Jump to content

Makkelijk geld verdienen

carl
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat die Randi ieder bewijs dat je levert als "niet wetenschappelijk" zal bestempelen, en ergo, niet zal uitbetalen. Makkelijk van die man.

Overigens, er zijn toch wel NOG duurdere kabels? Die gouden, van Kharma bijv.

En waarom Monsters als referentie gebruiken? E

:( Het gekke is, dat als je alle ingredienten om een Audio Note kabel na te maken, los aanschaft, het je evenveel kost + de moeite!

(heb het eens vluchtig nagerekend)

mvg RA_staFil

http://www.blackforestaudio.de/cms/upload/...Preise_2007.pdf

Dit zijn de prijzen van de echte (kondo ) audio note kabels, bij lange na geen 60000 euro.

Deze kabels worden bij mijn weten door hun zelf in japan uit de mallen getrokken en daarna tientallen jaren in bewaring gelegd , het age annealing proces (rijpingsproces :confused: ) , dat maakt ze uiteraard duurder handgemaakt spul is altijd duurder , hun condensatoren zijn ook handgemaakt en bijzonder duur, ik zou die graag nog eens in een filter voor een speaker verwerken.

gr :blink: hj :unsure:

Welnee joh! Je set heeft gewoon niet genoeg resolutie. :lol:

Groet,

Jacco

Beste Jacco, als ik lees waar jij jouw muziekjes mee ten gehore brengt zul jij die verschillen zeker niet waarnemen evil.gif

Dan mag ik mijzelf een gelukkig man prijzen: die verschillen zijn immers imaginair. Het zou niet goed zijn als er dan toch een wereld van verschil zou blijken te bestaan. :lol:

Groet,

Jacco

Edit: Wacht even: ik snap het nu ineens helemaal! Mijn cd's en lp's zijn natuurlijk nog helemaal magnetisch. Dat verklaart alles.

Edited by dekkersj

Dacht dat Dave Clarke er anders uitzag... zie www.daveclarke.com Wel leuk dat ie het woordt dance able gebruikt. De Dave die ik ken draait op 150dB en meer en dan vooral op 140 Beats per minute. Sinds zijn laatste gig ben ik praktisch doof haha!

Trouwens... dat verschil in kabels heb ik nooit echt gehoord. Ook niet in blind tests op een hele goede installatie... En toen deden mijn oren het nog prima!!

Gr.

Frank :ph34r: