andromedaaudiodesign Posted 15 oktober 2007 Report Share Posted 15 oktober 2007 Hoi forum leden , Als jullie interesse hebben , de orion luidspreker is te beluisteren bij http://www.senseofmusic.nl/ adres:garenmarkt 25 te leiden, staat ook op de site. Hij heeft hele mooie apparatuur staan van oa. Nagra ,graaf , de buis kan erg veel warmte in de speaker brengen ,en vooral analoog klinkt erg bijzonder . Uiteraard geheel vrijblijvend . Ps de volgende hifi aankoop die ik zal doen zal een topdraaitafel zijn , daar kan die wadia toch echt niet tegenop. Groetjes henk jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 16 oktober 2007 Author Report Share Posted 16 oktober 2007 Het lijkt me interresant om uit te vinden wat je er van vindt . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Hoe zijn de reacties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Uiteraard geheel vrijblijvende reclame Och Henk... waar denk je dat Hear anders voor in het leven is geroepen...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Hoi forum leden , Als jullie interesse hebben , de orion luidspreker is te beluisteren bij http://www.senseofmusic.nl/ adres:garenmarkt 25 te leiden, staat ook op de site. Hij heeft hele mooie apparatuur staan van oa. Nagra ,graaf , de buis kan erg veel warmte in de speaker brengen ,en vooral analoog klinkt erg bijzonder . Uiteraard geheel vrijblijvend . Ps de volgende hifi aankoop die ik zal doen zal een topdraaitafel zijn , daar kan die wadia toch echt niet tegenop. Groetjes henk jan Ben nog nooit bij sence of music binnen geweest, Sense of Music is alleen open op afspraak dus spontaan even naar binnen lopen zit er niet in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 4 december 2007 Report Share Posted 4 december 2007 Ik ben er vanmorgen geweest, inderdaad op afspraak. Eerst in de huiskamer onthaald op koffie en daarna naar de showroom beneden. Ronald heeft inderdaad erg leuke spullen staan en het zaken doen met hem is erg prettig. Dit was de tweede keer dat ik iets bij hem kocht. Inruilen bij hem gaat prima en de inruilprijzen zijn zeer redelijk. Dit keer mijn Meridian G08 CD-speler ingeruild voor een Accuphase DP78 SACD-speler. Ik heb eerst nog een Pink Faun CD-speler een week thuis te leen gehad. Deze beviel vooral qua stemmen erg goed, maar strijkers in symfonien van Mahler bijvoorbeeld vond ik minder. Verder had deze speler geen gebalanceerde uitgangen en vond ik het bovenlader-concept toch minder handig. De Accuphase is echt een dijk cq tank van een machine. Hij klinkt zeer gecontroleerd en zeer evenwichtig. Zowel CD als SACD klinken voortreffelijk. Ik denk met dit apparaat wel weer een paar jaar vooruit te kunnen. Verdere setup: Chord 3200 voorversterker, Parasound Halo JC-1 mono eindversterkers, Usher CP8872 speakers (met beryllium tweeters en midtoners), SEEC actieve bekabeling en JvG goud/zilver interlinks. En nu maar genieten......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 29 maart 2008 Author Report Share Posted 29 maart 2008 Geachte forumleden , terug van vakantie , 5 weken met een backpack door nieuw zeeland en australie getrokken , leuk. Is er nou niemand die bij sense of music even naar mijn speakers heeft geluisterd en wat objectieve feedback kan geven mede ivm ontwikkeling toekomstige modellen . Ik hoor het graag. Ps analoog bevalt nog steeds uitstekend Gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts