daan-esl Posted 17 oktober 2007 Report Share Posted 17 oktober 2007 Hoi mensen, ik ben daan en ben mij aan het verdiepen in een hoogspannings buizen versterker. Dus niet met een uitgangs-trafo die omlaag stransformeerd, maar die omhoog transformeerd. Want ik wil ooit nog eens proberen om zo ESL's aan te sturen. Nou daar komt dan de kloe >>> .............. Ik heb weinig verstand ervan (wel de basis enzo) Maar met formule's moet je niet aankomen!!! Ik had wel graag de verschillen geweten tussen het aansturen van een conventionele uitgangs-trafo en een hoogspannings step-up trafo. Hopelijk is er iemand die mee wat op weg kan helpen, of er zelfs ervaring mee heeft. Ik ben heel benieuwd op de reakties groetjes, Daan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 oktober 2007 Report Share Posted 17 oktober 2007 Welkom, Daan ESL Buizenversterkers werken meestal met hoogspanning. Ik mag ook graag met buizen stoeien, maar heb weinig kaas gegeten van wat jij daar vraagt. Misschien is er hear iemand, maar wellicht is het handig om het ook op het zelfbouw audio forum te vragen. Succes in ieder geval, en ik ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts