Jump to content

Vrouwen en hifi

buizenbart
 Share

Recommended Posts

L.S.

Sinds een tijdje heb ik weer een vriendin :)

Wat me al snel aan haar opviel was dat ze heel veel van de muziek die ik draai ook kent en veelal waardeert, Nick Cave, Madrugada enz. Dat is wel wat anders dan voorgaande relaties die vooral van Jan Vayne oid hielden.. :ph34r: Die begrepen ook nooit iets van mijn audio-liefhebberij, nouja, verschil moet er zijn :rolleyes:

Vandaag hingen we op de bank, we hadden het over muziek (ook zoiets, ze is er heel erg in ge

Guest tubejack
Mocht het nog niet overduidelijk zijn: ik ben knetterverliefd, en dan ook nog dit! :wub:

Maar goed, naar aanleiding daarvan vroeg ik mij af in hoeverre mijn mede-forumleden hun hobby kunnen delen met hun partner...

Geweldig Bart,

Vrouwen en Hifi kunnen prima samen gaan, kwestie van wederzijdse

interesse in elkaar maar

Mocht het nog niet overduidelijk zijn: ik ben knetterverliefd, en dan ook nog dit! :wub:

Maar goed, naar aanleiding daarvan vroeg ik mij af in hoeverre mijn mede-forumleden hun hobby kunnen delen met hun partner...

Geweldig Bart,

Vrouwen en Hifi kunnen prima samen gaan, kwestie van wederzijdse

interesse in elkaar maar

Van mijn madame mag ik draaien wat ik wil

Vroeger zijn we samen naar veel optredens geweest

Ze weet al die jaren hoe belangrijk muziek voor mij is + hoe gepassioneerd ik er mee kan/kon bezig zijn

Zijn er optredens int buitenland die ik wil zien, no problemo Stefje mag altijd gaan

net zoals bij tubejack boxen op staands (spikes schuiven snel op de tegel) kabels buizen enz

Geen enkel probleem met de kids en vrouw, die vinden het allemaal best en fijn wat daddy speelt :D

Gr

stef

Mag zelf ook niet klagen over mijn vrouw. Toen wij een jaar of 8 geleden gingen samen wonen ging zij vaker lekker op de bank liggen om uit te rusten en muziek te luisteren. Die bank lag niet lekker.... Ik zei ook nog tegen haar waarom ga je niet lekker op bed liggen en zet je daar een cd op. Haar antwoord "in de woonkamer klinkt het zo lekker". Vervolgens gaan we nieuwe luidsprekers kopen. Alhoewel..... Ik kreeg te horen dat de Matrixen allemaal in de aanbieding kwamen, de Nautilus kwam uit.

Ik had haar al verteld dat ik de Matrix 801 al heel lang wilde hebben, studeerde toen nog en had net genoeg geld voor een en een beetje van de tweede. In de avond in de kroeg zei ze uit het niets "anders koop ik er ook een". Ik wist niet waar ze het over had. Vrouwen doen dat, zo ineens over iets beginnen wat al een aantal uren of zelfs dagen geleden is. Ze vertelde toen het bovenstaande van het luisteren op de bank.

Wij naar Vogelzang in Heerlen, die bestond toen nog. Luisteren naar de 801 en de 802. Waarbij mijn Vrouw, toen nog vriendin, zei dat ze de 802 mooier vond maar de 801 mooier vond klinken. Ze vond de 801 zo groot, log etc. Toch gekozen voor de 801. Eenmaal thuis dacht ik dat ze groot waren en vond zij het meevallen.

Te gek toch zo'n vrouw, zekers als je bedenkt dat ik de afgelopen jaar zo om de 3 jaar mijn set heb mogen upgraden.... Met niet de minste stukken. Misschien nog maar eens trouwen puur uit bedankje..... haha

Daarbij heeft ze een goede muziek smaak en heeft mij kennis laten maken met Morphine... Zelf zingt ze ook nog eens en behoorlijk goed ook. Mooi toch!

Enne Bart, gefeliciteerd!

Andre

euh vrouwen en hifi? ja zal wel ergens , mischien, wellicht ofzo

in ieder geval veel plezier in het verliefd zijn. mordante en ik weten wel hoe het verder gaat :lol:

Jaja ,

mijn vrouw, toen nog mijn vrindin was ook mee om onze huidige luidsprekers te kopen (B&W CM6) serie.

Ze vond en vind de echte nautilussen die met die schelp toch wel heel mooi hoor en die mocht ik ook wel van haar kopen..... toen ze hoorde wat die jongens moeten opbrengen waren de CM6 toch ook wel heel mooi..

Zo af en toe zegt ze nog steeds wel eens als we de loterij winnen wil ze die nautilussen nog wel gaan kopen.

Dat zegt mijn vrouw ook over die Nautilussen. Het te winnen bedrag wordt alleen maar hoger naarmate je ze wijzer maakt.... Toen ik vertelde dat die dingen door 4 stereo of 8 mono versterkers aangestuurd moeten worden werd het allemaal een stuk minder interessant.....

Andre

laat ik me niet onbetuigd laten.

mijn vriendin vindt de boel niet erg mooi (ok ok), maar kan erg van de muziek genieten. en nog meer dat ik er zo van geniet. dus we delen de tijd die we hebben tussen bewust tv kijken (dus kiezen wat leuk lijkt), of anders muziek aan.

ben helemaal happy :)

groet

Ach, mijn vrouw vindt alles best als het er maar opgeruimd uitziet :lol:

Ze heeft een erg goed gehoor en is zelf erg kritisch, nog veel meer dan ik. Op dit moment ligt de DT uit elkaar voor een opknapbeurt en eigenlijk is het meeste geklaag nu dat er even geen platen gedraaid kunnen worden.

:D;)

@ andre krel,

daar zeg je een waar woord (4 stereo of 8 mono blokken) maar dat was geen probleem hoor, die moesten er dan ook maar bij komen.

Maar toen ze dat fininciele plaatje een beetje ging optellen reliseerde ze zich dat we dan misschine eerst maar een woning moesten gaan kopen.

Maar ze blijft dromen en dus misschien ooit

Groet

AJ