Jump to content

Who is afraid of ABX?

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

[...]

schakel kasten, lange bedrading, foute akoestiek, beinvloeding van luisteraars, te korte luisten tijden enz enz

allemaal erg fout dus!!!!!!!!!!

daar bij komt dat ik niet geloof dat er rekening gehouden wordt met de zwakste schakel

dus misser op misser op misser

hopeloos

En hoeveel specifieke technische vakkennis had jij ook al weer?

Groet,

Jacco

Zwak argument... :(

Ik stond wel verdacht alleen in mijn standpunt, een handjevol logisch nadenkende lieden waren het met me eens.

Lees de 2e regel (de rooie) eens in mijn sig. Die is gequote uit het bundel "De Wet van Murphy" en Murphy heeft het tot nog toe altijd bij het rechte eind gehad. Zo ook nu.

En nu ophouden met zeuren allemaal en ga van de muziek genieten.

Stelletje ouwe wijven <_<:lol::rolleyes:

Het zoeken naar links en ze inderdaad ook aangeven heb ik al heel wat onderwerpen geleden maar opgegeven, of je leest ze niet of je serveert de schrijver af, kan me nog wel herinneren in een topic over vervorming nogal wat opgegraven te hebben.

Overigens heb je alweer redelijk selectief gewinkeld, ik zou ook niet anders verwacht hebben, en maak je geen melding van mijn achtergrond waar het betreft de elektronica <_<

De koninklijke luchtmacht? Ja, als wat? Mocht je apparatuur vasthouden of zo?

Groet,

Jacco

Jacco, wat ben jij toch een ontzettend arrogante bal :angry::angry:

ja dat vond ik ook al,dit heb ik ook geschreven vanmiddag naar aanleiding van zijn ego-uitspraken :

ja je bent echt een omhooggevallen egotripper dus,mister wise guy,walgelijk man heb het al eerder gezegd,mensen met een te grote ego zijn onbetrouwbaar.Mag ik nu weer met vakantie???? en anders neem ik hem zelf wel,ben alweer helemaal flauw van jou tot ziens.Jacco wou mij inmiddels al 3 keer uit dit forum verwijderen,teveel tegengas zeker,kunnen die arrogante kwallen niet tegen,dat was wel duidelijk.Maar mijn gevoel over deze gesjeesde techneut word steeds meer ,door hemzelf nog wel,bevestigd,en dat bedoel ik niet positief,dat moge wel duidelijk zijn. ;) en nu stop ik geloof ik ook maar met deze topic,mijn pc-games hebben meer emotie dan die hele jacco bijelkaar,is wel zo plezierig om mij niet te verlagen tot dat van Jacco's nivo,ga ff lekker gamen met een muziekje op de achtergrond,met nog steeds mijn betere cd-speler dan de vorige,ja Jacco er zit verschil tussen raar he?,en jacco ff formateren uit mijn hoofd,want dat is niet bepaald een plezierig item :D

Het zoeken naar links en ze inderdaad ook aangeven heb ik al heel wat onderwerpen geleden maar opgegeven, of je leest ze niet of je serveert de schrijver af, kan me nog wel herinneren in een topic over vervorming nogal wat opgegraven te hebben.

Overigens heb je alweer redelijk selectief gewinkeld, ik zou ook niet anders verwacht hebben, en maak je geen melding van mijn achtergrond waar het betreft de elektronica <_<

Groet,

Jacco

ja dat vond ik ook al,dit heb ik ook geschreven vanmiddag naar aanleiding van zijn ego-uitspraken :

ja je bent echt een omhooggevallen egotripper dus,mister wise guy,walgelijk man heb het al eerder gezegd,mensen met een te grote ego zijn onbetrouwbaar.Mag ik nu weer met vakantie???? en anders neem ik hem zelf wel,ben alweer helemaal flauw van jou tot ziens.Jacco wou mij inmiddels al 3 keer uit dit forum verwijderen,teveel tegengas zeker,kunnen die arrogante kwallen niet tegen,dat was wel duidelijk.Maar mijn gevoel over deze gesjeesde techneut word steeds meer ,door hemzelf nog wel,bevestigd,en dat bedoel ik niet positief,dat moge wel duidelijk zijn. ;) en nu stop ik geloof ik ook maar met deze topic,mijn pc-games hebben meer emotie dan die hele jacco bijelkaar,is wel zo plezierig om mij niet te verlagen tot dat van Jacco's nivo,ga ff lekker gamen met een muziekje op de achtergrond,en jacco ff formateren uit mijn hoofd,want dat is niet bepaald een plezierig item :D

Tsja

Als je het inhoudelijk niet kunt winnen, dan kun je nog altijd op de man gaan spelen en hier en daar wat gaan schelden. Dit is voor de liefhebber toch weer om te smullen.

ten eerste daar vraagt hij werkelijk zelf om met zijn uitspraken,hij is wel de man achter deze uitspraken,en ten tweede er valt niks te winnen,want ik heb namelijk niks te verliezen/winnen in deze,ben overtuigd genoeg van mezelf,en Jacco overtuigen van wat dan ook is hetzelfde als water naar de zee dragen,maar dat wisten we wel toch??en als hij er niet tegen zou kunnen kan hij altijd nog fftjes gaan meten en ABX-en en dit forum laten voor wat het is.maar het is idd wel smullen,dus niet meer zeuren dat het hear saai zou zijn

Groet,

Jacco

nee hoor,

hij verdedigt gewoon zijn standpunten.

en zijn standpunten zijn heel goed onderbouwd.

en tot nu toe is er nog niemand die ze heeft kunnen weerleggen. ;)

Dat is geen verdedigen maar obssesief gedrag,en er zijn wel meer mensen/instellingen/secte's/religie's enz.enz. met voor hun goed onderbouwde standpunten(dat denken ze) maar je moet niet alles willen geloven wat er gezegd word en selectief zijn met wat jij vind, en je standpunten weerleggen? Denk dat dat genoeg is gebeurd door heel veel mensen die er heel anders over denken,maar hallo we hebben het tegen Jacco de meet-machine , wakker worden.Zo en nu ga ik eerst ff op (verplichte) vakantie :cool2:

Soundlover: waarom lul je toch steeds dat Jacco (of iemand anders die je niet aanstaat) niet van muziek kan genieten (en alleen maar kan meten)? Hoe kun jij weten of (en hoe) iemand anders geniet? Inderdaad, dat kun je niet. Op de man spelen, kun je wel...

Jitze: het maakt niet veel uit wat Jacco zegt he? Je doet eigenlijk zelf waar je Jacco van beschuldigd: net zo lang lullen totdat je gelijk hebt...

Jacco: laat je niet zo uit de tent lokken. Een discussie aangaan blijkt (voor de zoveelste keer) niet mogelijk. Dat is frustrerend, ik ken het gevoel (ja, gevoel, soundlover)...

...

Groet,

Jacco

Ik vind hetgeen Jacco naar zijn hoofd geslingerd krijgt (door sommigen) nog wel een tikje onbeschofter.

Maar grappig blijft het wel. Vooral die prachtige stukjes proza.

...

Groet,

Jacco

Ik vind hetgeen Jacco naar zijn hoofd geslingerd krijgt (door sommigen) nog wel een tikje onbeschofter.

Maar grappig blijft het wel. Vooral die prachtige stukjes proza.

Nou, grappig vind ik het niet, maar verder ben ik het wel met je eens...

Blijft voor mij trouwens de vraag: hebben jullie (overdag) niks beters te doen? Dat jullie hier tijd voor hebben zeg... ;)

Jacco: laat je niet zo uit de tent lokken. Een discussie aangaan blijkt (voor de zoveelste keer) niet mogelijk. Dat is frustrerend, ik ken het gevoel (ja, gevoel, soundlover)...

Hij kan hear altijd nog wegblijven... daar zouden een groot aantal mensen helemaal niet rouwig om zijn.

Ik vind de manier van benaderen van niet technische mensen ronduit vernederend. Zelfs wanneer ze technisch zijn is het nog niet goed genoeg voor meneer. Hij heeft tenslotte de wijsheid in pacht.

Jacco,

op deze manier mag je van mij op 't hififorum blijven evenals je vriendjes van daar.

:eek:

:ph34r: De enige echte zwakste schakel voor onze audio reproduktie wordt nog steeds niet onderling vergeleken ,moet toegeven ,wordt erg moeilijk . Wat voor sommigen redelijk lijkt,kan nog steeds voor bijna 70% totale vervorming zorgen,zelfs gebundelde weergave. :rolleyes:

Laat me raden... onze oren..??

;)

De eerste dag van een beginnend stormweer deze week en ik waaide vandaag bijna van mijn laddertje af op 8 meter hoog en nu op het forum hear waai ik van mijn stoel af, na het lezen van deze beginnende storm die hear in dit topic begint los te stormen.

Hebben jullie last van de maandelijkse periode of zo?

Fijne avond U allen verder met al dat gekibbel en het op de man spelen.

Ik dacht dat we dat niet meer zouden doen, Mijne Heren !!

Beste Jacco en Jitze,

Ik richt mij persoonlijk en openlijk tot jullie beiden.

Het elkaar beschuldigen van 'spelletjes spelen' heeft geen zin, want die postings tussen elkaar is opzich al HET spel wat jullie spelen met elkaar en daar zal nooit de winnaar van bekend worden, want dat willen jullie beiden niet.

Daarbij geef elkaar die links eens waar men de ander steeds naar verwijst, in plaats van steeds te wijzen naar de ander. Wees eens een echte Kerel (met hoofdletter), jullie beiden !!

Ik mag toch verwachten van heren die toch wel kennis van zaken hebben en goed geleerd en beleerd zijn (hetzij door studie of ervaring of van beiden) dat het niet zo moeilijk is om de links op je computer op te zoeken en even te kopieren hiernaar en het liefst een apart topic en vechten jullie het daar maar uit en worden de anderen er hear niet mee belast die er niet belast mee wil worden,zoals ik zo langszamerhand.

Werkelijk jullie brengen niets meer toe in dit topic en hebben jullie zegje nu wel een paar keer gedaan en m.i. is dat een herhaling van zetten die mij ook nu wel begint te vervelen.

Soundlover: waarom lul je toch steeds dat Jacco (of iemand anders die je niet aanstaat) niet van muziek kan genieten (en alleen maar kan meten)? Hoe kun jij weten of (en hoe) iemand anders geniet? Inderdaad, dat kun je niet. Op de man spelen, kun je wel...

Jitze: het maakt niet veel uit wat Jacco zegt he? Je doet eigenlijk zelf waar je Jacco van beschuldigd: net zo lang lullen totdat je gelijk hebt...

door zijn postings te lezen weet je genoeg Henrie dat het een meetmannetje is,daar prikt een kind zelfs doorheen,en op de man spelen?als ik dat echt zou doen was ik allang verbannen hear,het is nu toevallig Jacco maar voor hetzelfde waren het tig anderen geweest.

Als Jacco graag gefrustreerd wil zijn moet hij dat helemaal zelf weten,daar kan en wil ik geen rekening mee houden,dat kun je verwachten op zo'n forum,vooral met zulke gasten als hij.Ik maak van mijn hart geen moordkuil,hoop dat Jacco dat ook niet doet,en sorry dat ik jou gefrustreerd heb henrie ;) ojee ik word nog soft :huh:

Hij kan hear altijd nog wegblijven... daar zouden een groot aantal mensen helemaal niet rouwig om zijn.

Ik vind de manier van benaderen van niet technische mensen ronduit vernederend. Zelfs wanneer ze technisch zijn is het nog niet goed genoeg voor meneer. Hij heeft tenslotte de wijsheid in pacht.

Jacco,

op deze manier mag je van mij op 't hififorum blijven evenals je vriendjes van daar.

:eek:

heeelemaaaal!!!!! mee eens ;)

door zijn postings te lezen weet je genoeg Henrie dat het een meetmannetje is,daar prikt een kind zelfs doorheen

En dus kan hij niet genieten van muziek?

en op de man spelen?als ik dat echt zou doen was ik allang verbannen hear

Ja, was dat maar waar. Scheelt een hoop forumruis...

het is nu toevallig Jacco maar voor hetzelfde waren het tig anderen geweest.

Nou, dat waag ik te betwijfelen...

Als Jacco graag gefrustreerd wil zijn moet hij dat helemaal zelf weten,daar kan en wil ik geen rekening mee houden,dat kun je verwachten op zo'n forum,vooral met zulke gasten als hij.

Die frustratie die ik bij hem zie, komt vooral door jou, en door Jitze. En die frustratie snap ik heel goed...

Ik maak van mijn hart geen moordkuil,hoop dat Jacco dat ook niet doet,en sorry dat ik jou gefrustreerd heb henrie ;) ojee ik word nog soft :huh:

Je hoeft van je hart ook geen moordkuil te maken. Maar gewoon op een normale manier communiceren is toch niet te veel gevraagd? Gewoon inhoudelijk reageren, zonder steeds te roepen dat hij niet kan genieten en dat soort ongefundeerde onzin...

het is natuurlijk logisch dat men niet zonder slag of stoot een aantal audiofielen fantasten van hun heilig huisje af trekt.

misschien moeten bepaalde mensen onderhand gaan inzien dat het hele audiofiele geneuzel nergens over gaat.

met de komst van de internetfora is het afgelopen met het vrolijk napraten van de enorme verschillen die men dacht te horen.

alle claims gaan onderuit.

de audiofielen gaan plat op hun gok.

de ware werkelijkheidsweergave blijft over.

MYFI is over

HIFI komt weer in!! :D;)