Bloot Posted 4 oktober 2007 Report Share Posted 4 oktober 2007 Ik heb fanatstische speakers(de rest van mijn installatie is meuk). Vraag 1 is hoe lang speakers mee kunnen gaan? Vraag 2 welke versterker past het beste bij mijn epos es 14? dwz hoeft geen nieuwe te zijn als het maar een goede versterker is. ps ben niet bereid er meer dan 350 euro voor te betalen voor tweedehands versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmond-roos Posted 4 oktober 2007 Report Share Posted 4 oktober 2007 lang, mits ze niet vallen oid. een vriend van mij heeft epos en arcam (engelse versterker) en dat klinkt mooi. die was destijds (midden jaren 90) plm 1000 gulden en is mogelijk 2e hands te krijgen. ik meen dat het de arcam 5 was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 4 oktober 2007 Report Share Posted 4 oktober 2007 Creek zou ook goed bij Epos passen en niet alleen omdat het tegenwoordig door een en dezelfde partij wordt vertegenwoordigd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts