken? Groet, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 27 september 2007 Report Share Posted 27 september 2007 Hubertinus, Wat heeft Klangpunkt aan draaitafels staan? Heb maar een fietsje, dus eventjes gaan kijken zit er niet in. Groet, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 28 september 2007 Report Share Posted 28 september 2007 Bedankt voor de info. Woon in Landgraaf, trein was bekend, assortiment niet. Mijn interesse gaat uit naar Hyperspace, Zet 1, P7 of Project rpm 10 Iemand ook bekend met envogue 24 in Dusseldorf? Groet, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 28 september 2007 Author Report Share Posted 28 september 2007 Wat is de oorzaak dat wijnbergen het niet gered heeft? De locatie was niet in de allerbeste buurt in Heerlen, maar dat maakt voor de audioliefhebbers meestal niet uit. Gezien het assortiment van Wijnbergen denk ik dat mensen best bereid zullen zijn geweest langer te reizen. Dit weekend is er bij Helder een Marantz show en zijn er andere Clearaudio modellen aanwezig. Ik denk dat ik met stapeltje vinyl eens ga luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 1 oktober 2007 Report Share Posted 1 oktober 2007 He mannen, Nou ga ik iets zeggen wat misschien erg vreemd aan doet. Ik ben serieus een van de twee geweest die met Henk Wijnbergen gesproken heeft over overname. Want zover ik het weet was er naast mij nog iemand die interesse had. Verschillende redenen zijn de oorzaak waardoor het niet is door gegaan. Een daarvan was dat ik perse mijn propedeuse wilde halen en die gok was in een bepaalde zin verkeerd, want de prop was binnen en Wijnbergen dicht. Andere oorzaken zijn ook als belangrijke reden aan te voeren. Ik ga hier niet dhr Wijnbergen de grond in boren of zo want ik heb erg prettig met de man kunnen praten maar hij was mij niet open genoeg in zijn papieren en andere zaken waaronder Harry (aandelen etc) en Paul (contract etc) waardoor bij mij de vaart eruit is gegaan. Ook de locatie heeft voor twijfels gezorgd. Anderzijds kwam in gesprek wel naar voren dat dhr Wijnbergen en ik dezelfde ideeen hadden over wat er anders moest. Ik Twijfel nog altijd of ik niet moet proberen om contact te krijgen en het nogmaals aan moet slingeren. Het is aan de ene kant wel een droom die ik al lang heb. Damn, soms he soms! Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 oktober 2007 Report Share Posted 3 oktober 2007 Hoi Andre, Ik was die ander! En ik kan jouw ervaringen alleen maar bevestigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 3 oktober 2007 Report Share Posted 3 oktober 2007 ERJEE Echt! Geweldig. Allez, jongen komt gij ook uit het zuiden? Misschien moeten wij eens rond de tafel gaan zitten. Aangezien het bij mij nog altijd kriebelt. Misschien berijken we met zijn twee meer. Misschien is dit ook iets wat je beter privee kan bespreken. laat eens wat horen. Vind het wel prettig om te horen dat jij er ook zo over denkt wat die openheid van dhr Wijnbergen betreft. Ik dacht op een gegeven moment, vraag ik nu te veel. Of wil jij (Wijnbergen) er helemaal niks meer voor doen? Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 oktober 2007 Report Share Posted 3 oktober 2007 ERJEE Echt! Geweldig. Allez, jongen komt gij ook uit het zuiden? Mer jewaal; oet Zittert! Misschien moeten wij eens rond de tafel gaan zitten. Aangezien het bij mij nog altijd kriebelt. Misschien berijken we met zijn twee meer. Misschien is dit ook iets wat je beter privee kan bespreken. laat eens wat horen. Wil best eens met mekaar hierover kleppen. Maar de komende paar weken niet, omdat m'n vrouw momenteel in het ziekenhuis ligt. Vind het wel prettig om te horen dat jij er ook zo over denkt wat die openheid van dhr Wijnbergen betreft. Ik dacht op een gegeven moment, vraag ik nu te veel. Of wil jij (Wijnbergen) er helemaal niks meer voor doen? Ik ben ook blij om te horen dat jij hetzelfde aan trof. Als 2 mensen volstrekt onafhankelijk van elkaar zo'n gevoel bij die zaak krijgen ---> Vingers af! Ik wil je wel mijn gegevens mailen, maar om een of andere reden werkt mijn postkantoor op HEAR niet meer... Vraag Proprius of Toine even naar mijn gegevens. Willen ze (en mogen ze!) doen hoor. Groetjes, Roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 3 oktober 2007 Report Share Posted 3 oktober 2007 He Roy, Als eerste beterschap aan je vrouw. Ik hoop dat het niet al te ernstig is. Ik ga het die jongens vragen, maar moet even kijken hoe. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 oktober 2007 Report Share Posted 3 oktober 2007 He Roy, Als eerste beterschap aan je vrouw. Ik hoop dat het niet al te ernstig is.Ik ga het die jongens vragen, maar moet even kijken hoe. Groet, Andre Thanks! Je hebt geen email van mij ontvangen dus??? Heb ik verstuurd a.h.v. de link, onderaan je forumnaam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 3 oktober 2007 Report Share Posted 3 oktober 2007 Hoi Roy, Ja heb je mail ontvangen en heb je net een terug gestuurd. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts