Jump to content

VAD Audio Beurs

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Hoi Hifi vrienden,

Wie gaat er naar de VAD beurs, of niet, en waarom?

Jammer dat we ons eigenlijk naar al die jaren hier op Hear nog niet van uiterlijk kennen en ons dus na jaren geven van advies en commentaar aan elkaar, gewoon voorbij lopen.

AudioBill

Hoi Mordante,

Wat leuk dat misschien via deze topic de mensen achter al die mooie en veelal verzonnen namen een gezicht krijgen.

Als je wilt zien welke dikke buik ik heb kun je kijken op

http://a253.ac-images.myspacecdn.com/image...7d03c99a2b4.jpg

Ik ben de middelste,

AudioBill

Bewust fotootje klein gehouden? :D:D:D

Hallo,

Ik ga zondag.

Vorig jaar had ik om 12.30u een afspraak met een aantal anderen in de hal (toen tent) waar wat live muziek was. Ik weet niet meer hoe die ruimte heet. Zondag ga ik daar weer naar toe rond die tijd. Ik zie wel of er bekenden zijn.

Groet,

Leobus

Ik ga niet, dat boeit me niet, maar ik vind het wel geinig om een fotootje van mezelf te plaatsen :D

FB10.jpg

Jaja, een ruige rocker :rolleyes: net als AudioBill ;)

Vroeger voelde ik me er prettiger bij om een anonieme internetidentiteit te zijn, maar de tijden zijn veranderd..

Ik vind het ook wel heel interessant om de anderen hun gezicht eens te zien. Wellicht meer iets voor een aparte thread.

Ik vind het ook wel heel interessant om de anderen hun gezicht eens te zien. Wellicht meer iets voor een aparte thread.

Inderdaad wel leuk. Wie gaat de draad starten? ;)

En Buizenbart, door jou vorige avatar heb ik mij een beetje in de luren laten leggen :blink::D:D

Trouwens, ik ga zondag, wederom met Marcel (Blade) en "een" Rob....

Ik ga ook maar weer eens na jaren van afwezigheid en ik denk dat ik een zondag er zal zijn.

Wie mee wil rijden uit omgeving Almere mag een PB sturen.

@ Geerdie,

Wijk eens af van je traditie op zaterdag en kom ook op de zondag. Zijn er vele bekende forumleden zo te zien en ook nog een stadsgenoot van je dan ook. :);)

@ ReneN en Blade en Leobus en Hans,

Zullen we afspreken rond de klok van 12 uur/ half 1 in de tent (als deze er staat) waar Leobus het over heeft en gezamelijk een bak koffie gaan doen enz.??

Lijkt mij een leuk idee weer om elkaar weer ff te zien enz.

@ Arjen,

De zondag is toch een veel leukere dag. ;) Of kan je dan niet?

Sorry heren, maar ik was te enthousiast en te voorbarig. :(

Helaas kan ik niet op zondag en zaterdag ivm schoonfamiliedag en daar kom ik niet onderuit, zei mijn meissie net. :angry:

En ze heb nog gelijk ook. :blink:

Dus Heren veel plezier en kijk niet het mooie er vanaf. :D

met een groet, dat weer wel. ;)

@ Geerdie,

Wijk eens af van je traditie op zaterdag en kom ook op de zondag. Zijn er vele bekende forumleden zo te zien en ook nog een stadsgenoot van je dan ook. smile.gif wink.gif

Ja, daaaaaag. Ik heb voor de zaterdag al vrij moeten vragen. Ik werk in 5-ploegendienst, weet je nog? ;)

Sorry heren, maar ik was te enthousiast en te voorbarig. sad.gif

Helaas kan ik niet op zondag en zaterdag ivm schoonfamiliedag en daar kom ik niet onderuit, zei mijn meissie net. mad.gif

Ja d