Jump to content

Hoofdtelefoons

Guest TOW
 Share

Recommended Posts

Beste muziekliefhebbers

Zijn jullie in het bezit van een hoofdtelefoon en zo ja: welke zou ik moeten kiezen indien ik een wil aanschaffen, of is het zo dat de kwaliteit hiervan slechter is.

Bij een evt. aanschaf waar moet ik dan op letten.

Theo

Ik heb sinds kort een Sennheiser, dit zijn kwalitatief zeer goede koptelefoons. Sennheiser is bekend vanwege de gehoorapparaten.....

Advies: Luister er eens een paar

groeten Arjan

Beste Theo,

Heb ik net een heel verhaal gepost en is het weg !

Hoe kan dit Bjorn ?

Alleen de quote staat er.

Nou ja even opnieuw in het kort.

Sennheiser HD 580 is in de aanbieding van 469,00 naar 395,00.

Sennheiser HD 600 is een nieuwe lijkt qua klank op Diapason Adamantes die ken jij wel!

De prijs is 539,00

Alle andere merken heb ik ook genoemt die erg goed zijn maar qua prijskwaliteitsverhouding spant Sennheiser de kroon .

Wil je beter bv 6 % dan ga je naar een prijs van 2500,00

Met Vriendelijke Groet,

Henk

AS

Ik heb zelf sinds twee jaar een Sennheiser HD 600. Fantastisch goed geluid. Nadelen: er dringt toch nog gemakkelijk geluid van buiten je oor in (maar dat heb je bij elke 'open' hoofdtelefoon) en de hoofdtelefoon gaat na een half uur toch wel erg strak om je hoofd zitten. Muziek uit luidsprekers blijft bij mij toch favoriet. Groet, Jean-Paul

• 1 year later...

Ik heb diverse koptelefoons gehad. Maar ik ben echt tevreden met de HD265. Dat gaat zo tekeer dat is niet te beschrijven. Die gaat eigenlijk te laag door waardoor je hem niet echt lang op kan hebben. Ik gebruik hem om op mijn pc met Reason te 'kloten'. En dan wil il ook heeel laag. Mijn subwoofer haald 't niet maar de HD265 met gemak.

De HD570 zit heerlijk op je hoofd maar die is te helder ik mis wat warmte. Mag je voor 50 euro hebben.

Verder heb ik een noice cancellation koptelefoon van sony. Waardeloos!! Tenzij je in een vliegtuig zit. Op zich een leuk apparaat. je hoort iedere lucht druk verandering door werken in de muziek.

Ik moet er een keer een schakelaar in bouwen om de microfoons kort te sluiten, want de extra power lust ik opzich wel.

Als je net als ik ook je koptelefoon wil gebruken op een walkman oid dan moet je een lage impedantie nemen. 150ohm is niet fatsoenlijk aan te drijven met een walkman.

grtz

Geplaatst door depeter:

Moet je toch de HD 600 eens proberen.

Dan weet je echt niet wat je overkomt.

Ik wou er eerst ook niet aan, maar sinds ik hem gehoord heb ben ik verkocht.       :o

DEPETER

Dag dag hebben jullie je e-mail of Pb nog gelezen ??

En het zou leuk zijn om ook eens een keer een recensie te lezen over hoofdtelefoons.

Met en zonder hoofdtelefoon versterker.................

MvG,

Haudio

:D:rolleyes: