padangpanjang Posted 17 oktober 2007 Report Share Posted 17 oktober 2007 Hallo, Kreeg vandaag van een vriend een Marantz cd62 hij wilde hem weggooien omdat de lade niet meer open ging en hij pas een nieuwe speler had gekocht. Nadat ik de speler had opengemaakt bleek dat het aandrijfwiel waar de snaar omheen zit om de lade te openen poreus geworden was. Weet iemand of dit aandrijfwiel identiek is bij de Philips modellen..cd604, 610 etc.. ik kan namelijk voor weinig zo'n model kopen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 oktober 2007 Report Share Posted 20 oktober 2007 Weinig reaktie hierop Ik weet het ook niet, het enige wat ik kan zeggen is: als ze qua uiterlijk erg op elkaar lijken dan is het waarschijnlijk hetzelfde.. (als ze uit de tijd zijn dat Philips en Marantz nog twee handen op een buik waren) Anders zou je het eens op DIYaudio.com kunnen vragen, ongetwijfeld dat daar iemand het wel weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
padangpanjang Posted 20 oktober 2007 Author Report Share Posted 20 oktober 2007 Bedankt voor je reactie, ik ga het eens op DIYaudio.com proberen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts