buizenbart Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 L.S. Sinds een tijdje heb ik weer een vriendin Wat me al snel aan haar opviel was dat ze heel veel van de muziek die ik draai ook kent en veelal waardeert, Nick Cave, Madrugada enz. Dat is wel wat anders dan voorgaande relaties die vooral van Jan Vayne oid hielden.. Die begrepen ook nooit iets van mijn audio-liefhebberij, nouja, verschil moet er zijn Vandaag hingen we op de bank, we hadden het over muziek (ook zoiets, ze is er heel erg in ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Jaja, alleen maar samen lekker luisteren op de bank "Mijn" Marja heb ik blijkbaar behoorlijk ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Mocht het nog niet overduidelijk zijn: ik ben knetterverliefd, en dan ook nog dit! Maar goed, naar aanleiding daarvan vroeg ik mij af in hoeverre mijn mede-forumleden hun hobby kunnen delen met hun partner... Geweldig Bart, Vrouwen en Hifi kunnen prima samen gaan, kwestie van wederzijdse interesse in elkaar maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Mocht het nog niet overduidelijk zijn: ik ben knetterverliefd, en dan ook nog dit! Maar goed, naar aanleiding daarvan vroeg ik mij af in hoeverre mijn mede-forumleden hun hobby kunnen delen met hun partner... Geweldig Bart, Vrouwen en Hifi kunnen prima samen gaan, kwestie van wederzijdse interesse in elkaar maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 Mijn Chinese vrouw weet zelfs hoe ze een plaatje op moet zetten, en ze geniet van zoveek onbekende muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 oktober 2007 Report Share Posted 14 oktober 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 Zal ik nog even n draadje openen "buren en hifi"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 oktober 2007 Author Report Share Posted 15 oktober 2007 "schoonouders en hifi", "Collega's en hifi".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 Van mijn madame mag ik draaien wat ik wil Vroeger zijn we samen naar veel optredens geweest Ze weet al die jaren hoe belangrijk muziek voor mij is + hoe gepassioneerd ik er mee kan/kon bezig zijn Zijn er optredens int buitenland die ik wil zien, no problemo Stefje mag altijd gaan net zoals bij tubejack boxen op staands (spikes schuiven snel op de tegel) kabels buizen enz Geen enkel probleem met de kids en vrouw, die vinden het allemaal best en fijn wat daddy speelt Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 L.S. Mocht het nog niet overduidelijk zijn: ik ben knetterverliefd. Wees maar niet bang, het gaat wel weer over Geniet er maar van Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 Tijd voor een nieuwe rubriek bij 2e hands? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 Mag zelf ook niet klagen over mijn vrouw. Toen wij een jaar of 8 geleden gingen samen wonen ging zij vaker lekker op de bank liggen om uit te rusten en muziek te luisteren. Die bank lag niet lekker.... Ik zei ook nog tegen haar waarom ga je niet lekker op bed liggen en zet je daar een cd op. Haar antwoord "in de woonkamer klinkt het zo lekker". Vervolgens gaan we nieuwe luidsprekers kopen. Alhoewel..... Ik kreeg te horen dat de Matrixen allemaal in de aanbieding kwamen, de Nautilus kwam uit. Ik had haar al verteld dat ik de Matrix 801 al heel lang wilde hebben, studeerde toen nog en had net genoeg geld voor een en een beetje van de tweede. In de avond in de kroeg zei ze uit het niets "anders koop ik er ook een". Ik wist niet waar ze het over had. Vrouwen doen dat, zo ineens over iets beginnen wat al een aantal uren of zelfs dagen geleden is. Ze vertelde toen het bovenstaande van het luisteren op de bank. Wij naar Vogelzang in Heerlen, die bestond toen nog. Luisteren naar de 801 en de 802. Waarbij mijn Vrouw, toen nog vriendin, zei dat ze de 802 mooier vond maar de 801 mooier vond klinken. Ze vond de 801 zo groot, log etc. Toch gekozen voor de 801. Eenmaal thuis dacht ik dat ze groot waren en vond zij het meevallen. Te gek toch zo'n vrouw, zekers als je bedenkt dat ik de afgelopen jaar zo om de 3 jaar mijn set heb mogen upgraden.... Met niet de minste stukken. Misschien nog maar eens trouwen puur uit bedankje..... haha Daarbij heeft ze een goede muziek smaak en heeft mij kennis laten maken met Morphine... Zelf zingt ze ook nog eens en behoorlijk goed ook. Mooi toch! Enne Bart, gefeliciteerd! Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 euh vrouwen en hifi? ja zal wel ergens , mischien, wellicht ofzo in ieder geval veel plezier in het verliefd zijn. mordante en ik weten wel hoe het verder gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 Jaja , mijn vrouw, toen nog mijn vrindin was ook mee om onze huidige luidsprekers te kopen (B&W CM6) serie. Ze vond en vind de echte nautilussen die met die schelp toch wel heel mooi hoor en die mocht ik ook wel van haar kopen..... toen ze hoorde wat die jongens moeten opbrengen waren de CM6 toch ook wel heel mooi.. Zo af en toe zegt ze nog steeds wel eens als we de loterij winnen wil ze die nautilussen nog wel gaan kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 Dat zegt mijn vrouw ook over die Nautilussen. Het te winnen bedrag wordt alleen maar hoger naarmate je ze wijzer maakt.... Toen ik vertelde dat die dingen door 4 stereo of 8 mono versterkers aangestuurd moeten worden werd het allemaal een stuk minder interessant..... Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 laat ik me niet onbetuigd laten. mijn vriendin vindt de boel niet erg mooi (ok ok), maar kan erg van de muziek genieten. en nog meer dat ik er zo van geniet. dus we delen de tijd die we hebben tussen bewust tv kijken (dus kiezen wat leuk lijkt), of anders muziek aan. ben helemaal happy groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 Ach, mijn vrouw vindt alles best als het er maar opgeruimd uitziet Ze heeft een erg goed gehoor en is zelf erg kritisch, nog veel meer dan ik. Op dit moment ligt de DT uit elkaar voor een opknapbeurt en eigenlijk is het meeste geklaag nu dat er even geen platen gedraaid kunnen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Posted 19 oktober 2007 Report Share Posted 19 oktober 2007 @ andre krel, daar zeg je een waar woord (4 stereo of 8 mono blokken) maar dat was geen probleem hoor, die moesten er dan ook maar bij komen. Maar toen ze dat fininciele plaatje een beetje ging optellen reliseerde ze zich dat we dan misschine eerst maar een woning moesten gaan kopen. Maar ze blijft dromen en dus misschien ooit Groet AJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 19 oktober 2007 Report Share Posted 19 oktober 2007 Volgens mij kan je beter je woning verkopen! hahaha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts