PeeWee Posted 11 oktober 2007 Report Share Posted 11 oktober 2007 Hallo mensen , ik heb een probleem met mijn cd-wisselaar. Het is een Harman Kardon FL 8380 , 5 cd-wisselaar van een jaar of 5 oud. Afgelopen zondag komt een vriend van mij nieuw aangeschafte cd's luisteren, op een gegeven moment gaat hij naar huis en laat de cd's in de speler zitten. Nu komt het probleem, de volgende dag wil ik een andere cd op zetten, maar als ik de set aan doe gaat de speler de cd's lezen en geeft dan error aan en gaat niet meer open. Dit heeft hij nog nooit gedaan , ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Uit en aan zetten helpt niet , heeft iemand misschien een idee wat dit is??? En wat ik er aan kan doen??? bvd Pim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 oktober 2007 Report Share Posted 11 oktober 2007 Misschien reset ie zich wel als je de stekker er een tijdje uit trekt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 oktober 2007 Report Share Posted 11 oktober 2007 uit zetten en zodra je hem weer aanzet op open close drukken. dus aan en vrijwel direct daarna (eerste commando wat ie krijgt) op open/close. paar keer doen en meestal gaat ie dan wel open. zit een raar cd'tje tussen wellicht of ligt verkeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeeWee Posted 11 oktober 2007 Author Report Share Posted 11 oktober 2007 Hallo , bedankt voor jullie reactie maar dat heb ik allebij al geprobeerd en werkt helaas niet. Iemand nog een ander idee?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frans71 Posted 12 oktober 2007 Report Share Posted 12 oktober 2007 Hallo , bedankt voor jullie reactie maar dat heb ik allebij al geprobeerd en werkt helaas niet.Iemand nog een ander idee?? ik zou blijven proberen, aan en uit te zetten en op open/close te drukken. of de stekker eruit en erin, tegelijkertijd op open/close drukken. laat je niet te snel gewonnen geven;-) groeten frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 13 oktober 2007 Report Share Posted 13 oktober 2007 Een schroevendraaier uit de gereedschapskist halen, het deksel er af nemen en kijken wat er loos is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 oktober 2007 Report Share Posted 13 oktober 2007 Idd, even de kap er af halen. Het is zo'n wisselaar met een carousel als ik het goed heb. Zo kan je gelijk zien of eer eentje dwars ligt. Daar kan in principe weinig mee fout gaan. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts